Spring naar bijdragen

Batterijen


frans71

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Welkom op het forum (ik heb gehoord dat ik dat erbij moet zetten voor mensen die voor het eerst hier posten).

Antwoord op je vraag heb ik niet.

Wat me wel opvalt is dat je een merkwaardige handtekening hebt.

Hier zijn genoeg (heel vriendelijke) mensen die je kunnen vertellen wat er mis mee is.

Antarctica

 

 

Oja en hoe zit het met humor??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom op het forum (ik heb gehoord dat ik dat erbij moet zetten voor mensen die voor het eerst hier posten).

Antwoord op je vraag heb ik niet.

Wat me wel opvalt is dat je een merkwaardige handtekening hebt.

Hier zijn genoeg (heel vriendelijke) mensen die je kunnen vertellen wat er mis mee is.

Antarctica

 

 

Oja en hoe zit het met humor??

 

Subtiele, half verborgen humor. En nu weer recht voor zijn raap, Antarctica. Doe je naam eer aan: ijskoud!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom op het forum (ik heb gehoord dat ik dat erbij moet zetten voor mensen die voor het eerst hier posten).

Antwoord op je vraag heb ik niet.

Wat me wel opvalt is dat je een merkwaardige handtekening hebt.

Hier zijn genoeg (heel vriendelijke) mensen die je kunnen vertellen wat er mis mee is.

Antarctica

 

 

Oja en hoe zit het met humor??

 

Subtiele, half verborgen humor. En nu weer recht voor zijn raap, Antarctica. Doe je naam eer aan: ijskoud!

 

Hm, ben ik een keer vriendelijk (geheel tegen m'n principes in) en is het weer niet goed!

Antarctica

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Hebben die dan meer verstand van batterijen? Ik gebruik batterijen van Zeeman, 10 voor 2 euro. Kun je een hele middag mee cachen.

Nou dan ben je wel dom, ik gebruik de Eneloops, daar doe je jaren mee en kan je wel 10 dagen mee cachen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad een beetje lol onderling, en niet naar jou.

 

Die Vapex tech batterijen zijn het proberen waard voor dat geld. Ik heb zelf ooit een bij de Lidl batterijen gekocht 2700 mAh, die zijn tot nog toe de beste die ik ooit gekocht heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker grijs ezeltje, een hoop geleerd hoop ik ondanks de kwalleballe sfeer hier. Wil ik nog toevoegen: als je met snelladers je batterijen brand, lopen ze ook sneller leeg. De mijne (zo'n 25) moeten na jarten mishandelen eens per jaar aan een revitalisator (ook ergens een draadje van), anders nemen ze ook niets meer op. Zo'n lader is ook je beste deal. Krijg je een leuke set batterijen bij.

 

Hier nog een instructiefilm:

bewerkt door thex
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...