Spring naar bijdragen

Geocacher Van Het Jaar 2009, Voorronde


Lepman

Voorronde Geocacher van het jaar 2009  

270 leden hebben gestemd

  1. 1. Genomineerden groep 1

    • Barny
      28
    • BigFurryMonster
      7
    • Brouwertjes
      6
    • DiedB
      12
    • Dukkie
      11
    • Free Wally
      2
    • Fscheeerhoorn
      8
    • GeoSint
      4
    • Keesenanita
      7
    • Kruimeldief (Team Dauwtrappers)
      66
    • MacOz58
      4
    • Masterchef
      11
    • Peetee
      5
    • Pielewiel 22
      9
    • Poemelke
      1
    • RvU
      15
    • Stichting Geocaching Nederland
      15
    • Smeule
      10
    • Team Beetle
      2
    • Team SEZ
      6
    • Tuitje
      7
    • Verrader
      3
    • Vrouw Hebbes (Team Hebbes)
      2
    • WE team
      10
    • Wilde Tijger
      6
    • Zuurtje
      13
  2. 2. Genomineerden groep 2

    • Biertje
      2
    • Broekies
      3
    • Cobusity
      5
    • Duintoppers
      10
    • Dutchgoldwing
      2
    • FRLK
      5
    • Gensnet
      4
    • Grote Griezel
      3
    • Keske27
      6
    • Lepman
      17
    • Malyenki
      14
    • Patje
      7
    • Phoenix Night
      11
    • Pistol Paul
      7
    • ReeJ
      10
    • Scoutinggroep Erica
      14
    • Sivota
      45
    • Stonehorse
      8
    • Team Dalamot
      15
    • Track_leader
      5
    • Vasc0
      2
    • Voortrekkers
      4
    • Waldio
      2
    • Wijntjuh
      5
    • Wilxlii Carrotte
      45
    • Zwiepjes
      9
    • Ikbenmamma
      10


Aanbevolen berichten

Maar laten we er vooral niet te moeilijk over doen. Het is gewoon een leuke poll, maar wel eentje waar we met zijn allen niet teveel waarde aan moet hechten.

 

Je slaat de spijker op zijn kop! Het is gewoon een leuk, gezellig niemendalletje, niet meer en niet minder. En hoe je het volgend jaar ook allemaal wilt inrichten, ook dan valt deze verkiezing onder dezelfde categorie.

 

Ikzelf vind het wel leuk, omdat je - als relatieve nieuwkomer - wat namen voorbij ziet komen van mensen, die je onwillekeurig in het komende jaar iets meer zult volgen, zodat de achtergronden van een nominatie wat beter begrepen kunnen worden.

 

Dus... gewoon doorgaan. In welke vorm dan ook, maar vooral bij een beoordeling de nodige relativiteitszin toepassen. En zo zullen de genomineerden het zélf ook wel zien, dunkt me!

Hmmm, niet eens zo bij stil gestaan...

Maar inderdaad, de motivaties laten je wel een stukje persoon achter de nickname zien als je ze nog niet kent.

Leuke bonus :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Daarom heb ik de motivatie bij de genomineerden gezet

 

Iedereen hier lijkt gelukkig erg gemotiveerd. Ik denk dat je motivering bedoelt.

Je zou zo maar eens gelijk kunnen hebben, excuses :cry:

 

7.1 Wat is motivering?

Die term motivering is afgelei van die Latynse werkwoord

movere wat beteken om te beweeg. In sy algemene gebruik

verwys die woord na harde werk wat mense moet doen om ’n

spesifieke taak te verrig.

Die meeste definisies van motivering bestaan uit drie

komponente:

• menslike gedrag begeester

• gedrag te lei deur die individu doelgerig te maak

• gedrag te behou en te ondersteun.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat er aardig op lijken dat Kruimeldief gaat winnen. Ik vind dat het een prima reviewer is, maar als geocacher heeft hij als Kruimeldief slechts een armzalig aantal caches gevonden.

 

De discussie in dit topic heb ik gelezen, dus ik zal er verder niet al teveel woorden aan vuil maken, maar volgens mij zet Kruimeldief zich helemaal niet zoveel meer in voor geocaching.nl (zoals in de nominatie staat). Hij komt nauwelijks meer hier op het forum om te posten, maar twittert/reviewt 'slechts'.

Maar ook op twitter zal hij wel in de race zijn om geocachetwitteraar van het jaar te worden.

Ben benieuwd wat hij er zelf van vindt.

 

Ik heb in elk geval op twee andere geocachers gestemd (met als <persoonlijke> definitie van de term geocacher = iemand die geocaches zoekt/vindt).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij zijn het de Zwiepjes. Na het vinden van de cache, waarbij je dus sporen in de sneeuw achterlaat, zorgen ze er voor dat er een paar uur daarna een flinke sneeuwbui ale sporen uitwist :dribble:

Sommige mensen hebben blijkbaar goeie connecties met hogere machten... Ik vermoedde al zoiets tijdens Spinnevoeten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat er aardig op lijken dat Kruimeldief gaat winnen. Ik vind dat het een prima reviewer is, maar als geocacher heeft hij als Kruimeldief slechts een armzalig aantal caches gevonden.

Mogelijk gaat hij de voorronde (in groep 1) winnen inderdaad :dribble:

In de finale kunnen alle bezoekers die nu op een andere genomineerde hebben gestemd opnieuw hun stem uitbrengen.

Of hij de Geocacher van het jaar wordt is dus nog lang niet zeker.

 

De discussie in dit topic heb ik gelezen, dus ik zal er verder niet al teveel woorden aan vuil maken, maar volgens mij zet Kruimeldief zich helemaal niet zoveel meer in voor geocaching.nl (zoals in de nominatie staat). Hij komt nauwelijks meer hier op het forum om te posten, maar twittert/reviewt 'slechts'.

Het gaat om het gehele jaar 2009, niet alleen om de laatste periode.

 

Maar ook op twitter zal hij wel in de race zijn om geocachetwitteraar van het jaar te worden.

Je wordt toch gek van al die polls overal! ;)

 

Ben benieuwd wat hij er zelf van vindt.

 

Ik heb in elk geval op twee andere geocachers gestemd (met als <persoonlijke> definitie van de term geocacher = iemand die geocaches zoekt/vindt).

En dat is exact de bedoeling :lol1:

Je persoonlijke stem uitbrengen op degene waarvan jij vindt dat het de Geocacher van het jaar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar goed, er zijn nog ruim 9.000 stemmen mogelijk :dribble:

 

Om precies te zijn 13993.

 

Dus als je nog niet gestemd hebt kan je nu nog 5 dagen, 3 uur, 53 min. en 2 sec. stemmen.

Zorg dat jou stem erbij staat, want hoe meer stemmen hoe eerlijker!

De gene die doorgaan naar de finale tot nu toe zijn:

- Uit groep 1: Kruimeldief (Team Dauwtrappers)

- Uit groep 2: Wilxlii Carrotte of Sivota

- 3e persoon: Wilxlii Carrotte of Sivota

 

In groep 2 is het dus nog spannend. Maar in groep 1 kan ook nog heel wat veranderen!

Kijk voor de motivatie..uhh.... motivering in bericht 2! :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat er aardig op lijken dat Kruimeldief gaat winnen. Ik vind dat het een prima reviewer is, maar als geocacher heeft hij als Kruimeldief slechts een armzalig aantal caches gevonden.

 

De discussie in dit topic heb ik gelezen, dus ik zal er verder niet al teveel woorden aan vuil maken, maar volgens mij zet Kruimeldief zich helemaal niet zoveel meer in voor geocaching.nl (zoals in de nominatie staat). Hij komt nauwelijks meer hier op het forum om te posten, maar twittert/reviewt 'slechts'.

Maar ook op twitter zal hij wel in de race zijn om geocachetwitteraar van het jaar te worden.

Ben benieuwd wat hij er zelf van vindt.

 

Ik heb in elk geval op twee andere geocachers gestemd (met als <persoonlijke> definitie van de term geocacher = iemand die geocaches zoekt/vindt).

 

 

''knikt instemmend'' :thumbup:

bewerkt door Nijen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...