Spring naar bijdragen

Geocacher Van Het Jaar 2009, Voorronde


Lepman

Voorronde Geocacher van het jaar 2009  

270 leden hebben gestemd

  1. 1. Genomineerden groep 1

    • Barny
      28
    • BigFurryMonster
      7
    • Brouwertjes
      6
    • DiedB
      12
    • Dukkie
      11
    • Free Wally
      2
    • Fscheeerhoorn
      8
    • GeoSint
      4
    • Keesenanita
      7
    • Kruimeldief (Team Dauwtrappers)
      66
    • MacOz58
      4
    • Masterchef
      11
    • Peetee
      5
    • Pielewiel 22
      9
    • Poemelke
      1
    • RvU
      15
    • Stichting Geocaching Nederland
      15
    • Smeule
      10
    • Team Beetle
      2
    • Team SEZ
      6
    • Tuitje
      7
    • Verrader
      3
    • Vrouw Hebbes (Team Hebbes)
      2
    • WE team
      10
    • Wilde Tijger
      6
    • Zuurtje
      13
  2. 2. Genomineerden groep 2

    • Biertje
      2
    • Broekies
      3
    • Cobusity
      5
    • Duintoppers
      10
    • Dutchgoldwing
      2
    • FRLK
      5
    • Gensnet
      4
    • Grote Griezel
      3
    • Keske27
      6
    • Lepman
      17
    • Malyenki
      14
    • Patje
      7
    • Phoenix Night
      11
    • Pistol Paul
      7
    • ReeJ
      10
    • Scoutinggroep Erica
      14
    • Sivota
      45
    • Stonehorse
      8
    • Team Dalamot
      15
    • Track_leader
      5
    • Vasc0
      2
    • Voortrekkers
      4
    • Waldio
      2
    • Wijntjuh
      5
    • Wilxlii Carrotte
      45
    • Zwiepjes
      9
    • Ikbenmamma
      10


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Stichting Geocaching Nederland en Kruimeldief onder andere.

En dan kan er wel Dauwtrappers bij staan, maar dan had er geen Kruimeldief voor moeten staan, dat is een reviewer en geen cacher.

 

 

Ook ik heb hier mijn vraagtekens over?

 

Ik ben van mening dat het om de cacher van het jaar gaat (ik hoef hem niet te zijn),

maar naar mijn idee moeten er cachers genomineerd worden die niet altijd in het daglicht staan.

Ik heb niets tegen Wilxlii Carrotte, Sivota, Kruimeldief (team dauwtrappers) maar vind het jammer

dat deze personen uitgelicht worden.

Oké ze doen veel voor Geocaching.nl/com, maar ik vind bijvoorbeeld DiedB meer voor zoiets

in aanmerking komen.

 

Groet Keske27

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stichting Geocaching Nederland en Kruimeldief onder andere.

En dan kan er wel Dauwtrappers bij staan, maar dan had er geen Kruimeldief voor moeten staan, dat is een reviewer en geen cacher.

Je bent de eerste die hier mee komt :thumbup:

Er zijn geen criteria voor de verkiezing dus als iemand deze nominaties doorgeeft en er komt geen opmerking over is het toch goed?

Nu zijn we in de voorronde en is het wat laat om nog aanpassingen te doen mochten er cachers je mening delen.

Volgende keer proberen iets eerder te reageren? B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben van mening dat het om de cacher van het jaar gaat (ik hoef hem niet te zijn),

maar naar mijn idee moeten er cachers genomineerd worden die niet altijd in het daglicht staan.

Cachers buitensluiten lijkt me geen goed plan.

Als er meer zijn die zoals jij denken zal dat vanzelf in de stemresultaten zichtbaar worden toch?

Beetje als... "Sorry Sven Kramer, we nomineren je niet want je staat al genoeg in het daglicht" :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stichting Geocaching Nederland en Kruimeldief onder andere.

En dan kan er wel Dauwtrappers bij staan, maar dan had er geen Kruimeldief voor moeten staan, dat is een reviewer en geen cacher.

Je bent de eerste die hier mee komt :thumbup:

Er zijn geen criteria voor de verkiezing dus als iemand deze nominaties doorgeeft en er komt geen opmerking over is het toch goed?

Nu zijn we in de voorronde en is het wat laat om nog aanpassingen te doen mochten er cachers je mening delen.

Volgende keer proberen iets eerder te reageren? B)

 

Hallo Lepman,

 

Ik had deze gedachte al bij het tot stand komen van de peiling, maar wil geen olie op het vuur gooien

of azi..zeikerd zijn.

 

Groet Kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stichting Geocaching Nederland en Kruimeldief onder andere.

En dan kan er wel Dauwtrappers bij staan, maar dan had er geen Kruimeldief voor moeten staan, dat is een reviewer en geen cacher.

Volgens de letter is Stichting Geocaching inderdaad geen geocacher, maar een stichting. Maar dat Kruimeldief geen geocacher zou zijn is natuurlijk nonsens. Ook al zou hij momenteel wat minder actief zijn, hij heeft in zijn geocaching-leven genoeg caches gezocht en gevonden om geocacher genoemd te mogen worden. En dan maakt het natuurlijk niet uit onder welke naam, Kruimeldief of Team Dauwtrappers.

 

Nee, ik vind dit bezwaar nogal vergezocht. En ook te laat inderdaad. Spijkers op laag water ...

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stichting Geocaching Nederland en Kruimeldief onder andere.

En dan kan er wel Dauwtrappers bij staan, maar dan had er geen Kruimeldief voor moeten staan, dat is een reviewer en geen cacher.

Volgens de letter is Stichting Geocaching inderdaad geen geocacher, maar een stichting. Maar dat Kruimeldief geen geocacher zou zijn is natuurlijk nonsens. Ook al zou hij momenteel wat minder actief zijn, hij heeft in zijn geocaching-leven genoeg caches gezocht en gevonden om geocacher genoemd te mogen worden. En dan maakt het natuurlijk niet uit onder welke naam, Kruimeldief of Team Dauwtrappers.

 

Nee, ik vind dit bezwaar nogal vergezocht. En ook te laat inderdaad.

 

 

Hallo Peetee,

 

Had men hier eerder mee gekomen dan had men dit niet afgewezen,

omdat men dan weer zeurd over deze leuk opgezette peiling.

 

Groet Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had deze gedachte al bij het tot stand komen van de peiling, maar wil geen olie op het vuur gooien

of azi..zeikerd zijn.

Hoezo denk je dat? :thumbup:

Als jij of iemand anders een bepaalde mening heeft over deze verkiezing of welk onderwerp dan ook, mag je dat toch zeggen?

Daar is het tenslotte een forum voor B)

En ik wil over alle opmerkingen die gegeven worden nadenken met de rest van de bezoekers, maar dat kan alleen als iemand het ter sprake brengt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had deze gedachte al bij het tot stand komen van de peiling, maar wil geen olie op het vuur gooien

of azi..zeikerd zijn.

Hoezo denk je dat? :thumbup:

Als jij of iemand anders een bepaalde mening heeft over deze verkiezing of welk onderwerp dan ook, mag je dat toch zeggen?

Daar is het tenslotte een forum voor B)

En ik wil over alle opmerkingen die gegeven worden nadenken met de rest van de bezoekers, maar dat kan alleen als iemand het ter sprake brengt.

 

 

P.B naar Lepman verstuurd.

 

Groet Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stichting Geocaching Nederland en Kruimeldief onder andere.

En dan kan er wel Dauwtrappers bij staan, maar dan had er geen Kruimeldief voor moeten staan, dat is een reviewer en geen cacher.

Volgens de letter is Stichting Geocaching inderdaad geen geocacher, maar een stichting. Maar dat Kruimeldief geen geocacher zou zijn is natuurlijk nonsens. Ook al zou hij momenteel wat minder actief zijn, hij heeft in zijn geocaching-leven genoeg caches gezocht en gevonden om geocacher genoemd te mogen worden. En dan maakt het natuurlijk niet uit onder welke naam, Kruimeldief of Team Dauwtrappers.

 

Nee, ik vind dit bezwaar nogal vergezocht. En ook te laat inderdaad. Spijkers op laag water ...

 

Kruimeldief wordt genomineerd en die heeft er wel geleld 0 gevonden

 

January 2 by Kruimeldief (0 found)

Published by

 

dat ie misschien onder een andere naam ook nog actief is kan (en oja het maakt mij niet uit hoor)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig nieuw Jaar

 

En het is gelijk weer zover, het afz...en is weer begonnen op het forum

Jammer had gehoopt door de positieve input van Lepman dat het in

2010 minder zou zijn.

 

Maar helaas in 2010 gaan we gewoon door waar we in 2009 zijn gebleven.

 

Bedankt voor de nominatie

 

Masterchef, die had gehoopt op een positiever forum in 2010.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig nieuw Jaar

 

En het is gelijk weer zover, het afz...en is weer begonnen op het forum

Dat zie ik niet zo, er is een kritische kanttekening gezet, dat mag en dat werd in mijn ogen ook goed weerlegd door Lepman.

 

Jammer had gehoopt door de positieve input van Lepman dat het in

2010 minder zou zijn.

 

Lepman heeft een leuk initiatief getoond, en daar wordt leuk op ingegaan. Jammer dat je dan net die paar kritieken alweer als gez... ziet. Bekijk dan ook de rest van het topic en zie dat het zo negatief niet is...

 

Maar helaas in 2010 gaan we gewoon door waar we in 2009 zijn gebleven.

In dit geval dus niet mee eens. En laten we 2010 nou eerst even fatsoenlijk opstarten... :D

Bedankt voor de nominatie

 

Masterchef, die had gehoopt op een positiever forum in 2010.

Probeer zelf ook de positieve dingen te zien, gelukkig zie je dat nog wel in de nominatie. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niks negatiefs aan dit draadje. Hartstikke leuk initiatief van Lepman, prima discussie op argumenten. Eén minpuntje: Team Dalamot heeft nog niet zoveel stemmen gekregen als ik had verwacht/gehoopt... :D

 

Dus: denk nog 'ns aan al die geweldige caches in Schoonhoven en omgeving en geniet nog 'ns na van de geniale constructies óf neem je voor ze snel op te zoeken én stem op... tataaaá: Team Dalamot :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stichting Geocaching Nederland en Kruimeldief onder andere.

En dan kan er wel Dauwtrappers bij staan, maar dan had er geen Kruimeldief voor moeten staan, dat is een reviewer en geen cacher.

Volgens de letter is Stichting Geocaching inderdaad geen geocacher, maar een stichting. Maar dat Kruimeldief geen geocacher zou zijn is natuurlijk nonsens. Ook al zou hij momenteel wat minder actief zijn, hij heeft in zijn geocaching-leven genoeg caches gezocht en gevonden om geocacher genoemd te mogen worden. En dan maakt het natuurlijk niet uit onder welke naam, Kruimeldief of Team Dauwtrappers.

 

Nee, ik vind dit bezwaar nogal vergezocht. En ook te laat inderdaad. Spijkers op laag water ...

 

Kruimeldief wordt genomineerd en die heeft er wel geleld 0 gevonden

 

January 2 by Kruimeldief (0 found)

Published by

 

dat ie misschien onder een andere naam ook nog actief is kan (en oja het maakt mij niet uit hoor)

Ik snap jouw redenatie wel, maar als je zo redeneert dan moeten er wel meer uit. Ikzelf bijvoorbeeld. Ik ben op het forum Peetee, maar zoek caches onder een andere naam. Ben ik dan nu geen geocacher meer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...