Spring naar bijdragen

Geocaching Is Onbekend Bij De Politie


Ma-Bu

Aanbevolen berichten

Hoi

ik heb het ok vaak over een speurtocht als mensen raar kijken al swe met papier en gps langs wandelen. Maar deze

http://www.geocaching.com/articles/Brochur...nline_color.pdf

heb ik ook altijd bij me om zn een en ander uit te leggen>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Natuurlijk is het niet goed dat de politie nog nooit van geocaching heeft gehoord. maar als je met een munitikist in je hand staat, is dat dat niet een beetje vreemd? kijk wij vinden dat heel normaal, maar de politie kan niet weten wat wij aan het doen zijn. Dus lijkt het me heel belangrijk dat bij politie bekend is dat je bij onze hobby ook Munitikisten worden gebruikt. maar ik vind het toch het leukst een cache te vinden in de natuur. :dribble:

 

Micro - killer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als men het mij vraagt meld ik ook altijd dat ik aan het Geocachen ben direct aangevuld met: "het moderne schatzoeken met behulp van een GPS"

meestal is men dan erg geintreseerd en wil men er graag meer over weten

Bedoel je niet met een wandel tomtom ... want wat een gps is weet denk ik half nederland niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi

ik heb het ok vaak over een speurtocht als mensen raar kijken al swe met papier en gps langs wandelen. Maar deze

http://www.geocaching.com/articles/Brochur...nline_color.pdf

heb ik ook altijd bij me om zn een en ander uit te leggen>

 

 

dit is idd niet verkeerd om dit dan bij je te hebben ik heb hem inmiddels uit gedraaid

 

bedankt en groetjes gijsie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi

ik heb het ok vaak over een speurtocht als mensen raar kijken al swe met papier en gps langs wandelen. Maar deze

http://www.geocaching.com/articles/Brochur...nline_color.pdf

heb ik ook altijd bij me om zn een en ander uit te leggen>

leuke folder. Zijn er nog meer voorhande die in een overzicht aangeven wat geocaching inhoudt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen is het moeilijk om tussen flats (meervoud) met 6+ verdiepingen, in smalle paadjes tussen achtertuintjes 'under cover' te gaan zoeken.

 

 

Dit zijn dan ook caches die door mij niet snel gevonden zullen worden, of liever: niet gezocht zullen worden.

Laat mij maar ruim 10 km door besneeuwde bossen trampelen om achter het "geheim van de kok" te komen, daar vind ik veel meer voldoening in. :dribble:

 

Of in diezelfde bossen flink wat pesterijen te ondergaan... en alle omstanders, zelfs medecachers, te negeren ;)

 

Wij leggen ook aan omstanders liever niet in detail uit wat we aan het doen zijn. Laat ons rustig cachen aub... niet te veel vragen stellen.

Maar als de sterke arm een hand op je schouder legt, moet je wel natuurlijk. Dat is een van de Oliva's al eens gebeurd en een korte uitleg van "een wereldwijde speurtocht" samen met het laten zien van de GPS was voldoende. Dit is al wel een paar jaar geleden toen GPS en Tomtom nog niet zo'n bekend verschijnsel waren, toen maakte de high-tech uitleg nog wat indruk :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geocachen onbekend bij politie?

 

Zijn toch caches van mij gelogd door de politie.

Via, via heb ik gehoord dat ze gebeld werden dat er toch wel mensen zich verdacht ophielden op bepaalde plaatsen.

Leuke logjes!

Zeg maar rustig dat je het uit 2 hand hebt gehoord. Gelukkig was die agent al op de hoogte door onder getekende.

Alleen ik vond het log je mooier ... van waar jij te horen kreeg ... Kunt u het vinden meneer .... van uit een auto die was gestop... voor de kenners een witte met rode/blauwe strepen met bij behorend blauw licht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geocachen onbekend bij politie?

 

Zijn toch caches van mij gelogd door de politie.

Via, via heb ik gehoord dat ze gebeld werden dat er toch wel mensen zich verdacht ophielden op bepaalde plaatsen.

Leuke logjes!

Zeg maar rustig dat je het uit 2 hand hebt gehoord. Gelukkig was die agent al op de hoogte door onder getekende.

Alleen ik vond het log je mooier ... van waar jij te horen kreeg ... Kunt u het vinden meneer .... van uit een auto die was gestop... voor de kenners een witte met rode/blauwe strepen met bij behorend blauw licht.

 

0:15 uur Ik sta te zoeken onder een tegel bij het spoor. Kunt u het vinden meneer? Nee! Lukt het? Nee. Als ik vragen mag wat bent u aan het doen? Aan het geocachen. Wat zegt u? Geocachen met korte uitleg. Interessant zegt vrouw agent. En de nachtreis gaat weer verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee da's andersom...

 

De politie is namelijk wel bekend bij de geocachers... (heb wel eens kennis gemaakt met de sterke arm der wet, videootje kijken in de auto enzo...)

 

 

Maar goed dat je niet betrapt werd bij het intikken van een autoruit bij Waardeloos.

Het was weliswaar een ruit van jouw eigen auto, maar het geeft wel een extra dimensie aan de woorden:"ik ben aan het geocachen", op de vraag van oom agent wat je aan het doen bent. :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...