Spring naar bijdragen

Geocacher Van Het Jaar 2009, Voorronde


Lepman

Voorronde Geocacher van het jaar 2009  

270 leden hebben gestemd

  1. 1. Genomineerden groep 1

    • Barny
      28
    • BigFurryMonster
      7
    • Brouwertjes
      6
    • DiedB
      12
    • Dukkie
      11
    • Free Wally
      2
    • Fscheeerhoorn
      8
    • GeoSint
      4
    • Keesenanita
      7
    • Kruimeldief (Team Dauwtrappers)
      66
    • MacOz58
      4
    • Masterchef
      11
    • Peetee
      5
    • Pielewiel 22
      9
    • Poemelke
      1
    • RvU
      15
    • Stichting Geocaching Nederland
      15
    • Smeule
      10
    • Team Beetle
      2
    • Team SEZ
      6
    • Tuitje
      7
    • Verrader
      3
    • Vrouw Hebbes (Team Hebbes)
      2
    • WE team
      10
    • Wilde Tijger
      6
    • Zuurtje
      13
  2. 2. Genomineerden groep 2

    • Biertje
      2
    • Broekies
      3
    • Cobusity
      5
    • Duintoppers
      10
    • Dutchgoldwing
      2
    • FRLK
      5
    • Gensnet
      4
    • Grote Griezel
      3
    • Keske27
      6
    • Lepman
      17
    • Malyenki
      14
    • Patje
      7
    • Phoenix Night
      11
    • Pistol Paul
      7
    • ReeJ
      10
    • Scoutinggroep Erica
      14
    • Sivota
      45
    • Stonehorse
      8
    • Team Dalamot
      15
    • Track_leader
      5
    • Vasc0
      2
    • Voortrekkers
      4
    • Waldio
      2
    • Wijntjuh
      5
    • Wilxlii Carrotte
      45
    • Zwiepjes
      9
    • Ikbenmamma
      10


Aanbevolen berichten

Allereerst iedereen de allerbeste wensen voor 2010!

 

De nominaties zijn binnen, de verkiezing kan beginnen! :smilie_tux:

 

Ontzettend leuk om te zien hoeveel cachers er genomineerd zijn en welke motivatie er achter zit.

Ondanks de perikelen die er soms zijn op de verschillende fora, geeft dit duidelijk aan dat er veel waardering is tussen cachers onderling.

De komende twee weken zullen uitwijzen wie Geocacher van het jaar 2009 gaat worden.

 

Voorronde

Aangezien er meer dan 40 cachers zijn genomineerd, zal de verkiezing in 2 rondes plaatsvinden.

Dit komt door een 'beperking' in de mogelijkheden van de poll.

De voorronde is nu gestart. In bovenstaande poll mag je uit beide groepen 1 cacher kiezen.

 

Wie gaan er naar de finale?

Uit beide groepen de cacher met de meeste stemmen.

Daarnaast de cacher die het hoogst aantal stemmen heeft na de 2 winnaars.

Deze 3e cacher kan dus zowel uit groep 1 als uit groep 2 komen. Uiteindelijk staan er 3 cachers in de finale.

 

Welke data zijn belangrijk?

De voorronde loopt van 1-1-2010 00.00 uur tot 9-1-2010 21.00 uur.

De finale loopt van 9-1-2010 22.00 uur tot 17-1-2010 21.00 uur.

Op dat moment zal de winnaar bekend zijn en daarmee wie Geocacher van het jaar 2009 is geworden.

De prijsuitreiking (een professionele award aangeboden door cobusity, een oorkonde en een coin) zal in overleg plaatsvinden.

 

Hieronder is de motivatie te lezen bij elke genomineerde. Dit kan helpen bij het maken van een keuze.

 

Genomineerden:

  • Team Dalamot
    Wegens hun fantastische caches in Schoonhoven en omgeving én zijn bijdrage aan het MZLE.
     
  • Sivota
    Wegens haar manier van modereren en omgang met anderen. Voor haar enorme inzet, voor de manier waarop ze gemodereerd heeft, en de manier waarop ze ook geluisterd heeft naar de feedback van de forumcachers. Ze verdient het om eens in het zonnetje gezet te worden, met die altijd positieve instelling ondanks grote gezondheidsproblemen.
     
  • Gensnet
    Wegens zijn geklaag. Omdat ik nog nooit over een geocacher heb gelezen welke zuurder is dan GensNet. GensNet loopt altijd te zeiken en te klagen. Nu is het tijd dat hij eens iets LEUKS in zijn leven krijgt. Voor zijn tomeloze inzet om voortdurend een nieuw topic te openen en zijn nieuwe ideeën die iedere keer weer geblokkeerd en gedwarsboomd worden.
     
  • Kruimeldief (Team Dauwtrappers)
    Wegens zijn inzet bij geocaching.nl en als reviewer. Als vrijwilliger steekt hij meer tijd in onze hobby dan wie dan ook. Ondanks de kritiek die hij van &^%$*@#% krijgt blijft hij zich inzetten.
     
  • Lepman
    Wegens het initiatief voor deze verkiezing.
    En omdat:
    -hij de meeste not founds van dit jaar heeft gelogd en daar voor uit durft te komen
    -je nooit helemaal zeker weet of hij in zijn forumpostjes nu serieus is of niet
    -hij besloten heeft om geen jeugdseries deel 3 te publiceren in 2010!
    -hij met de soms cynische ondertoon in zijn postjes het forum toch een positieve twist weet te geven
    -hij altijd bereid is om te helpen met een hint of anderszins
    -hij spontaan coins weggeeft op de verkeerde site :dribble:
    -wij hem stiekem thuis iepmans noemen
    -hij van kroketjes houdt en desondanks toch mooie caches weet te maken, waar we graag wat kilometers voor maken
    -hij wel een opsteker kan gebruiken om het jaar goed af te sluiten
     
  • Team SEZ
    1. Ze hebben dit jaar een prachtig event georganiseerd met het thema Terug in de tijd. De locatie was een museumboerderij. Geweldig leuk met heel veel tevreden cachers. Je kon er voor een luttel bedrag onbeperkt pannenkoeken bakken en eten. Er waren ook een aantal hele leuke caches met bijzondere cache behuizingen. Ook was er een WQherigo.
    2. Ze hebben dit jaar ook een "nacht"event georganiseerd: Spinnenvoeten in 't veen. Het was een cache met "levende" waypoints en een aantal superleuke opdrachten. Onderweg warme choco of glühwein en bij het eindpunt keuze uit drie soorten soep.
     
  • Peetee
    Wegens zijn niet aflatende, jarenlange en altijd vriendelijke hulp aan de mensen die vragen stellen op dit forum (bij mijn deel van het opruimen van het forum zag ik hoe enorm veel dat was) en vanwege het verzinnen van het spelletje Foxhunt, een innovatieve poging om iets met Geocaching live te doen.
     
  • GeoSint
    Hij/zij zorgde er ook dit jaar weer voor dat er een leuke surprise voor velen lag verstopt. Dit vind ik leuke acties op het forum.
     
  • ReeJ
    Omdat hij specifiek de Carpoolcaches heeft geïntroduceerd in 2009! De perfecte knipoog naar alle flutmicro's in den lande. Bij een CC krijg je waar voor je geld!
     
  • Dukkie
    Wegens zijn caches in het algemeen, maar voor de dit jaar uitgekomen "Raiders of the Lost Ark" in het bijzonder.
     
  • Brouwertjes
    Omdat ze in 2009 de meeste caches gevonden hebben (momenteel 1.622). Ook altijd erg leuk dat (met name hij) zo fanatiek is met goudjagen.
    * hij heeft humor
    * hij heeft een enorme score in een jaar (ook 3e in het FTF klassement)
    * hij is altijd bereid andere cachers te helpen
    * hij heeft zelf een aantal erg leuke caches
    * hij werkt bij Heineken :)
    * het is gewoon een erg gezellige cacher!
     
  • Smeule
    Wegens zijn inzet in de gc wereld en de grote hoeveelheid goud zilver en brons...
     
  • Zuurtje
    Deze nestor; een hele goede vriend en collega heeft mij het geocachen geleerd.
     
  • Broekies
    Initiatief nemend, vernieuwend, frisse wind en veel, heel veel werk verzet.
     
  • Scoutinggroep Erica
    Wegens het GME.
     
  • MacOz58
    Wegens zijn puzzels en de hulp voor het maken van mijn 1e cache...
     
  • Barny
    Omdat het Barny is.
     
  • Voortrekkers
    Ze hebben in de buurt erg leuke caches gelegd. Zeer kindvriendelijke maar zeer zeker geen kinderachtige caches!! Ze steken veel tijd en energie om ervoor te zorgen dat ook anderen met plezier kunnen cachen!
     
  • Dutchgoldwing
    Legt caches in mijn woonplaats Zeewolde en heeft zelfs een voortuincache gelegd ter ere van zijn jongste aanwinst (beschuit met muisjes).
     
  • Wilxlii Carrotte
    Alleen al voor iedere unieke log verdient hij het. Nog nooit een copy/paste toegepast ondanks dat hij al ruim over de 8.000 caches zit.
    - Als je hem in het veld tegenkomt is hij altijd in voor een geocachepraatje. Hij heeft nooit haast en altijd in de mood om gezellig te kletsen.
    - Als je hem belt als hulplijn, wil hij er alles aan doen om je te helpen.
    - Hij heeft een fantastische site, waar andere geocachers veel aan kunnen hebben. Zeker newbies kunnen er veel van opsteken, maar ook voor ervaren cachers is het een prachtige site.
    - Hij heeft zelfs eens onderhoud aan één van mijn caches gedaan (iets checken), waarvoor hij een lichamelijk behoorlijke inspanning moest verrichten.
     
  • Zwiepjes
    Veel werk verzet in caches, 2 events en René heeft ook nog eens voor mij een bijzonder mooie cache in elkaar geknutseld... Geweldig hoeveel werk de Zwiepjes verzetten en hoe origineel het allemaal is. Het Spinnenvoeten event was een van de hoogtepunten van het jaar!
    Goudeerlijke mensen met een fantastisch geocaching-organisatie-vermogen.
     
  • Team Beetle
    Omdat Reijer een geweldig teamlid is om mee samen te werken. Veel initiatief, fijn in de omgang, geduldig, begripvol en alles met een gezonde dosis humor. Het type: niet carambalen maar doen en daar hou ik wel van!
     
  • Stonehorse
    Wegens zijn niet aflatende werk voor het DCG (Deventer Cachers Gilde).
     
  • Grote Griezel
    Wegens zijn (bijna) altijd onvoorstelbaar fraaie logs waar hij echt de tijd voor neemt om deze te schrijven. Volgens zijn eigen zeggen neemt het loggen van de caches soms meer tijd in beslag dan het puzzelen en lopen/fietsen zelf!
     
  • verrader
    Omdat die altijd van die leuke logjes schrijft met achterliggende gedachte.
     
  • Biertje
    Omdat hij meestal nuchter is en terwijl hij hard zit te werken, weet dat ik lekker aan het geocachen ben, en dan toch steeds hulpvaardig de telefoon aanneemt om mij in mijn nood te helpen.
     
  • Masterchef
    Hij maakt altijd een vriendelijk praatje en heeft toen bepaalde dingen uitgelegd over onze hobby.
     
  • RvU
    Hij doet alles alleen. Hij maakt geen gebruik van Barny coördinaten. Vanwege zijn alom bekende brandhoutjes (de RvU coins) en last but not least ondanks de enorme hoeveelheid founds, altijd een passende en uitgebreide log maken. Zelfs voor CC's.
    RvU heeft er voor gezorgd dat onze vermiste microcoin in de geocoinrace 2008/2009, hoesje was nog wel aanwezig, verder kon reizen door de provincies als copy. Wij zijn hem daar zeer dankbaar voor. Dit noemen wij een hart hebben voor het geocachen en voor medecachers.
     
  • BigFurryMonster
    Omdat hij in 2009 originele caches heeft bedacht met altijd een verrassende verstopmethode!
     
  • Malyenki
    Voor het leggen van leuke en leerzame caches, variërend van eenvoudige tradi's, mooie multi's, moeilijke puzzels als leuke nachtcaches.
    Hij heeft de cache gemaakt die op mij tot nu in mijn bestaan als geocacher verreweg het meeste indruk heeft gemaakt: 666 Wat een werk, wat een uitvoering, wat een effort. Absoluut topniveau.
     
  • Phoenix-night
    - hij een van de beste caches van Nederland heeft neergelegd
    - hij daar een briljante reclamecampagne voor heeft uitgedacht op het forum die meer dan 74.000 keer is bekeken
    - zijn profiel meer meer dan dubbel zo vaak bekeken is dan dat van bijvoorbeeld Kruimeldief
     
  • Duintoppers
    Ze hebben 96 caches liggen waarvan er meer dan 50 dit jaar geplaatst zijn ! De caches zijn zeer goed onderhouden en ze hebben voor ieder wat wils geplaatst (zowel tradi's, multi's en mystery's). Ze zijn heel actief in de omgeving van Ouddorp en wanneer je een vraag hebt dan reageren ze direct.
     
  • Poemelke
    Omdat hij sinds het ontdekken ervan, caches leeft en ademt. Gaat bij nacht en ontij op pad, vergeet bijna dat hij ook nog een gezin heeft , heeft altijd zin om op pad te gaan en is nooit beroerd om, wanneer er in de buurt er voor een ander nog niet-gevonden doos ligt, hier nog even langs te sturen en dan met een grote grijns toekijkt welke capriolen er uit gehaald moeten worden, kortom; een fijne gozer.
     
  • tuitje
    Vanwege zijn mooie creaties.
     
  • Track_leader
    Mister geocache himself.
     
  • WE team
    Zij organiseren al enkele jaren o.a. een fantastisch snertevent en verrichten daar bijzonder veel werk voor. Dat mag best met een award beloond worden.
     
  • cobusity
    Marco is een hele aardige vent, leuke geocacher en maakt altijd mooie trofeeën voor zijn caches. Wij hebben er inmiddels al 2 op de schoorsteenmantel staan! Hij is ook de initiatiefnemer van het GC-Café. Erg leuk idee!
     
  • Wilde Tijger
    Hij maakt altijd mooie caches en zijn keurig verzorgd, na een dip, dat hij alle caches in het archief heeft gestopt, heeft hij toch de draad weer opgepakt en zijn de meeste caches van hem weer online en er komen regelmatig weer nieuwe.
     
  • Vasc0
    Omdat het kan.
     
  • SGN
    a: afgelopen jaar een prima (weekend) event georganiseerd
    b: een opsteker voor alle vrijwilligers die gedurig heel wat commentaar te verstouwen krijgen
     
  • Pistol Paul
    Wegens zijn bijzonder originele manier van geocaches verstoppen. De prachtige uitwerking daarvan en zijn gedegen onderhoud daarop.
     
  • Waldio
    Wegens zijn normale posts.
     
  • Wijntjuh
    Teveel om op te noemen.
     
  • fscheerhoorn
    Allereerst staan zij met hun blauwe bolide alom bekend als de goudjagers van het Westland. Zo'n beetje de hele regio weet wel hoe het voelt om als tweede achter Frans te mogen loggen. Bovendien zijn zij bij uitstek geschikt als hulplijntje. Ik heb het zelfs meegemaakt dat hij een Wherigo helemaal opnieuw moest beginnen omdat de tijd verlopen was toen hij mij hulp bood bij een cache. Bovendien dragen zij ook nog eens zorg voor een geestelijk en lichamelijk gehandicapt kind (Tim). Deze halen ze iedere week trouw op vanuit Brabant. Nou moet ik zeggen dat ik al een paar keer caches met hun samen met Tim heb gelopen, en heb inmiddels mag ik wel zeggen een zwak voor deze deugniet gekregen. Bovendien zijn zij de enige gekken die ik 's avonds laat of 's nachts nog kan bellen om samen op goudjacht te gaan bij een nieuwe cache. Kortom genoeg redenen om dit bijzonder aardige stel eens in het zonnetje te zetten.
     
  • Free Wally
    Omdat hij altijd met een lach op zijn gezicht cached en geniet van het cachen.
     
  • FRLK
    Vanwege hun niet aflatende inzet voor de cachers in N-NL, zijn service voor discoveren van coins ; trouwe bezoekers van vele events en de gezelligheid op een van mijn cachetochten te water!
     
  • Vrouw Hebbes (team Hebbes)
    Omdat ze zoveel vrije tijd in het geocachen stopt en de moeite die ze neemt voor het schrijven van haar logjes.
     
  • keesenanita
    Zoveel ellende gehad dit jaar, een aantal sterfgevallen binnen de familie, ziektes, zelf verschillende zware operaties en een half jaar intensieve therapie. En dan nog tijd gevonden om te cachen, een surprisecache te maken voor eigen tegenpartij en ook een surpriseroute in elkaar gezet voor de tegenpartij van een gehandicapte medecacher. Petje af!!!!
     
  • Pielewiele 22
    Wegens zijn prachtige lange wandelingen in Limburg altijd een genot om die te lopen.
     
  • Keske27
    Altijd in voor een geintje m.b.t. tot cachen. altijd in voor een eventje en staat altijd klaar voor hulp te bieden. Wat men ook zegt over hem of tegen hem, altijd heeft hij z'n woordje klaar.
     
  • patje
    Om z'n humorvolle en goudeerlijke inborst.
     
  • DiedB
    Omdat hij de jongste actieve cacher is met de meeste finds in een jaar en de eerste geadopteerde cacher.
     
  • Ikbenmamma
    Wegens het vrijwel alleen organiseren van een fantastisch TAKG event afgelopen juni.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo all,

 

Ik zie dat ik aardig in de race zit en vind dit reuze leuk, aangezien er cachers bij staan

die al meerdere malen iets gewonnen hebben?? ;-)

 

Dus beste cachers geef mij deze maal het voordeel van de twijfel. :beerchug::thumbup: Vriendelijke groeten en de beste wensen voor 2010

 

 

Vriendelijke Groetjes Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

beetje lastig om nu te kiezen als je inderdaad twee favorieten in 1 groep hebt... dat vertekend en beinvloed deze verkiezing wel natuurlijk... Maar zal er morgen eens rustig naar kijken. Maar zoals al eens eerder is gezegd, voor mij is iedereen cacher van het jaar!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij is er maar 1 cacher van het jaar, maar dat is dezelfde die ook cacher van volgend jaar etc. gaat worden. Maar ons kind staat in dezelfde lijst.... hmmm wie moet ik nu kiezen.... ik denk heel iemand anders :beerchug: Ik ga er nog even over brainen bij een paar oliebollen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allen een heel goed (cache)jaar toegewenst. :beerchug:

 

 

Helaas lukt het stemmen op mijn favoriete cacher niet. " :thumbup:

 

Ik krijg telkens weer deze foutmelding:

 

 

Board Bericht

Sorry, er is een fout opgetreden. Als je niet weet wat de fout is, kijk dan in onze help documentatie.

De fout is:

Je hebt geen keuze gemaakt. Ga terug en maak je keuze.

 

 

Ik probeer het later nog wel een keer,

groeten haxepaxe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allen een heel goed (cache)jaar toegewenst. :beerchug:

 

 

Helaas lukt het stemmen op mijn favoriete cacher niet. " :thumbup:

 

Ik krijg telkens weer deze foutmelding:

 

 

Board Bericht

Sorry, er is een fout opgetreden. Als je niet weet wat de fout is, kijk dan in onze help documentatie.

De fout is:

Je hebt geen keuze gemaakt. Ga terug en maak je keuze.

 

 

Ik probeer het later nog wel een keer,

groeten haxepaxe

 

Ik had hetzelfde: je moet uit beide lijsten iemand kiezen.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat mij betreft is iedereen cacher van het jaar als ze de moeite nemen om een leuke cache te plaatsten en/of een persoonlike log te maken en/of andere cachers helpt wat welke manier dan ook :thumbup: .

 

ALLEMAAL DE BESTE WENSEN EN EEN MOOI CACHEJAAR GEWENST ! :beerchug:

 

groetjes van peterseli

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik stem niet omdat een ieder op zijn eigen manier cacher van het jaar is. Verder vind ik ook dat mensen die in "het team" zitten al heel vaak bedankt worden en in het zonnetje worden gezet op dit forum en eigenlijk niet mee behoren te doen. (maar dat is mijn persoonlijke mening).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

beetje lastig om nu te kiezen als je inderdaad twee favorieten in 1 groep hebt... dat vertekend en beinvloed deze verkiezing wel natuurlijk... Maar zal er morgen eens rustig naar kijken. Maar zoals al eens eerder is gezegd, voor mij is iedereen cacher van het jaar!!

 

Daar sluit ik me bij aan :thumbup: Overigens staan de beste stuurlui aan de wal en niet op de lijst :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...