duckie75 Geplaatst 16 januari 2010 Share Geplaatst 16 januari 2010 ook ik heb een kleinbeeldscherm en dan staat inderdaad alles ondermekaar, ik heb zelf een woordzoeker in mijn cache staan en die komt op een klein beeldscherm niet goed in beeld, steeds de laatste letter van een regel op de volgende regel en dan nog alleen ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 16 januari 2010 Share Geplaatst 16 januari 2010 Vreemd, maar ik lees niets van .nl. Kunnen zij geen hulp bieden, of hebben ze geen standpunt. Ik heb wel gezien dat ze meelezen, maar je ziet of hoort niets van hen. Jammer, een gemiste kans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 16 januari 2010 Share Geplaatst 16 januari 2010 Vreemd, maar ik lees niets van .nl. Kunnen zij geen hulp bieden, of hebben ze geen standpunt.Ik heb wel gezien dat ze meelezen, maar je ziet of hoort niets van hen. Jammer, een gemiste kans. Ik geloof dat ik dit even niet begrijp. Wat is een gemiste kans dan en waar moet .nl hulp bij bieden, naar jouw idee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 17 januari 2010 Share Geplaatst 17 januari 2010 (bewerkt) Vreemd, maar ik lees niets van .nl. Kunnen zij geen hulp bieden, of hebben ze geen standpunt.Ik heb wel gezien dat ze meelezen, maar je ziet of hoort niets van hen. Jammer, een gemiste kans. Ik geloof dat ik dit even niet begrijp. Wat is een gemiste kans dan en waar moet .nl hulp bij bieden, naar jouw idee? Vreemd Marit, maar ik wil wel wat duidelijker worden. Ik lees nergens ook maar iets van .nl over de nieuwe layout van com. Dus dat was mijn vraag, maar dat wist je zelf ook wel. Velen gebruikers binnen .nl hebben hier hun bezorgdheden uitgesproken, maar .nl blijft oost indsch doof, vreemd. Zij zijn er toch voor ons, of mis ik nu iets? 17 januari 2010 bewerkt door Remunj Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 17 januari 2010 Share Geplaatst 17 januari 2010 Vreemd, maar ik lees niets van .nl. Kunnen zij geen hulp bieden, of hebben ze geen standpunt.Ik heb wel gezien dat ze meelezen, maar je ziet of hoort niets van hen. Jammer, een gemiste kans. Ik geloof dat ik dit even niet begrijp. Wat is een gemiste kans dan en waar moet .nl hulp bij bieden, naar jouw idee? Vreemd Marit, maar ik wil wel wat duidelijker worden. Ik lees nergens ook maar iets van .nl over de nieuwe layout van com. Dus dat was mijn vraag, maar dat wist je zelf ook wel. Velen gebruikers binnen .nl hebben hier hun bezorgdheden uitgesproken, maar .nl blijft oost indsch doof, vreemd. Zij zijn er toch voor ons, of mis ik nu iets? Ik heb ook geen standpunt gezien van .nl, maar ik vraag het omdat je een aantal berichten terug zelf nog gebruikers adviseert om een paar dagen te wachten en omdat je overduidelijk ook vindt dat . nl hulp moet aanbieden. Vooral dat laatste is mij onduidelijk n.a.v. een inventariserende poll. Allerlei veranderingen lijken me nog niet uitgekristalliseerd, ook op het Groundspeakforum zijn er veel reacties, je roept zelf op tot wat geduld, eh... Ik kan mij best voorstellen dat een inventarisatie zoals in dit topic kan leiden tot een gezamenlijke vraag o.i.d. aan .nl, maar jouw opmerking kwam, m.i. wat plotseling en je noemt het meteen een gemiste kans. En ik vraag me oprecht af wat .nl dan voor hulp zou kunnen bieden c.q. wat er dan bijvoorbeeld verwacht wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 17 januari 2010 Share Geplaatst 17 januari 2010 Volgens mij is het aan de overkant van de plas wel duidelijk wat veel bezoekers van de nieuwe lay-out vinden. Over de hele wereld is het een onderwerp van discussie en dat ziet men vast wel bij GS. GS zelf zegt er mee bezig te zijn en geeft ook aan goede redenen te hebben gezien de toekomstige plannen van gc.com. Wat dan de meerwaarde zou zijn dat ook gc.nl nog even hun zegje gaat doen daar, zie ik niet zo. Daar komt bij dat een officiële partner van GS in Nederland al heeft aangegeven de veranderingen logisch te vinden en de lay-out mooi te vinden. Er is veel aangepast in 1x en dat is voor veel bezoekers een te grote 'schok'. Zelf wacht ik gewoon even af wat er met de Amerikaanse reacties gedaan wordt want die zijn toch leading denk ik. Over een maandje maak ik voor mezelf de balans wel weer op En hee, het cachen gebeurd voornamelijk buiten en aan onze prachtige caches is niks veranderd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Firefox Geplaatst 17 januari 2010 Share Geplaatst 17 januari 2010 Ik zag een aantal TB pagina´s met HTML script waar de opmaak nogal door de war is geschopt De cache pagina´s zien er wel goed uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoFlowers Geplaatst 18 januari 2010 Share Geplaatst 18 januari 2010 Vandaag maar wat eigen cache pagina's aangepast, de formules stonden door de nieuwe layout bij gc.com niet meer op één regel. Om er voor te zorgen dat mijn pagina tenminste 640 pixels breed blijft staat er nu een banner met deze breedte als aanhef. Voorbeeld: GC1XW89 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 19 januari 2010 Share Geplaatst 19 januari 2010 Ik las vandaag op het com forum dat ze toch wat gaan aanpassen. http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=240315 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 19 januari 2010 Share Geplaatst 19 januari 2010 Tja dat blijft toch een probleem met vernieuwingen, je kan testen wat je wil, maar de echte problemen komen altijd pas tevoorschijn als je live gaat. Ik zou GS eerst de kans geven om het een en ander te patchen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Track_leader Geplaatst 19 januari 2010 Share Geplaatst 19 januari 2010 Ik las vandaag op het com forum dat ze toch wat gaan aanpassen.http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=240315 oja en dit is ook belangrijk natuurlijk... hier klagen en problemen melden heeft weining nut 3 steps to reporting a bug:1. What you were trying to do 2. What happened 3. What you expected to happen Don't forget links and browser/version! Need more help? Check out the Groundspeak Knowledgebase! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ringeling Geplaatst 20 januari 2010 Share Geplaatst 20 januari 2010 (bewerkt) Tja, en dan lees ik vandaag in de nieuwe spoiler nr. 18 over de interessante mogelijkheden van GcTour. (freeware) Maar ja, daar heeft men ook last van de wijzigingen en staat de volgende melding op de site: Achtung / AttentionGcTour funktioniert gerade nicht mehr wegen dem Layout-Update auf geocaching.com - Ich arbeite daran. GcTour is not working right now because of the layout change of geocaching.com - i'm working on it. 20 januari 2010 bewerkt door Ringeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
searchjaunt Geplaatst 21 januari 2010 Share Geplaatst 21 januari 2010 Tja, dat artikel had ik in oktober/november geschreven geschreven en toen was er van de nieuwe layout geen sprake. Hopelijk kan men de dingen snel aanpassen opdat we weer deftig kunnen werken. Zoniet is gc.com er wel erg goed in geslaagd om ongewenste (zie ook http://searchjaunt.idizaai.be/tosh/) scripts weg te pesten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wyandottes Geplaatst 22 januari 2010 Share Geplaatst 22 januari 2010 Krijg soms na deze update dat twee pagina's overelkaar heen worden geprint. Ik zal we weer de enige zijn...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 22 januari 2010 Share Geplaatst 22 januari 2010 Nee hoor, je bent niet de enige. Ik had vanmiddag ook een print in mijn handen waar een aantal zaken over elkaar heen afgedrukt stonden, terwijl het op het beeldscherm wel goed leesbaar was. Greetz Bloodwoosj. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden