Hondenuitlaatservice harry Geplaatst 24 mei 2010 Geplaatst 24 mei 2010 Al had ik wel het idee dat het er vorig jaar veel meer waren. (Bij ons in het bos dan)
SixpackNL Geplaatst 24 mei 2010 Geplaatst 24 mei 2010 Vandaag bij Hardenberg een cache gelopen waarbij de rupsen het vrnl op PaSixpack voorzien hadden, wat ons wel opviel is dat we veel verschillende rupsen hebben gezien!
Veendammer Geplaatst 24 mei 2010 Geplaatst 24 mei 2010 Ach, het zijn maar rupsen. Beter dan teken! Ze doen niets... ze kriebelen alleen maar een beetje in je onderbroek
Tornado Bram Geplaatst 24 mei 2010 Geplaatst 24 mei 2010 Vandaag ook veel op de puzzeltocht drenthe buurt van odoorn.
pazzipant Geplaatst 24 mei 2010 Geplaatst 24 mei 2010 Tip; Gisteren een "op roemte" in het noorden van Groningen gelopen, geen rups gezien, , ook niet zoveel bos trouwens, "roemte" weetjewel .
superstein Geplaatst 24 mei 2010 Geplaatst 24 mei 2010 Worden alle rupsen nu vlinders of ........................ Anders kunnen ze de ontvangst gaan storen.
Waldio Geplaatst 24 mei 2010 Geplaatst 24 mei 2010 Vandaag de cache 'wijde meren' gedaan. Geen rups gezien, wel heel heel heel heel heel heel veel muggen. Ben wel 10x per min. gestoken. Zaterdag tijdens scouting wel heel heel heel heel heel veel rupsen gezien....
de vanVeentjes Geplaatst 24 mei 2010 Geplaatst 24 mei 2010 Nog een paar weken en dan zijn we er vanaf. De eikenbomen zijn dan allemaal weer kaal. Het is dit jaar al weer voor de het derde jaar op rij dat er zoveel rupsen zijn. Ik woon naast een bos (de cache Oud Aalden gaat bij ons door het bos) en het is erg vervelend. Alles zit onder de rupsenstront.
Team Klus Geplaatst 24 mei 2010 Geplaatst 24 mei 2010 Afgelopen in zaterdag in Zwolle een multi gedaan. En wat denk je..... cachelocatie precies onder een door rupsen bevolkte boom. De draden hingen echt overal, met daaraan duizenden rupsen. Ik moest slalommend er tussen- en onderdoor. Griebel..... Daarna het doosje weggegrist en wegwezen!! Tja, na het loggen moest hij weer terug .
MarlyNL Geplaatst 24 mei 2010 Geplaatst 24 mei 2010 Ook hier in de Achterhoek zijn zeer veel rupsen. Gister 't Peeske gedaan en werden we redelijk "aangevallen" door de rupsen... Eersgister Natuur & Techniek gedaan, hier werden we "aangevallen" door muggen... Vandaag Roses Are Red gedaan, hier ook zeer veel rupsen, word er niet goed van :S
antarctica Geplaatst 24 mei 2010 Geplaatst 24 mei 2010 Vandaag tijdens "The Game": rupsen die de bomen omtoverden tot exotische kunstobjecten. Gewoon van genieten! Antarctica
De Sneupers Geplaatst 24 mei 2010 Geplaatst 24 mei 2010 Nog een paar weken en dan zijn we er vanaf. De eikenbomen zijn dan allemaal weer kaal. Het is dit jaar al weer voor de het derde jaar op rij dat er zoveel rupsen zijn. Ik woon naast een bos (de cache Oud Aalden gaat bij ons door het bos) en het is erg vervelend. Alles zit onder de rupsenstront. Ik wil hier als EHBO instructeur graag even op reageren. Hier moet je niet op rekenen. Dit gaat de hele zomer nog wel door. En vooral de Eikenprocessierups kan zeer hinderlijk zijn, door hun haren die ze verliezen. Die veroorzaken veel irritatie door de weerhaakjes die er aan zitten. Pas op voor de ogen en luchtwegen. Hier in deze folder kun je er meer over lezen. Neem dit serieus!! http://toolkits.loketgezondleven.nl/site_f...esolutie%29.pdf http://toolkits.loketgezondleven.nl/site_f...ieapril2009.ppt
GeoGorkum Geplaatst 25 mei 2010 Geplaatst 25 mei 2010 Ik vond het gisteren in de bossen onder Eindhoven al een ramp . Ben daar gisteren ook geweest. Het leek wel of het regende, je hoorde ze gewoon op de grond vallen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden