Spring naar bijdragen

Geocaching.com ligt plat


Remunj

Aanbevolen berichten

en om op de hoogte te blijven :)

rockhawk 2:27 New info - Mobile Generator they hooked up was not enough to power all systems, so they have a 2nd being delivered.
rockhawk 2:28 So unfortunately Integra & XO circuits are part of the "still down" equipment that will come online when 2nd gen comes up 60 min

Zou dus over een uurtje weer online moeten gaan komen

 

JeremyIrish 2:42 still getting the same reports that they are "on target" to get online late this evening.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Laatste nieuws: Over een kwartier gaat de tweede generator weer online en is de stroom hersteld. Dan moeten natuurlijk de servers opnieuw opgestart worden.

 

En dan wordt er massaal verbinding gezocht .com Ben benieuwd hoe dat gaat verlopen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk eerder dat er een paar weer op zijn op een alternatieve locatie

 

Jeremy: Delightful sound of the HVAC being turned on at Fisher Plaza (08:54 nederlandse tijd).

Aantal andere sites draait inmiddels weer op noodstroom, niet vanaf colo's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk eerder dat er een paar weer op zijn op een alternatieve locatie

 

Jeremy: Delightful sound of the HVAC being turned on at Fisher Plaza (08:54 nederlandse tijd).

Aantal andere sites draait inmiddels weer op noodstroom, niet vanaf colo's.

HVAC zijn de airco's in de computerruimte. Ze zijn nu de ruimtes dus weer aan het koelen naar bedrijfstemperatuur, een logisch vervolg is dat de machines daarna weer aan kunnen.

 

Koelen van een ruimte duurt meestal een uurtje of 2 (afhankelijk van de grootte ..) dus ik ga mijn nieuwe PQ's niet krijgen voor we weggaan vandaag ... dan doen we de voorbereiding voor de caches onderweg maar met GSAK :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fisher Plaza Update: Gen. 1 is now feeding the mechanical riser. Fisher is beginning the rest of our recovery. 1st Good news. (9:00 nl. tijd)

We have not felt any A/C in the third floor yet, but Fisher says it is up. Let's hope they know what they are doing. Fisher Plaza Update: Next step is to provide power to the building. One of the generators outside will be used for this. (9:10 nl.tijd)

 

Om 7 uur zou het naar verwachting nog 2 tot 4 uur duren voordat er voldoende koeling zou zijn om de servers weer op te starten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker is dat, v/d week net mijn nieuwe Garmin Etrex Vista HCx binnengekregen maar geocaching ho maar :)

Wordt mijn geduld nog langer op de proef gesteld, hopen dat de site maar weer snel in de lucht is :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of iemand van ons Nederlanders rechtstreeks contact heeft met die gasten die in Amerika voor ons bezig zijn met de servers, maar als de zaak straks weer draait (waar het toch op gaat lijken nu de airco's het weer doen) dan vind ik dat er wel een bedankje van onze kant af kan...

 

Per slot van rekening werken zij zich in het zweet terwijl ze eigenlijk van hun nationale feestdag zouden moeten genieten (misschien hadden ze wel plannen om fijn even te gaan geocachen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...