Linkalovers Geplaatst 5 augustus 2020 Share Geplaatst 5 augustus 2020 14 uur geleden zei Peetee: De uitzending staat inmiddels online: https://jeugdjournaal.nl/uitzending/51607-avondjournaal.html De reportage start op 15 min 40 sec. Ik had de uitzending gister nog net gezien. Nette uitzending, zonder fouten. Maar geocachen krijgt nu wel heel veel aandacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 16 augustus 2020 Share Geplaatst 16 augustus 2020 HLN.be:Stadswandeling met spel over de oude stadsomwalling: “We hopen restanten te vinden”Dit is de bijbehorende cache: Vilvoordse Stadswallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 16 augustus 2020 Share Geplaatst 16 augustus 2020 Deze ga ik onthouden. In de regio rond Brussel zijn veel besmettingen de laatste tijd en België heeft strenge maatregelen, waardoor ik nu niet zo snel een stadswandeling zou doen. Maar als het weer kan, wil ik wel eens op zoek gaan naar de historie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 17 augustus 2020 Share Geplaatst 17 augustus 2020 https://www.destadgorinchem.nl/premium/lokaal/uitderegio/357527/geocachen-oldskool-spoorzoeken-voor-gevorderden Zelfs bij ons in het plaatselijke weekblad aandacht voor geocachen. Artikel os on line helaas alleen voor leden te lezen 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 4 september 2020 Share Geplaatst 4 september 2020 iCulture.nl:Met deze geocaching-apps voor iPhone en iPad ga je schatten vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 4 september 2020 Share Geplaatst 4 september 2020 59 minuten geleden zei Peetee: Met deze geocaching-apps voor iPhone en iPad ga je schatten vinden Het is weliswaar een iets verouderd bericht maar wel eindelijk een mediabericht die iets verder kijkt dan alleen Groundspeak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 19 september 2020 Share Geplaatst 19 september 2020 Omroep Flevoland: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 19 september 2020 Share Geplaatst 19 september 2020 5 uur geleden zei Peetee: Omroep Flevoland:... Ik vind het niet een erg best verhaal ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 19 september 2020 Share Geplaatst 19 september 2020 10 minuten geleden zei Linkalovers: Ik vind het niet een erg best verhaal ! Nee, ik ook niet. Maar dat is volgens mij voor een fors deel te danken aan totale desinteresse en gebrek aan voorbereiding bij de interviewer. Het is dat ze de opdracht gekregen hebben om er even aandacht aan te besteden, maar ze hadden het volgens mij net zo lief niet gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 19 september 2020 Share Geplaatst 19 september 2020 Ik ben het met jullie eens. Zo’n interview op tv is een mooi middel om wat meer te laten zien. Het zou toch wel mogelijk moeten zijn om een kaartje te laten zien, of een kompas op de GPS etc. Dan gaat het wat meer leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 19 september 2020 Share Geplaatst 19 september 2020 (bewerkt) 18 minuten geleden zei Peetee: ...Maar dat is volgens mij voor een fors deel te danken aan totale desinteresse en gebrek aan voorbereiding bij de interviewer... Ja, dat idee had ik ook. 19 september 2020 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 19 september 2020 Share Geplaatst 19 september 2020 7 uur geleden zei regenboog2: Ik ben het met jullie eens. Zo’n interview op tv is een mooi middel om wat meer te laten zien. Het zou toch wel mogelijk moeten zijn om een kaartje te laten zien, of een kompas op de GPS etc. Dan gaat het wat meer leven. Ja precies. Ook met een startvraag als "Kun je iets meer vertellen over wat geocaching precies inhoudt?" was het volgens mij al een heel ander gesprek geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 23 september 2020 Share Geplaatst 23 september 2020 Asser Courant:Opruimploeg haalt bezem door Asser wijk Peelo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 23 september 2020 Share Geplaatst 23 september 2020 39 minuten geleden zei Peetee: Asser Courant:Opruimploeg haalt bezem door Asser wijk Peelo En dit is was de helft van de groep, de andere helft stond voor de winkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 8 oktober 2020 Share Geplaatst 8 oktober 2020 In januari hadden we het over Geocachen in de media, het boek ‘Duivels spel’ van Inge Verbruggen. Deze week heb ik het gelezen. Ik moest er even in komen, het was soms wat verwarrend, bijvoorbeeld door het wisselen in tijd en namen. Het hele verhaal is een raadsel, waarbij het geocahen een rode draad door het boek is. Het heeft spanning in zich en ik vond het leuk om te lezen. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten