Spring naar bijdragen

Rupsen, Rupsen En Nog Een Rupsen


Malyenki

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

René heeft deze week contact gehad met de boswachter i.v.m. het aanvragen van toestemming voor het plaatsen van nieuwe caches ...........nog even doorbijten dan zijn ze allemaal weer verdwenen......kon nog een paar weken duren....

 

groeten Lammie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Muggen, heel veel muggen, die vallen mij ook op, tenminste vandaag bij drie caches geweest waar ik door tientallen zo niet 100-en hongerige muggen werd belaagd.

 

 

Erg vervelend voor je, geen wonder dat je in dit topic zo droevig bent, maar ik begrijp het :yes: .

En als je het niet meer aankan om hier te lezen, dan mag je dit draadje echt wel gewoon overslaan hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Vorig jaar een enorm probleem (zie dit topic), dit jaar blijkbaar weer.

Ik heb ze zelf nog niet in zulke grote getale gezien als vorig jaar (hoewel ik wel weer veel rupsen van me afgeklopt heb), maar volgens nu.nl is het weer een groot probleem, dat zelfs onze bossen aan kan tasten. Zie hier het artikel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier in Wijchen, Gelderland ook erg veel rupsen in het bos waar we met scouting natuurlijk wel wat last van hebben. Binnenkort hebben we er echt geen last meer van, maar zijn er mooie vlindertjes! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorig jaar een enorm probleem (zie dit topic), dit jaar blijkbaar weer.

Ik heb ze zelf nog niet in zulke grote getale gezien als vorig jaar (hoewel ik wel weer veel rupsen van me afgeklopt heb), maar volgens nu.nl is het weer een groot probleem, dat zelfs onze bossen aan kan tasten. Zie hier het artikel.

 

Ja hoor, hier op de Veluwe ook heel veel rupsen. Tijdens een wandeling dalen ze gewoon op je neer. Ook in onze tuin (vol met eikenbomen) komen ze letterlijk uit de lucht vallen. Gelukkig zijn het geen eikenprocessierupsen.

 

Groetjes, Lydia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...