Spring naar bijdragen

Rupsen, Rupsen En Nog Een Rupsen


Malyenki

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Vandaag de cache 'wijde meren' gedaan. Geen rups gezien, wel heel heel heel heel heel heel veel muggen. Ben wel 10x per min. gestoken. Zaterdag tijdens scouting wel heel heel heel heel heel veel rupsen gezien....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een paar weken en dan zijn we er vanaf. De eikenbomen zijn dan allemaal weer kaal. Het is dit jaar al weer voor de het derde jaar op rij dat er zoveel rupsen zijn. Ik woon naast een bos (de cache Oud Aalden gaat bij ons door het bos) en het is erg vervelend. Alles zit onder de rupsenstront.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen in zaterdag in Zwolle een multi gedaan. En wat denk je..... cachelocatie precies onder een door rupsen bevolkte boom. De draden hingen echt overal, met daaraan duizenden rupsen.

Ik moest slalommend er tussen- en onderdoor. Griebel..... Daarna het doosje weggegrist en wegwezen!!

Tja, na het loggen moest hij weer terug :blush::thumbup::cry::lol: .

 

b60e14e8-5020-4fce-9e64-d404d7f036d9.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook hier in de Achterhoek zijn zeer veel rupsen.

Gister 't Peeske gedaan en werden we redelijk "aangevallen" door de rupsen...

Eersgister Natuur & Techniek gedaan, hier werden we "aangevallen" door muggen...

Vandaag Roses Are Red gedaan, hier ook zeer veel rupsen, word er niet goed van :S

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een paar weken en dan zijn we er vanaf. De eikenbomen zijn dan allemaal weer kaal. Het is dit jaar al weer voor de het derde jaar op rij dat er zoveel rupsen zijn. Ik woon naast een bos (de cache Oud Aalden gaat bij ons door het bos) en het is erg vervelend. Alles zit onder de rupsenstront.

 

 

Ik wil hier als EHBO instructeur graag even op reageren. Hier moet je niet op rekenen. Dit gaat de hele zomer nog wel door. En vooral de Eikenprocessierups kan zeer hinderlijk zijn, door hun haren die ze verliezen.

Die veroorzaken veel irritatie door de weerhaakjes die er aan zitten. Pas op voor de ogen en luchtwegen.

 

Hier in deze folder kun je er meer over lezen. Neem dit serieus!!

 

 

http://toolkits.loketgezondleven.nl/site_f...esolutie%29.pdf

 

 

http://toolkits.loketgezondleven.nl/site_f...ieapril2009.ppt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...