Sivota Geplaatst 17 februari 2010 Share Geplaatst 17 februari 2010 (bewerkt) Tussen alle draadjes met, voor geocachers, heugelijke prestaties en momenten zet ik er nu ook een neer. Kruimeldief heeft vanavond, als reviewer, zijn 10.000 cache gepubliceerd. Daar neem ik mijn petje voor af en ik maak een diepe buiging voor al het werk dat hij jarenlang, als vrijwilliger, voor de geocachers van Nederland heeft verzet. Proficiat Kruimeldief en bedankt! 17 februari 2010 bewerkt door Sivota Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keske27 Geplaatst 17 februari 2010 Share Geplaatst 17 februari 2010 (bewerkt) Hallo all, Evert bedankt voor je inzet voor Geocaching. Groet Keske27 17 februari 2010 bewerkt door keske27 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aapj Geplaatst 17 februari 2010 Share Geplaatst 17 februari 2010 Niet zo vaak op het forum (alleen lezen ;-)) maar HULDE en dank voor je werk greetz AAPJ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dutchgoldwing Geplaatst 17 februari 2010 Share Geplaatst 17 februari 2010 (bewerkt) kruimel proficiat met de 10.000ste gepubliceerde cache. nu op naar de 15.000 17 februari 2010 bewerkt door dutchgoldwing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Icemen4 Geplaatst 18 februari 2010 Share Geplaatst 18 februari 2010 Kruimel, proficiat!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RvU Geplaatst 18 februari 2010 Share Geplaatst 18 februari 2010 Evert, ook namens mij hartelijk dank voor je al je inspanningen! Gefeliciteerd! Gr. Richard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Poemelke Geplaatst 18 februari 2010 Share Geplaatst 18 februari 2010 Evert, van harte gefeliciteerd met de met de behaalde 10.000 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
professor & co Geplaatst 18 februari 2010 Share Geplaatst 18 februari 2010 Beste Evert, van harte met je behaalde 10.000. En hulde voor al die tijd die je er voor ons insteekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 18 februari 2010 Share Geplaatst 18 februari 2010 Kruimel (en de Fee ook natuurlijk!) proficiat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
no-name Geplaatst 18 februari 2010 Share Geplaatst 18 februari 2010 Heel hartelijk bedankt voor jou (jullie) inzet en bijdrage aan deze fantastische hobby (voor sommigen levenswijze). Jij zorgt ervoor dat wij er zoveel plezier aan kunnen beleven en ik hoop dat je er zelf ook van kan genieten! Proficiat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruud4d Geplaatst 18 februari 2010 Share Geplaatst 18 februari 2010 Kruimeldief, gefeliciteerd! Ik heb er nog 1 klaar staan voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 18 februari 2010 Share Geplaatst 18 februari 2010 Dat zijn nog eens aantallen! Kruimeldief, wat een geweldige prestatie!!! We hopen dat er nog vele volgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jarish Geplaatst 18 februari 2010 Share Geplaatst 18 februari 2010 Van harte gefeliciteerd kruimel.... wat een aantal... op naar de volgende.. gr jarish Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Finbar.nl Geplaatst 18 februari 2010 Share Geplaatst 18 februari 2010 Chapeau!! Wat een geweldige prestatie. Ik hoop niet dat we het je al te moeilijk hebben gemaakt... Ik zou bijna wensen: op naar de volgende 10.000 , maar laten we eerst maar genieten van wat je voor ons behaald hebt! Merci!! Finbar.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 18 februari 2010 Share Geplaatst 18 februari 2010 Wat een aantal; 10 000 Gefeliciteerd kruimel! Op naar de 10 001!! En naar de 11 111!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden