Spring naar bijdragen

Geripte Cache Teruggevonden Met Raar Briefje


dagger38

Aanbevolen berichten

Een tijd geleden is een van mijn mysteries voor de 2de keer geript.

..

Vandaag bij het grasmaaien gezien dat op de plek de container teruggeplaatst was maar dan een halve meter hoger (verborgen door de recent geknipte beukenhaag)

 

Aha. Een van je mysteries ligt dus bij een recent geknipte beukenhaag.

Waarom was je daar aan het grasmaaien? En wie was die Italiaanse dame aan je arm?

 

Verdacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Een tijd geleden is een van mijn mysteries voor de 2de keer geript.

..

Vandaag bij het grasmaaien gezien dat op de plek de container teruggeplaatst was maar dan een halve meter hoger (verborgen door de recent geknipte beukenhaag)

 

Aha. Een van je mysteries ligt dus bij een recent geknipte beukenhaag.

Waarom was je daar aan het grasmaaien? En wie was die Italiaanse dame aan je arm?

 

Verdacht.

 

 

Eens temeer omdat je in de zomer helemaal je beukenhaag niet mag knippen want die kan niet tegen felle zon op de takken. :thumbup:

 

Off-topic:

Heel toevallig zagen we gisteren nog een mooie beukenhaag: die bevelen we aan.

bewerkt door De Oliva's
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het plaatje maar eens naar mijn Italiaanse collega doorgestuurd, hij zou het toch aardig moeten doen als vertaalmachine :crybaby:. Z'n geschreven Engels is soms wat gammel dus om geen verdere interpretatiefouten te introduceren zijn letterlijke antwoord:

 

----

This stuff is hardcore! Its a kind of “brainteaser” whit difficult sentenses.. Here is a sort of English translation- interpretation:

 

The time could once again be your enemy, find the code (but) otherwise this could be once wronge (code) dieing with you (not sure about this word 'espirano', could be "to die", "expired"), you are really an idiot if you can not find the solution (my interpretation, not totally convinced about it), regarding the days of the couple "during your sleeping the devil will turn around (run around)" (again my interpretation), di colloquio (colloquio is job interview, no idea about the meaning of this word)

 

Ook in combinatie met de eerdere vertalingen geen verdere opheldering als je het mij vraagt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het plaatje maar eens naar mijn Italiaanse collega doorgestuurd, hij zou het toch aardig moeten doen als vertaalmachine :crybaby: . Z'n geschreven Engels is soms wat gammel dus om geen verdere interpretatiefouten te introduceren zijn letterlijke antwoord:

 

----

This stuff is hardcore! Its a kind of "brainteaser" whit difficult sentenses.. Here is a sort of English translation- interpretation:

 

The time could once again be your enemy, find the code (but) otherwise this could be once wronge (code) dieing with you (not sure about this word 'espirano', could be "to die", "expired"), you are really an idiot if you can not find the solution (my interpretation, not totally convinced about it), regarding the days of the couple "during your sleeping the devil will turn around (run around)" (again my interpretation), di colloquio (colloquio is job interview, no idea about the meaning of this word)

 

Ook in combinatie met de eerdere vertalingen geen verdere opheldering als je het mij vraagt...

 

Mijns inziens een nieuwe mistery met als doel een geocache of niet :rolleyes:

IIG slim om een echte italiaan te vragen, beter dan die vage vertaal programma's waar nooit chocola van te maken is.

verkeerde woorden, zinsbouw fouten etc etc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...