Spring naar bijdragen

Meest Gelogde Cache


Greatwhitexxl

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Dan kun je het beste HIER kijken of op deze site: KLIK

 

Er zijn er meerdere in NL die deze lijsten hebben, maar dit zijn de beste en meest betrouwbare :blush:

 

Lijkt niet echt te kloppem bij het tweede linkje, volgens die site hebben wij 364 founds :thumbup:

 

Idd, ik heb ook 9 caches te veel gevonden volgens deze site.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan kun je het beste HIER kijken of op deze site: KLIK

 

Er zijn er meerdere in NL die deze lijsten hebben, maar dit zijn de beste en meest betrouwbare :blush:

 

Lijkt niet echt te kloppem bij het tweede linkje, volgens die site hebben wij 364 founds :thumbup:

 

Inderdaad is dat tweede linkje niet echt betrouwbaar. Daar heb ik er 168 minder dan bij geocaching.com.

Wilxlii Carrotte mist er zelfs 2401 !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op zich is het niet al te lastig om een lijstje te maken met meest gelogde caches
Vertel....

 

Want ik probeer dat al twee jaar voor mijn "vakantie-caches" en volgens mij is het niet mogelijk zonder met dat GSAK macro om alle logs binnen te halen. En als je dat macro los laat op alle caches in je DB dan heb je gelijk een IP-ban van GC.COM aan je broek vanwege de traffic die je genereerd.

 

Nu ben ik totaal niet geïnteresseerd in een ranglijst van caches, maar ik zou graag (in GSAK) filteren op bijvoorbeeld traditionals die langer dan 1 jaar geplaatst zijn en minder dan 50 founds per jaar hebben. Op die manieren krijg je de "spectaculaire" caches. Maar dat kan dus niet omdat je het aantal founds niet hebt. Nu is het behelpen met bookmarklists, filteren op terreinsterren en heel veel klikwerk.

bewerkt door jowi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan kun je het beste HIER kijken of op deze site: KLIK

 

Er zijn er meerdere in NL die deze lijsten hebben, maar dit zijn de beste en meest betrouwbare :dribble:

 

Lijkt niet echt te kloppem bij het tweede linkje, volgens die site hebben wij 364 founds <_<

 

Idd, ik heb ook 9 caches te veel gevonden volgens deze site.

 

 

Even een aanvulling: Op KLIK vind je alleen de NEDERLANDSE caches. alles wat buiten de grenzen gevonden wordt telt niet mee. Daarnaast tellen de events niet mee als founds!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een aanvulling: Op KLIK vind je alleen de NEDERLANDSE caches. alles wat buiten de grenzen gevonden wordt telt niet mee. Daarnaast tellen de events niet mee als founds!
Daar hebben we dus niks aan. Je bedoelt "cachers" en deze draad gaat juist over "caches"
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar hebben we dus niks aan. Je bedoelt "cachers" en deze draad gaat juist over "caches"

 

Nee, ik bedoelde de logs van Nederlandse caches! Daarmee zou de lijst van meest gevonden Nederlandse caches door Nederlandse cachers waarschijnlijk wel te maken zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...