GoudHaartje Geplaatst 18 februari 2010 Share Geplaatst 18 februari 2010 Ik zou graag willen weten, voor het bedenken van een nieuwe cache, wat de officiële naam is van de tonnetjes waarmee defensie het eten warmhoud. Gr wendy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Tabak Geplaatst 18 februari 2010 Share Geplaatst 18 februari 2010 De TEFALTON. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 18 februari 2010 Share Geplaatst 18 februari 2010 een gamel Google maar even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GoudHaartje Geplaatst 18 februari 2010 Auteur Share Geplaatst 18 februari 2010 De TEFALTON. Sorry, een no go bij google. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iersesetter Geplaatst 18 februari 2010 Share Geplaatst 18 februari 2010 gamellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GoudHaartje Geplaatst 18 februari 2010 Auteur Share Geplaatst 18 februari 2010 gamellen Ik was aan het zoeken op chamellen, maar daar kwam nix uit. Bedankt voor de hulp Modje, het draad mag alweer dicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 19 februari 2010 Share Geplaatst 19 februari 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 19 februari 2010 Share Geplaatst 19 februari 2010 Een plaatje uit het boekje ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flet Geplaatst 19 februari 2010 Share Geplaatst 19 februari 2010 Binnenkort aan het eind van een multi lekker warm eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cpl_Uhl Geplaatst 19 februari 2010 Share Geplaatst 19 februari 2010 Ik heb nog wel een thermoskan liggen met een defensie logo. Nieuwe cache container ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BaMoMa Geplaatst 19 februari 2010 Share Geplaatst 19 februari 2010 Een plaatje uit het boekje ! Eerder een kijkje in eigen keuken denk ik ... ;-) Zitten daar nou de kroketten in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mmjjt Geplaatst 19 februari 2010 Share Geplaatst 19 februari 2010 Nee, de kroketten kwamen via de cadi , maar de warme hap in het veld kwam in een gamel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team WilP Geplaatst 19 februari 2010 Share Geplaatst 19 februari 2010 Dat is lang geleden dat ik die dingen heb gezien, maar ja ik ben dan ook van lichting 72-4. Zou het wel leuk vinden deze weer eens tegen te komen, maar dan nu als cachebox. Zijn ze verkrijgbaar trouwens, zo ja, dan graag antwoord op de vragen, waar verkrijgbaar en wat is de prijsindicactie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Firefox Geplaatst 19 februari 2010 Share Geplaatst 19 februari 2010 Zijn ze verkrijgbaar trouwens, zo ja, dan graag antwoord op de vragen, waar verkrijgbaar en wat is de prijsindicactie? Die zijn er inderdaad, maar wel prijzig: http://www.de-generaal.com/frame4/gamellen...ex_gamellen.htm Maat dan heb je wel een mega cache container Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 19 februari 2010 Share Geplaatst 19 februari 2010 Zijn ze verkrijgbaar trouwens, zo ja, dan graag antwoord op de vragen, waar verkrijgbaar en wat is de prijsindicactie? Die zijn er inderdaad, maar wel prijzig: http://www.de-generaal.com/frame4/gamellen...ex_gamellen.htm Maat dan heb je wel een mega cache container Wel een dure cachebox, maar ben wel bang dat hij dan ook snel geript zal zijn. Zie het al voor mij, eenieder die met een gamel over straat loopt wordt gezien als cacheripper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden