HereIsTom Geplaatst 17 april 2012 Geplaatst 17 april 2012 Nooit gehoord van de Vapex, maar ik ben nog steeds zeer tevreden met de Eneloops, deze gaan heel veel langer mee! http://batterijenhuis.nl/eneloop-c-475.html
hooningkorf Geplaatst 17 april 2012 Geplaatst 17 april 2012 Welkom op het forum (ik heb gehoord dat ik dat erbij moet zetten voor mensen die voor het eerst hier posten). Antwoord op je vraag heb ik niet. Wat me wel opvalt is dat je een merkwaardige handtekening hebt. Hier zijn genoeg (heel vriendelijke) mensen die je kunnen vertellen wat er mis mee is. Antarctica Oja en hoe zit het met humor??
Odlaniger Geplaatst 17 april 2012 Geplaatst 17 april 2012 Welkom op het forum (ik heb gehoord dat ik dat erbij moet zetten voor mensen die voor het eerst hier posten). Antwoord op je vraag heb ik niet. Wat me wel opvalt is dat je een merkwaardige handtekening hebt. Hier zijn genoeg (heel vriendelijke) mensen die je kunnen vertellen wat er mis mee is. Antarctica Oja en hoe zit het met humor?? Subtiele, half verborgen humor. En nu weer recht voor zijn raap, Antarctica. Doe je naam eer aan: ijskoud!
antarctica Geplaatst 17 april 2012 Geplaatst 17 april 2012 Welkom op het forum (ik heb gehoord dat ik dat erbij moet zetten voor mensen die voor het eerst hier posten). Antwoord op je vraag heb ik niet. Wat me wel opvalt is dat je een merkwaardige handtekening hebt. Hier zijn genoeg (heel vriendelijke) mensen die je kunnen vertellen wat er mis mee is. Antarctica Oja en hoe zit het met humor?? Subtiele, half verborgen humor. En nu weer recht voor zijn raap, Antarctica. Doe je naam eer aan: ijskoud! Hm, ben ik een keer vriendelijk (geheel tegen m'n principes in) en is het weer niet goed! Antarctica
Odlaniger Geplaatst 17 april 2012 Geplaatst 17 april 2012 Zijn hier geen moderators meer? Hebben die dan meer verstand van batterijen? Ik gebruik batterijen van Zeeman, 10 voor 2 euro. Kun je een hele middag mee cachen.
HereIsTom Geplaatst 17 april 2012 Geplaatst 17 april 2012 Hebben die dan meer verstand van batterijen? Ik gebruik batterijen van Zeeman, 10 voor 2 euro. Kun je een hele middag mee cachen. Nou dan ben je wel dom, ik gebruik de Eneloops, daar doe je jaren mee en kan je wel 10 dagen mee cachen!
ezeltje01+grijzeduif Geplaatst 18 april 2012 Geplaatst 18 april 2012 Ik dacht dat een forum bedoelt was om te helpen, stel een simpele vraag en als ik de reacties bekijk denk ik maar een ding, eens en nu nooit meer.
antarctica Geplaatst 18 april 2012 Geplaatst 18 april 2012 We bedoelen het allemaal niet kwaad, hoor! En zeker niet persoonlijk! Maar we kwalleballen soms een beetje Antarctica
de-fam Geplaatst 18 april 2012 Geplaatst 18 april 2012 Inderdaad een beetje lol onderling, en niet naar jou. Die Vapex tech batterijen zijn het proberen waard voor dat geld. Ik heb zelf ooit een bij de Lidl batterijen gekocht 2700 mAh, die zijn tot nog toe de beste die ik ooit gekocht heb.
thex Geplaatst 18 april 2012 Geplaatst 18 april 2012 (bewerkt) Zeker grijs ezeltje, een hoop geleerd hoop ik ondanks de kwalleballe sfeer hier. Wil ik nog toevoegen: als je met snelladers je batterijen brand, lopen ze ook sneller leeg. De mijne (zo'n 25) moeten na jarten mishandelen eens per jaar aan een revitalisator (ook ergens een draadje van), anders nemen ze ook niets meer op. Zo'n lader is ook je beste deal. Krijg je een leuke set batterijen bij. Hier nog een instructiefilm: 18 april 2012 bewerkt door thex
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden