Spring naar bijdragen

Garmin Oregon Of Map60csx


Team Mindforce

Aanbevolen berichten

Beste mede-cachers,

 

Ik gebruik zelf al jaren met veel plezier mijn map60CsX. Nu wil een kammeraad van mij ook een Garmin GPS kopen voor het wandelen in de bergen en eventueel ook te gaan geocachen. Belangrijk voor hem is een goede ontvangst, digitaal kompas, hoogtemeter, water/schok bestendigheid en het gebruik van topo kaarten. Hij heeft op mijn aanraden gekeken naar de map60csx maar ook naar een nieuwer model, de Oregon. Ik kan hem niet helpen want ik heb geen ervaring met de Oregon. wellicht kan iemand hem advies geven?

 

Alvast erg bedankt namens Geert, mijn Belgische kameraad.

 

Groet,

 

Dimar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

60CSX kan meer en kost minder

Oregon heeft een groter beeldscherm en heeft ook mooier beeld en kan Wherigo's afspelen.

 

Tis maar net wat je wilt

 

In mijn ogen niet zozeer kan meer maar kan je andere dingen mee als de Oregon.

Met de Oregon kan je ook veel dingen doen die je met de 60 niet kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt misschien wat hard over, maar 60CSX is volgens mij een model wat langzaam afsterft... wel bruikbaar als je niet al te veel geld kwijt wil.

De oregon wordt continue aan gesleuteld qua nieuwe mogelijkheden en ondersteuning plus het grafische scherm is erg mooi!

 

Oud of nieuw was bij mij de keuze.... de oregon is nu al vanaf 279,-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, ik kies denk ik ook voor de Oregon ook al is de 60 wel een stuk gebruiksvriendelijker op een aantal punten.

 

Moet je op de Oregon eens een compleet adres opzoeken maar er niet voor kiezen er direct heen te gaan.

Hoeveel keer x klikken voor je weer in het hoofdmenu bent? :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken de 60 niet, maar als je eenmaal de Oregon gewend bent wil je eigenlijk niet meer anders.

De kaarten zijn duidelijker dan op welke gps dan ook.