jeroenenaman Geplaatst 5 juni 2009 Auteur Geplaatst 5 juni 2009 Bedankt! Het is duidelijk. Het kan en mag dus mits ik kan aantonen dat ik ze kan onderhouden. Draadje mag dicht. En nu maar knutselen
MariSun Geplaatst 5 juni 2009 Geplaatst 5 juni 2009 Volgens mij zijn daar geen regels over. Sterker nog, er bestaan al een aantal caches hier in Nederland. Ik heb ooit eens een Cache gedaan, waarvan de wp's ook een behoorlijke afstand van elkaar liggen. Ik was bereid die afstanden te rijden, ware het niet dat de puzzel een beetje simpel was. Dus de Wp's hoefde ik ook niet te bezoeken. Er is zelfs een cache waarbij, ik geloof, 10 Wp's door heel Nederland verspreid liggen. Die Wp's moet je dus allemaal bezoeken voor de eindlocatie. (krijg 'm niet zo snel gevonden). KiloCache???
jowi Geplaatst 5 juni 2009 Geplaatst 5 juni 2009 50KM? Is niks, kijk eens naar deze: http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GCME73 Jammer dat ie in het archief zit, ik heb hem nooit gedaan, maar >1000 km is ie zeker.
BigFurryMonster Geplaatst 5 juni 2009 Geplaatst 5 juni 2009 Draadje mag dicht. Waarom? Dit is toch een leuk onderwerp om over door te praten?
Kiddooz Geplaatst 5 juni 2009 Geplaatst 5 juni 2009 Twee kerkjes was zo'n cache en ook de IRC-hunt was zo'n cache en zo zullen er wel meer zijn. er zijn altijd wel een paar gekken die dit allemaal prima vinden. En je kunt het toch ook over meerdere dagen spreiden en iedere keer bij een van de WP's andere caches meenemen. Als het echt ( maar dan ook echt en niet alleen vanwege de afstand) een uitdaging is zijn er denk ik best een hoop die dat er voor over hebben alleen maar om te kunnen zeggen dat je die cache gedaan hebt!
DiedB Geplaatst 5 juni 2009 Geplaatst 5 juni 2009 Er is zelfs een cache waarbij, ik geloof, 10 Wp's door heel Nederland verspreid liggen. Die Wp's moet je dus allemaal bezoeken voor de eindlocatie. (krijg 'm niet zo snel gevonden). Wat een milieuvervuiling!
smeule jr Geplaatst 5 juni 2009 Geplaatst 5 juni 2009 Er is zelfs een cache waarbij, ik geloof, 10 Wp's door heel Nederland verspreid liggen. Die Wp's moet je dus allemaal bezoeken voor de eindlocatie. (krijg 'm niet zo snel gevonden). Trainingsrondje van Skansen?
petervw Geplaatst 5 juni 2009 Geplaatst 5 juni 2009 Wellicht kan kruimeltje voor de zekerheid uitsluitsel geven?
Kruimeldief Geplaatst 6 juni 2009 Geplaatst 6 juni 2009 Wellicht kan kruimeltje voor de zekerheid uitsluitsel geven? Wie? Kruimeltje? Ik kon je Opa zijn.
GrijsBaard Geplaatst 6 juni 2009 Geplaatst 6 juni 2009 zo'n jonge vent jij? welnee, hooguit neef ofzo
The cache busters Geplaatst 6 juni 2009 Geplaatst 6 juni 2009 Wellicht kan kruimeltje voor de zekerheid uitsluitsel geven? Wie? Kruimeltje? Ik kon je Opa zijn. De hele discussie hoor je niks van kruimeldief en dan word hij aangesproken en is hij er spontaan.
Mr.Atari Geplaatst 6 juni 2009 Geplaatst 6 juni 2009 Sja voor mijn Twentse Sagen moet je toch ook al meer dan 100 Km afleggen. De WP's liggen op verschillende afstanden van elkaar, sommigen redelijk dicht bij elkaar, voor andere WP's moet je toch echt wel even doorrijden... Maar het is nou net de bedoeling van deze cache, dat je het Twentse land doorkruist... En er zijn al logs van mensen die het op de motor doen, of met de oldtimer cabrio...
Veldvors Geplaatst 7 juni 2009 Geplaatst 7 juni 2009 Zolang je er geen verplichting aan stelt dat hij enkel lopend mag worden gedaan zie ik er geen probleem in
k4p12 Geplaatst 7 juni 2009 Geplaatst 7 juni 2009 Of het mag durf ik zo even niet te zeggen, maar ik vraag me af hoeveel mensen 50km gaan afleggen om bij een volgend wp te komen, en dat dan ook nog 3 keer. Och, je kunt het zien als een cache die je stukje bij beetje kunt oplossen. Moet je wel je administratie in orde hebben, en niet zo'n sloddervos als ik zijn die antwoorden van mysteries altijd ergens opschrijft en ze dan vervolgens niet meer kan vinden, en dan weer van vooraf aan met een puzzel moet beginnen. Dat ken ik. Ik heb hier thuis ook ergens.........tenminste 10 opgeloste mysteries liggen. Maar waar ook al weer????
Major_Dundee Geplaatst 7 juni 2009 Geplaatst 7 juni 2009 Wat mij betreft geen probleem. Je kunt de verschillende waypoints gewoon mee pakken als je een bepaalde richting op gaat voor het cachen. Dan hoef je niet veel extra kilometers te maken en kom je na verloop van tijd toch op de plaats van bestemming. We hebben hier in Twente ook een lange gehad die de moeite dubbel en dwars waard was. Dus succes met het maken.
Aanbevolen berichten