Spring naar bijdragen

Geripte Cache Teruggevonden Met Raar Briefje


dagger38

Aanbevolen berichten

Een tijd geleden is een van mijn mysteries voor de 2de keer geript.

Cache en alles verdwenen.

 

Ondertussen op een nabije plek een nieuwe gemaakt met slot.

 

Wat vreemd is:

Vandaag bij het grasmaaien gezien dat op de plek de container teruggeplaatst was maar dan een halve meter hoger (verborgen door de recent geknipte beukenhaag)

 

In de container zat een briefje (bijlage) met een Italiaanse tekst.

geript.jpg

 

iemand een vertaling?

 

dagger38

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tekst Italiaans:

il tempo può essere una volta di più voi guasto, trovi il codice e diversamente possa esso però una volta che difettoso con voi espirano, quello che sono questo per la soluzione è reamente un idiota, riguardo ai giorni della coppia in voi l'aggoggiamento di sonno un fiend vagherà in tondo, di colloquio

 

Geeft door vertaalmachine van Google dit:

de tijd kan je opnieuw mislukt, vindt u de code, en anders kan het echter een slechte tijd met je aflopen, wat zijn de oplossing voor dit is een idioot reamente, met verwijzing naar de dagen van het koppel je aggoggiamento van een slaap Fiend vagherà gespreksronde

 

Misschien dat het voor jou als eigenaar van de cache te begrijpen is?

 

edit: ik gebruikte .com maar volgens mij zag bij mij al een tikfoutje, zal daar dus wel aan liggen

bewerkt door GeoMTB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

de tijd kan worden eens te meer moeite je, vinden de code, en anders kan het echter een slechte tijd met u uitademen, wat zijn de oplossing voor dit is echt een idioot, met verwijzing naar de dagen van het echtpaar in de sleuf je slaap een Fiend vagherà gespreksronde

 

Iemand een vertaling? :lol1:

 

edit: tegelijk, maar wel vreemd dat de vertaling niet exact hetzelfde is, ik heb translate.google.nl gebruikt en jij?

bewerkt door GeoVlinder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

zou zeggen neem de tekst een over in een online vertaal programma. Krijg je een beetje een idee.

 

edit: geo was mij weer eens voor LOL

 

en geo, in welke taal wil je die tekst vertaald hebben dan ??? :lol1:

bewerkt door Cernunnos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij geeft Google translate dit vanuit het Italiaans:

de tijd kan je opnieuw mislukt, vindt u de code, en anders kan het echter een slechte tijd met je aflopen, wat zijn de oplossing voor dit is echt een idioot, met verwijzing naar de dagen van het echtpaar in de woning die u een slaap Fiend vagherà gespreksronde

 

Misschien worden de verschillen veroorzaakt door het wel of niet gebruiken van de speciale karakters (òùèà), ik heb die wel letterlijk overgenomen.

 

Eerlijk gezegd vind ik het plaatje erg gephotoshopt overkomen => het papier ziet er gekreukeld uit maar de tekst loopt nog altijd mooi recht en lijkt soms een beetje boven het papier te 'zweven'.

Vergeef me als ik het mis heb, maar op mij komt het over als een vroege 1 april-grap van dagger38 of reclame voor een nieuwe mystery-cache.

bewerkt door TuuronTour
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet wel 100% zeker dat het briefje is gephotoshopt (De tekst is immers niet gekreukt), maar een gephotoshopt briefje kan je ook in een cache vinden.

 

Ik heb trouwens ook alle leestekens letterlijk overgenomen en toch zit er nog een verschil in onze teksten.

 

Ik denk dat dit draadje komt nav een opmerking uit het draadje over aantal sterren aanpassen voor een moeilijk te vinden cache.

Maar we zullen zien....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wel bijzonder dat de topic starter weet dat het italiaans is. Er staat iig in dat je een idioot bent als je deze code niet kan breken en zal komen te sterven onder een perenboom aan het eind van de dag.

Fiend = demon

bewerkt door G-en-M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

wel bijzonder dat de topic starter weet dat het italiaans is. Er staat iig in dat je een idioot bent als je deze code niet kan breken en zal komen te sterven onder een perenboom aan het eind van de dag.

Fiend = demon

 

Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te zien dat het italiaans is.

 

 

Mijn italiaans is niet al te best dus ik kan het ook niet behoorlijk vertalen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een tijd geleden is een van mijn mysteries voor de 2de keer geript.

Cache en alles verdwenen.

 

Ondertussen op een nabije plek een nieuwe gemaakt met slot.

 

Wat vreemd is:

Vandaag bij het grasmaaien gezien dat op de plek de container teruggeplaatst was maar dan een halve meter hoger (verborgen door de recent geknipte beukenhaag)

 

In de container zat een briefje (bijlage) met een Italiaanse tekst.

geript.jpg

 

iemand een vertaling?

 

dagger38

 

Il fatto unkown può essere conosciuto per quelle avviate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...