Spring naar bijdragen

Meest Gelogde Cache


Greatwhitexxl

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hm, je kon dat "vroegah" altijd via de statistieken zien, er was een soort ranglijst. Maar ik kan het niet terugvinden.

 

Ik meende dat de Amsterdam Urban #1 nog wel goed in de score lag. Maar die ligt er al effe natuurlijk - vanaf 2001 kan je wel wat founds scoren. Ik zie trouwens dat het ons allen geliefde gele bussie nog veel meer founds heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm, je kon dat "vroegah" altijd via de statistieken zien, er was een soort ranglijst. Maar ik kan het niet terugvinden.

 

Ik meende dat de Amsterdam Urban #1 nog wel goed in de score lag. Maar die ligt er al effe natuurlijk - vanaf 2001 kan je wel wat founds scoren. Ik zie trouwens dat het ons allen geliefde gele bussie nog veel meer founds heeft.

 

 

Dat komt denk ik omdat het bussie zichzelf bij grote events neerzet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm, je kon dat "vroegah" altijd via de statistieken zien, er was een soort ranglijst. Maar ik kan het niet terugvinden.

 

Ik meende dat de Amsterdam Urban #1 nog wel goed in de score lag. Maar die ligt er al effe natuurlijk - vanaf 2001 kan je wel wat founds scoren. Ik zie trouwens dat het ons allen geliefde gele bussie nog veel meer founds heeft.

 

 

Dat komt denk ik omdat het bussie zichzelf bij grote events neerzet.

 

En omdat de eigenaar een nogal bekende verschijning is speelt denk ik ook wel mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm, je kon dat "vroegah" altijd via de statistieken zien, er was een soort ranglijst. Maar ik kan het niet terugvinden.

 

Ik herinner me dat overzichtje ook nog. Heel aardig. :thumbup: Ik weet dat er een cache was waarbij je een foto van een brandweerauto moest opsturen om te loggen. Die was 3x zoveel gelogd als nummer 2. En ik weet ook nog dat Ronje Bernheze 50x in de top 60 stond. Het was een leuk overzicht, maar waar is het "nuah" te vinden? En ik heb ook nog een wens: De ranglijst zou eigenlijk ook per cachetypen getoond moeten worden (meest gelopen tradional, meest gelopen multi etc.).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even vooruit lopend op functionaliteit die we willen toevoegen op de website is een cache statistieken overzicht. Alleen willen we dit verder gaan uitsplitsen en verdiepen.

Wat interessanter is of kan zijn, getallen per week/jaar. Evt. Afgezet tegen het aantal cachers dat toen actief was. Dit geeft een realistischer beeld. Daar naast hebben we nog meer ideeen die inzichtelijk moet maken hoe de verhoudingen tussen de diverse caches liggen.

 

Maar om een antwoord te geven op de vraag in dit topic zie het lijstje hieronder.

 

1: 2344 Virtual GC6EB6 Round 'n Round

2: 1706 Puzzel GC3200 Het gele bussie

3: 1114 Multi GCDAFD Het mysterie van de drie zusjes

4: 1013 Traditional GC198 Amsterdam Urban 1 =PARK RECONSTRUCTION, NO ACCESS=

5: 964 Traditional GCEAB0 Halverwege

6: 916 Traditional GC12N33 Rondje Bernheze 06: Geluidswal

7: 905 Traditional GC12N2X Rondje Bernheze 31: Heide 3

8: 902 Traditional GC12KTF Rondje Bernheze 19: De Hooge Vorssel

9: 902 Traditional GC12KTD Rondje Bernheze 18: Venloop

10: 901 Traditional GC12H41 Rondje Bernheze 08: Peelrandbreuk

 

The Flying Dutchies

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"de" website? Je bedoelt een andere website, neem ik aan? Je linkt naar de buren.

 

Wel verrassend dat multicache Het mysterie van de drie zusjes de meest gevonden cache is! (ik laat bewegende en virtuele caches hier buiten beschouwing)

Hoe kom je aan deze gegevens als ik vragen mag?

 

 

Even vooruit lopend op functionaliteit die we willen toevoegen op de website is een cache statistieken overzicht.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even vooruit lopend op functionaliteit die we willen toevoegen op de website is een cache statistieken overzicht. Alleen willen we dit verder gaan uitsplitsen en verdiepen.

Wat interessanter is of kan zijn, getallen per week/jaar. Evt. Afgezet tegen het aantal cachers dat toen actief was. Dit geeft een realistischer beeld. Daar naast hebben we nog meer ideeen die inzichtelijk moet maken hoe de verhoudingen tussen de diverse caches liggen.

 

Maar om een antwoord te geven op de vraag in dit topic zie het lijstje hieronder.

 

1: 2344 Virtual GC6EB6 Round 'n Round

2: 1706 Puzzel GC3200 Het gele bussie

3: 1114 Multi GCDAFD Het mysterie van de drie zusjes

4: 1013 Traditional GC198 Amsterdam Urban 1 =PARK RECONSTRUCTION, NO ACCESS=

5: 964 Traditional GCEAB0 Halverwege

6: 916 Traditional GC12N33 Rondje Bernheze 06: Geluidswal

7: 905 Traditional GC12N2X Rondje Bernheze 31: Heide 3

8: 902 Traditional GC12KTF Rondje Bernheze 19: De Hooge Vorssel

9: 902 Traditional GC12KTD Rondje Bernheze 18: Venloop

10: 901 Traditional GC12H41 Rondje Bernheze 08: Peelrandbreuk

 

The Flying Dutchies

 

Dan valt 365 keer toch nog wel mee in vergelijking met het bovenstaande.

 

Heeft iemand een idee wat de meest gelogde cache van Nederland is?

 

Wij hebben er laatst een van geopatra gedaan en daar stond al een 365e log bij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm. Onze cache Sporen van vroeger #1 (Amsterdam) hier heeft nu in 2 1/2 maand 222 founds. Dus dan duurt het nog wel een tijdje, maar we zijn zeker niet kansloos voor een topnotering, ooit. Ach, de aloude wet van de retail: Locatie, locatie, locatie.

 

Het leuke van deze cache is dat hij door echt waanzinnig veel buitenlanders word gedaan. Ook het feit dat je tussen de honderden muggles staat te loggen scoort goed. Het minder leuke is dat ik zo om de twee weken een mailtje krijg dat'ie weg is, op een rare plaats teruggeplaatst en dat soort dingen. Nou ja, met zoveel leuke feedback nemen we dat graag voor lief.

 

In ieder geval dank voor de info, Flying Dutchies!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houd er rekening mee dat dit de meest gelogde caches OP INTERNET zijn. Er zijn cachers die niet of nauwelijks op internet loggen, maar wel de plek buiten bezoeken. En andersom......maar dat ik gewoon zielig :crybaby:

Dus 100% betrouwbaar zijn deze getallen niet. Eigenlijk zou je de logboekjes/rolletjes moeten controleren :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Om de functies mogelijk te maken van de buren worden er gegevens van geocaching.com ingelezen. Deze gegevens verwerken wij zodat we er de diverse functies op de website mee kunnen aanbieden. Dit is onder andere statistieken. Deze statistieken zullen niet 100% kloppen. Het zijn moment opname en we kunnen wel eens wat missen. Maar in grote lijnen geeft het wel een goed beeld. We zijn nog aan het kijken wat verder interresante statistieken kunnen zijn en deze toevoegen.

 

We staan altijd open voor nieuwe ideeen.

 

The Flying Dutchies

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus 100% betrouwbaar zijn deze getallen niet. Eigenlijk zou je de logboekjes/rolletjes moeten controleren :huh:

 

Zou je daar niet een logboek-reviewer voor kunnen aanstellen?? :lol1:

 

 

lol, enige juiste repliek op de quote :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...