Spring naar bijdragen

Wie Gebruikt Er Een Ipod Touch?


HereIsTom

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

  • 2 weeks later...

Via itunes zijn div. progjes te downloaden maar vaak is dan wel handig om een gps in je toestel te hebben

en zoals we weten heeft de touch jammer genoeg geen GPS aan boord :thumbup: .

Weet iemand of het mogelijk is een GPS-muisje via blauwetand aan de Ipod-touch te koppelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Via itunes zijn div. progjes te downloaden maar vaak is dan wel handig om een gps in je toestel te hebben

en zoals we weten heeft de touch jammer genoeg geen GPS aan boord :blush: .

Weet iemand of het mogelijk is een GPS-muisje via blauwetand aan de Ipod-touch te koppelen?

Ik heb nog geen blauwetand GPS gevonden voor de iPod touch, maar ik heb wel de TomTom car kit voor de iPod touch, daarin zit een GPS gebouwd.

Deze werkt prima met diverse programma's, ik heb zelf de TomTom West-Europa kaart erop en dan is het een perfect navigatie systeem!

 

http://www.tomtom.com/products/product.php...ory=2&Lid=5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep, heb ook deze gadget. Echter een 1G met 16Gb.

Ik gebruik om: te internetten, muziek, filmpjes, en idd om logs te maken en berekeningen en mail ivm GC en privé etc.

 

Gebruik in het veld voor paperless caching, helaas zit er niet in. Vetrouw volledig op de gps.

 

zag wel net de app iGeoCacher in de store voor 12euris die m.i. helemaal niet zo slecht lijkt te zijn. Dan kan je mooi makkelijk paperless cachen, zonder wifi ed.

 

Maar, ik geef zo min mogelijk geld aan dit apparaat uit, te traag en helaas blijft het electronica. Ja de gps ook, maar die is toch net iets robuster. Trouwens ik heb 'm ook maar 'gekregen'. Maar zonder kan ik niet meer.

 

Als je idd veel cachet, wat wij jammerlijk zonder auto niet meer zo vaak kunnen doen, ja dan zijn dit soort betaalde apps een uitkomst. Wie weet...

 

-Marco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep, heb ook deze gadget. Echter een 1G met 16Gb.

 

Maar, ik geef zo min mogelijk geld aan dit apparaat uit, te traag en helaas blijft het electronica. Ja de gps ook, maar die is toch net iets robuster. Trouwens ik heb 'm ook maar 'gekregen'. Maar zonder kan ik niet meer.

Misschien sparen voor een nieuwe iPod touch 3G, deze zijn veel sneller en hebben meer mogelijkheden dan de 1G en 2G.

Ik heb zelf de 3G 64GB en die gaat als een speer, kan er bijna net zoveel mee doen als m'n gewone computer, maar dan lekker op zakformaat, ik kan er zelfs mee bellen :thumbup:

 

 

P.S. Heb je wel de nieuwste software (versie 3.1) erop staan?

Dan werkt je iPod een stuk beter;

http://www.apple.com/nl/ipodtouch/software-update.html

bewerkt door HereIsTom
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien sparen voor een nieuwe iPod touch 3G, deze zijn veel sneller en hebben meer mogelijkheden dan de 1G en 2G.

Ik heb zelf de 3G 64GB en die gaat als een speer, kan er bijna net zoveel mee doen als m'n gewone computer, maar dan lekker op zakformaat, ik kan er zelfs mee bellen :thumbup:

 

 

P.S. Heb je wel de nieuwste software (versie 3.1) erop staan?

Dan werkt je iPod een stuk beter;

http://www.apple.com/nl/ipodtouch/software-update.html

 

Ja, die is sneller; kwijlkwijl. En 3.1 heb ik er op staan, maar toch niet echt vooruit te branden. En hij is ook zo leeg. Ik blijf sparen ! Want zo een klein formaat pc is idd erg handig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik de 2G 16GB touch al een tijdje voor cachen. De Geosphere applicatie is daarvoor een aanrader. Ik heb er nu ruim 5500 caches inzitten en het navigeren door de listings is gemakkelijk. Ook zit er een html browser in die de beschrijvingen download, inclusief plaatjes. Ik kan in het veld mijn logs maken, en die thuis via wifi uploaden naar Geocaching.com. Op een iphone werkt de GPS ondersteuning en zou je dus paperless kunnen cachen. Overigens vind ik de combinatie van m'n GPS met de touch ook paperless geocachen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, die is sneller; kwijlkwijl. En 3.1 heb ik er op staan, maar toch niet echt vooruit te branden. En hij is ook zo leeg. Ik blijf sparen ! Want zo een klein formaat pc is idd erg handig.

De iPod touch 32GB 3G is hier nu in de aanbieding;

http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/shop/a...7000/cid/18025/

 

En de iPod touch 64GB 3G is hier in de aanbieding;

http://www.bigdennis.com/apple-ipod-touch-...amp;language=nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf de 3G 64GB en die gaat als een speer, kan er bijna net zoveel mee doen als m'n gewone computer, maar dan lekker op zakformaat, ik kan er zelfs mee bellen :)

 

Bellen?

 

Werkt dat met een microfoon-adapter en iets als TruPhone wel goed? Of gebruik je iets anders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf de 3G 64GB en die gaat als een speer, kan er bijna net zoveel mee doen als m'n gewone computer, maar dan lekker op zakformaat, ik kan er zelfs mee bellen :)

 

Bellen?

 

Werkt dat met een microfoon-adapter en iets als TruPhone wel goed? Of gebruik je iets anders?

Bij de iPod touch 3G worden standaard oordopjes met ingebouwde microfoon geleverd, maar omdat ik niet altijd met de dopjes in wil lopen heb ik ook een los microfoontje gekocht.

Ik gebruik Skype, dat is een meer gebruikt programma en je kan er mee naar alle nummers bellen en dat gaat perfect met de iPod touch.

bewerkt door HereIsTom
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
Ik gebruik de 2G 16GB touch al een tijdje voor cachen. De Geosphere applicatie is daarvoor een aanrader. Ik heb er nu ruim 5500 caches inzitten en het navigeren door de listings is gemakkelijk. Ook zit er een html browser in die de beschrijvingen download, inclusief plaatjes. Ik kan in het veld mijn logs maken, en die thuis via wifi uploaden naar Geocaching.com. Op een iphone werkt de GPS ondersteuning en zou je dus paperless kunnen cachen. Overigens vind ik de combinatie van m'n GPS met de touch ook paperless geocachen...

Werkt die Geosphere echt goed met de iPod touch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Ik kan sinds vandaag niet meer inloggen met mijn Geocaching App. op m'n iPod touch.

Storing op de server of ligt het aan de App. kan namelijk wel gewoon inloggen op de site.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan sinds vandaag niet meer inloggen met mijn Geocaching App. op m'n iPod touch.

Storing op de server of ligt het aan de App. kan namelijk wel gewoon inloggen op de site.

Het lijkt erop dat er een storing op de iPhone server is; meerdere mensen klagen er ook over op het amerikaanse forum. Dus nog even de tanden op elkaar tot ze daar ook wakker geworden zijn, en de boel resetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...