Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Waarom niet verder gaan op het forum van de geocoinrace? want er zullen daar zeker mensen komen die hier niet komen. Er schijnt nog een team te zijn die toegang hebben tot het forum of anders bij Karelkraak de gegevens opvragen zodat in ieder geval de spam(mer) verwijderd kan worden.

Of is dat forum helemaal niet meer te gebruiken?

bewerkt door Mon-Roe
Geplaatst

Leuke actie, maar ik snap 'm ook niet helemaal. Dit hoort thuis op het forum van de geocoinrace. Dat forum is nog steeds bruikbaar.

Het lijkt er overigens op dat er achter de schermen toch nog wat gebeurt. De spammer zie ik niet meer en de logs die ik voorheen niet kon loggen lukt nu ineens wel. Het zou fijn zijn geweest als daar iets over gezegd was geweest. Of de schade nog hersteld kan worden? Ik weet het niet... Er moet nog behoorlijk wat programmeerwerk verricht worden. En hebben nog genoeg mensen zin in bv de verkiezing van de log van maart, april, mei, juni en juli? Of is dat van de baan.

In het provincieklassement staat op nummer 1 een coin die maar liefst 13 verschillende provincies heeft bezocht. Dat vind ik knap!

Heeft KK trouwens al wat van zich laten horen?

Geplaatst (bewerkt)

Ach ik zie het zo.

Aan de race site wordt (zo lijkt het) gewerkt, maar nog niet alles klopt en er moet nog een hoop worden gedaan op de site.

In het verleden is dit forum ook veelvuldig gebruikt om de race te volgen, sterker nog het forum van de race werd destijds minder gebruikt dan dit forum.

Er wordt nu wat hulp aangeboden voor de race site en dit is een poging van mij om de onaangename sfeer, die is ontstaan, weer wat op te krikken.

Het is helemaal niet verboden om daar hier wat mee te doen en het is m.i. beter dan alle moppers waarmee je helemaal niets opschiet.

ik hoop dat het helpt.

:beerchug:

Tot zover, want straks ben ik zelf, zoals gemeld, een weekje internet-loos.

bewerkt door Sivota
Geplaatst

Op het forum van de geocoinrace staat ook al het een en ander, dat klopt. Maar het leek mij handig hier ook wat neer te zetten. er zijn immers zovelen die geocachen als hobby hebben, maar ook vaak met programma's werken en misschien hun licht erop willen schijnen ook al doen zij niet mee met de race zelf.

Voor een meedenkend rolletje van een dagdeeltje per maand ben ik eventueel wel beschikbaar. Bijvoorbeeld voor een commissie "leukste log verkiezing" o.i.d.

Ik wil dat het graag weer wordt zoals in de eerste maanden, lekker gezellig en leuk. Nu is de race al doodgebloed voordat we een half jaar verer waren.

Kennelijk wordt er inderdaad aan de site gewerkt, jammer dat er dan van diegene die er aan werkt ook niet even eenreactie geplaatst wordt over zijn 'terugkeer' of over zijn werkzaamheden. Ik heb nog steeds begrip voor eventuele moeilijke situaties, maar voor alles geldt: COMMUNICEER!

Geplaatst

De race is niet dood.

Dat Karelkraak nu even (ok, al langer) niet reageert, ligt aan privé-omstandigheden. Zijn keuze om er zo mee om te gaan.

Maar achter de schermen wordt er nog steeds gewerkt. Alle logs worden bijvoorbeeld verwerkt.

Ik vertrouw er op dat alles goed zal komen en ik denk dat jullie dat ook moeten doen.

Steek die man een hart onder de riem door dat vertrouwen te uiten. Niet door je harteloos en zakelijk op te stellen.

Ik weet niet waarom hij niet in gaat op de aanbiedingen van hulp. Wederom zijn keuze om er zo mee om te gaan.

Het is dus aan onszelf om het leuk te houden.

Geplaatst

Het is allang niet leuk meer. Dat jij tot de inner circle behoort en dus weet hoe de vork in de steel zit doet er niks aan af dat voor een hoop mensen de lol er al lang van af is. In dat opzicht is de race wel degelijk dood. En we horen nu voor de eerste keer dat er prive wat loos is. Zoals gezegd, wat er is hoef ik niet te weten, maar het zou fijn zijn om op tijd te weten dat er wat is zodat er maatregelen genomen kunnen worden. 4 maanden is veel te lang. Ik wens KK sterkte toe, maar vertrouwen in de goede afloop van deze race heb ik vooralsnog niet. Vertrouwen is iets wat gewonnen moet worden, door actie. Tot die tijd geef ik het voordeel van de twijfel, niet meer.

Wie werkt er achter de schermen dan aan? Is het een idee om dat op de website te vermelden? In mijn logjes zitten een paar fouten, bij wie kan ik dat melden? Werk(t)(en) die perso(o)n(en) ook aan het puntenklassement? Komt dat voor het eind van het jaar nog op de website te staan? Dit zijn een paar dingen die ervoor kunnen zorgen dat vertrouwen opgebouwd kan worden.

Zoals al eerder gezegd: COMMUNICEER!!

Geplaatst (bewerkt)

Ik wil ook wel graag weten aan wie ik mijn hulp kan aanbieden.

Prive-omstandigheden zijn vervelend. Ik heb er al heel wat meegemaakt in diverse vormen, kleuren en maten....

Als KK in het gevang zit :rolleyes: (kan me voorstellen dat je dan niet kunt inloggen) kunnen wij daar toch niets aan doen.

Maar... als iemand je hulp aanbied moet je dat ook aannemen, ookal heb je er weinig vertrouwen in dat het dan goed komt. Nu komt het immers helemaal niet goed!!!

Wie zijn de overige insiders? Dan kan ik die mailen met mijn aanbod er nieuw leven in te blazen.

Ook wil ik een paar logfouten doorgeven. (of ze dus zelf aanpassen)

Laatste optie zou zijn om 'vlug' een andere racecoinsite te maken (nee, ik kan dat niet) door een andere beheerder(s) en daar iedereen zijn logjes naar te laten sturen in de hoop dat er zich een nieuw klassement vormt voor de einddatum.

Maar zoals ik eerder zei, reageer even op mijn mailtjes!!!! PB's en andere oproepen. Zo kan ik ook niets betekenen!

EDIT:

Even zitten zoeken op het forum en de geocachesite. KK is nog wel in staat om te geocachen, dus gevangenis of dood zit er GELUKKIG niet in. Of er moet iemand anders op zijn naam geocachen??

Ik heb wederom contact gezocht via zijn earthcache. Misschien reaggeert hij daar wel op om mij eruit te gooien want, NEE, ik heb die cache niet bezocht... Ik hoop zo dat hij over de brug komt met een berichtje, al is het maar klein. Ik hoef echt de reden niet te weten, alleen hoe ik de race moet gaan overnemen.

Keep my fingers crossed!

bewerkt door glennenmaik
Geplaatst

Dag Glennenmaik,

Hoewel overtuigd van je enthousiasme en je goed bedoelde inzet voor de geocoinrace ben ik er niet van overtuigd dat een dergelijke reactie zal helpen. Karel Kraak hoeft als organisator van de race helemaal niets. Hij kan hulp aannemen die geboden wordt, maar hij hoeft niet. Als je schrijft dat je de race over 'moet' nemen, dan 'moet' je dat alleen van jezelf. Helaas is het niet jouw race en heb je in deze niets te moeten, hooguit te willen. En of het uiteindelijk niet goed komt dat weten we ook niet, ook al is het wel jammer van de nodige frustraties her en der de afgelopen maanden.

Een andere racecoinsite is wat mij betreft ook geen optie. De organisatie ligt bij hem, net zoals de prijzenpot. Je kan wel blijven oproepen tot contact, mailen naar elk bekend e-mailadres, desnoods voor de voordeur gaan liggen, maar als de afgelopen maanden geen reactie heeft opgeleverd zal 'spammen' zeker ook niet gaan helpen. Sterker nog, ik denk dat de kans kleiner wordt dat je een reactie krijgt. Je kan het in ieder geval niet afdwingen.

Zoals het gaat is ook niet mijn keuze, maar ik weet wel dat ik er ook niets aan kan veranderen. Ik wacht af wat er gaat gebeuren en vertrouw er op dat de race nog wel een voor de winnaars mooi einde krijgt met een passende prijsuitreiking. Tot dan racen mijn geocoins in de achterhoede gewoon door.

Vriendelijke groet,

Rian (Van Stoffelen)

Geplaatst

Ik heb niets meer gehoord. Ik ben ook zeker geen spammer hoor. Ik zie wel hoe het nu verder gaat. Mijn aanbod ligt er. Als niemand er gebruik van wil maken, ook goed.

Ik hoop dat het verder nog gezellig blijft onder de racers.

Geplaatst

Ik zag vandaag plotseling dat er gestemd kan worden op de leukste log van maart. Natuurlijk meteen heel enthousiast gedaan, maar ik vraag me af hoeveel mensen er nog regelmatig op het forum van de geocoinrace kijken. Ikzelf deed het nog maar zeer sporadisch.

Zou leuk zijn als er nog meer mensen gaan stemmen!

Geplaatst

Ik heb gestemd...

Maar ik heb nog steeds niet heel veel vertrouwen in het geheel dus we zullen het zien ......

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...