Spring naar bijdragen

Foto's Bij Multi's printen


jannevanhecke

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Wat dacht je van "Simply no logs" ?

Dan krijg je zoals het linkje zegt een printuitgave waar alles opstaat.

Als je dan alles kopieert naar bijv een word.doc kan je het ook nog eens helemaal bewerken zoals je zelf wil.

ja ok maar bijvoorbeeld http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...e8-062b1906ce65

bij die printversie staat die foto der toch niet bij...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals al gezegt kun je via print een uitdraai maken, met of zonder logs.

Jij geeft aan dat je dan bepaalde foto's er niet mee krijgt.

 

Volgens mij is het zo dat de foto's die onderdeel van de cache uitleg zelf zijn, en dan bijvoorbeeld inderdaad ook foto opdrachten dan gewoon mee worden afgedrukt.

Foto's die mede cachers bij hun log hebben gezet komen niet mee inderdaad.

 

Ik krijg in ieder geval hier gewoon de foto's mee in de cache beschrijving als ik deze print. Ik doe dit zelf altijd zonder de nodige logjes erbij. Vind ik niet nodig.

 

Probeer het anders eens bij een ande cache of het daar wel werkt.

 

grtzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welke foto's wil je afdrukken van de door jou genoemde cache?

 

Zoals mijn voorganger al zegt: soms zijn er caches waarbij de foto's onderdeel zijn van de 'zoektocht' bijvoorbeeld bij deze Die foto's kun je dus ook gewoon printen, die komen vanzelf mee. Bij die van jou staan wel foto's bij de logs maar die zul je echt apart naar je printer moeten sturen. Je hebt die ook niet nodig voor het zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben niet echt een computerkenner, daarom deze vraag.

Wanneer ik ga multicachen en ik druk de cachepagina af van geocaching.com staan de logs er wel op maar de foto's staan er nooit op die soms nodig zijn om de cache op te lossen.

Wie kan mij helpen?

 

Ik doe alles met Word.

Door knippen & plakken zet ik alles in een bestand wat ik dan uit print.

Ook werk ik het dan uit verschillende kleuren en letter grotes.

 

De foto's die ik dan nodig heb plak ik er ook op die manier bij in.

 

Ook de te maken berekeningen worden dan alvast zo voorbereid zodat ik alles gewoon in kan vullen.

 

Kortom een zeer duidelijk geheel.

Even een beetje werk maar dan heb je ook wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij valt soms de kop weg met printen ook als ik de printversie gebruik.

Nu plak ik het vaak eerst in word en dat bevalt goed met buitenlandse caches kan je de nederlandse vertaling er dan ook nog aan toe voegen

 

Ik had hetzelfde probleem. Maar alleen bij sommige caches. Wat ik deed was altijd even op afdrukvoorbeeld drukken. Vervolgens kan je zien of de kop daar te zien is. Zo ja, dan kan je op print drukken en bij mij stond hij dan gewoon op de print. Als de kop op het afdrukvoorbeeld niet zichtbaar is dan veranderde ik altijd iets aan de zoom instellingen. Dus bijvoorbeeld switchen tussen bijvoorbeeld 100% naar passend maken of andersom of naar 70% etc. Vaak werd de kop dan wel zichtbaar en kon ik ook afdrukken. Hopelijk werkt dit, suc6 er mee!

 

Inmiddels druk ik bijna niet meer af... ik laad gewoon alles in m'n nieuwe Oregon 300. Hoef je ook niet meer precies te plannen waar je naartoe gaat, je zet er gewoon alle caches in van een bepaalde omgeving.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben niet echt een computerkenner, daarom deze vraag.

Wanneer ik ga multicachen en ik druk de cachepagina af van geocaching.com staan de logs er wel op maar de foto's staan er nooit op die soms nodig zijn om de cache op te lossen.

Wie kan mij helpen?

 

Ik doe alles met Word.

Door knippen & plakken zet ik alles in een bestand wat ik dan uit print.

Ook werk ik het dan uit verschillende kleuren en letter grotes.

 

De foto's die ik dan nodig heb plak ik er ook op die manier bij in.

 

Ook de te maken berekeningen worden dan alvast zo voorbereid zodat ik alles gewoon in kan vullen.

 

Kortom een zeer duidelijk geheel.

Even een beetje werk maar dan heb je ook wat.

Dat je daar aan begint, lijkt me echt enorm veel werk. Met GSAK kan je de cachebeschrijving ook bewerken en in combinatie met pocket queries (dus wel premium membership!) vind ik dat persoonlijk echt geweldig werken!

 

En vooral als je digitaal je caches mee wil nemen is dit echt een must, voordat ik m'n Oregon had gebruikte ik een internettooltje waarmee ik de cachebeschrijvingen in m'n telefoon kon zetten. http://ppquery.com/ Zie dat hier niet vaak voorbij komen, dus misschien handig om dat een beetje te promoten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon dat deel van de cachepagina selecteren dat je wilt.

Dan afdrukken - selectie en je foto's staan erop.

 

De gewone basismanier van printen wordt geloof ik tegenwoordig nogal eens uit het oog verloren.

 

Geopatra.

 

De gewone basismanier van goed lezen wordt geloof ik tegenwoordig ook nogal eens uit het oog verloren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon dat deel van de cachepagina selecteren dat je wilt.

Dan afdrukken - selectie en je foto's staan erop.

 

De gewone basismanier van printen wordt geloof ik tegenwoordig nogal eens uit het oog verloren.

 

Geopatra.

 

De gewone basismanier van goed lezen wordt geloof ik tegenwoordig ook nogal eens uit het oog verloren...

 

Bedoel je hiermee dat Geopatra niet goed heeft gelezen?

 

Niet iedereen leest het hele draadje, maar alleen de beginpost en reageert daar op. Later blijkt pas dat de topicstarter het over foto's bij logs heeft, maar uit de eerste post met "die soms nodig zijn om de cache op te lossen" maakte ik ook op dat dat nooit foto's van logs kunnen zijn, want die kan je niet 'nodig' hebben om hem op te lossen.

 

Ik denk dat dit gewoon een misverstand is en sowieso dat het goed bedoeld is, anders geeft iemand geen goede tip, want dat is die van Geopatra wel, als ik goed begrijp wat hij heeft begrepen van wat werd bedoeld.

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon dat deel van de cachepagina selecteren dat je wilt.

Dan afdrukken - selectie en je foto's staan erop.

 

De gewone basismanier van printen wordt geloof ik tegenwoordig nogal eens uit het oog verloren.

 

Geopatra.

 

De gewone basismanier van goed lezen wordt geloof ik tegenwoordig ook nogal eens uit het oog verloren...

 

Bedoel je hiermee dat Geopatra niet goed heeft gelezen?

 

Niet iedereen leest het hele draadje, maar alleen de beginpost en reageert daar op. Later blijkt pas dat de topicstarter het over foto's bij logs heeft, maar uit de eerste post met "die soms nodig zijn om de cache op te lossen" maakte ik ook op dat dat nooit foto's van logs kunnen zijn, want die kan je niet 'nodig' hebben om hem op te lossen.

 

Ik denk dat dit gewoon een misverstand is en sowieso dat het goed bedoeld is, anders geeft iemand geen goede tip, want dat is die van Geopatra wel, als ik goed begrijp wat hij heeft begrepen van wat werd bedoeld.

 

groetjes GeoVlinder

 

Dat bedoel ik wel ja.

 

Ach, het ging mij er eigenlijk om dat Geopatra regelmatig mensen erop wijst dat ze goed moeten lezen. Dan denk ik dat je dat zelf ook moet doen... That's all...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...