Spring naar bijdragen

Premium ?...


vlindert

Aanbevolen berichten

Even on topic:

 

Ik begrijp je vraag niet. Al zijn die caches voor Premium Members, dan log je ze toch gewoon niet of kun je niet zien op je GSM dat ze PM-only zijn?

 

Het probleem is niet dat hij ze wil loggen, maar geen onderscheid ziet op z´n gsm tussen een Premium Only en een cache voor iedereen.

Deze gegevens zouden pas zichtbaar moeten worden als bekend is dat je een premium member bent

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als je het spelletje leuk vind, wordt je toch gewoon lekker premium lid. probleem opgelost.

hopenlijk ben je goed in caches zoeken...maar ....je kan niet in mijn portomone kijken.......!!!!!

en ...lees mijn draadje goed ...want van premium cache plaatsers hoor ik juist dat ze het doen om alleen voor premium leden hun cache beschikbaar te stellen...maar dat gebeurt dus niet...en ook daar gaat het mij dus om..

 

Nou volgens mij gebeurde dit wel. alleen vind jij dit niet leuk !

 

Het enige probleem is en was dat je niet goed gelezen hebt en dat is ook lastig op zo'n klein schermpje, he.

Maak je niet zo dik om een puntje meer of minder.

 

Geopatra.

 

het verbaast mij toch echt wat voor antwoorden hier gegeven worden......tja ..zou goed lezen soms op een groot scherm ook moeilijk zijn?

ten eerste...als jij weet waar het dan wel op mijn scherm zou moeten staan ...geef mij dan die tip...

heeft niets met een klein schermpje te maken...heb een bril en zie daar heeeeeeeel goed mee

en...ook...de reacie...van volgens mij gebeurt het wel ...maar vind jij dit niet leuk...???

troost je hoor als ik op internet een cache zoek en ik kan er niet bijkomen omdat het een primium is dan lig ik er geen seconde van wakker...en laat hem lekker liggen....

maar..nogmaals...

ik werk onderweg met het programma geocache navigator...en laat dat programma zoeken...en ...waar zou ik dan moeten zien dat het om een primium gaat...als het goed is moet jij dat weten te staan..geef mij dan graag de tip,daar zou ik dan in ieder geval iets aan hebben...en kan ik dan nog kiezen of ik het wel of niet wil doen..!!

 

en nogmaals....ik vraag mij dus af of primium leden die zulke caches speciaal plaatsen voor premium leden het de bedoeling vinden dat het dus wel gewoon aangegeven wordt voor niet primium leden...en stel dat je wel gelijk zou hebben ,dat ik het had kunnen zien..??...dan blijft het vreemd dat ik tot in de puntjes wel gewoon de juiste plaats krijg doorgegeven via mijn gsm....terwijl ik geen primium lid ben

dat is op de site wel anders...want op de site is primium echt alleen voor primium leden...want als je die cache aanklikt voor verder gegevens dan kom je niet verder..

Geen primium :crybaby:, maar premium!

 

Even on topic:

 

Ik begrijp je vraag niet. Al zijn die caches voor Premium Members, dan log je ze toch gewoon niet of kun je niet zien op je GSM dat ze PM-only zijn?

oke...premium..zoals ik ook begonnen was.. .en ja ik kan dus niet op mijn gsm zien dat het pm-only is...en het is toch gek dat ik via mijn gsm alle info en coordinaten krijg terwijl ik en ook mijn gsm geen premium lid ben!

Misschien doen ze dat zodat mensen dat Geocache Navigator gaan gebruiken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is inderdaad een vreemde gang van zaken.

Misschien is het probleem dat je het doet zonder ingelogd te zijn en het systeem daardoor niet kan zien of je al dan niet een premium member bent.

Maar dan zou het nog niet mogen.

Ik zal binnenkort ook eens kijken met mijn gsm of ik zoiets dergelijks krijg.

met geocache navigator kan je niet inloggen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het ook maar vreemd en dit zal inderdaad niet de bedoeling zijn. Ik zou zeggen pb eens een eigenaar van een premium cache en vraag of die op de hoogte hiervan is.

 

Misschien kunnen premium-cache eigenaren die dit meelezen even aangeven of zij bekend zijn met dit gegeven.

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dit is een 'probleem' van geocaching.com en niet van geocaching.nl Als je wilt dat het wordt opgelost, moet je dus daar de zaak aanhangig maken... (geocaching.com en geocaching.nl zijn 2 los van elkaar staande organisaties)

 

voor nu heb je gewoon pech (of geluk) maar als je de cache wilt loggen, moet je dus premium member worden, hetgeen voor iemand die via z'n gsm de geocaching.com website raadpleegt financieel geen onoverkomelijk probleem zal zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de html-pagina van een PM cache staat direct onder de cache-titel en de difficulty/terrain-sterren de volgende zin: This is a subscriber-only cache.

Het zijn kleine letters, dus niet heel opvallend.

In een overzicht van caches staat er naast het cache-icoon ook een extra PM-icoontje: een wit vakje met een zwart silhouet.

 

Kan je die zien op je mobiel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dit is een 'probleem' van geocaching.com en niet van geocaching.nl Als je wilt dat het wordt opgelost, moet je dus daar de zaak aanhangig maken... (geocaching.com en geocaching.nl zijn 2 los van elkaar staande organisaties)

 

voor nu heb je gewoon pech (of geluk) maar als je de cache wilt loggen, moet je dus premium member worden, hetgeen voor iemand die via z'n gsm de geocaching.com website raadpleegt financieel geen onoverkomelijk probleem zal zijn.

 

 

 

Ach er zijn wel meer problemen die bij GC.com horen maar hier besproken worden. Vlindert wilde het in ieder geval hier even kwijt, informatie delen en misschien is er wel iemand, met verstand van cache navigator, die dit kan toelichten. Dat is helemaal niet bijzonder hoor; daar is dit forum voor. Je hoeft er niet op te antwoorden als je over het onderwerp niets te melden hebt of als je niet wilt helpen. Als je dat wel doet, dan graag wat vriendelijker en on topic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dit is een 'probleem' van geocaching.com en niet van geocaching.nl Als je wilt dat het wordt opgelost, moet je dus daar de zaak aanhangig maken... (geocaching.com en geocaching.nl zijn 2 los van elkaar staande organisaties)

 

voor nu heb je gewoon pech (of geluk) maar als je de cache wilt loggen, moet je dus premium member worden, hetgeen voor iemand die via z'n gsm de geocaching.com website raadpleegt financieel geen onoverkomelijk probleem zal zijn.

 

 

 

Ach er zijn wel meer problemen die bij GC.com horen maar hier besproken worden. Vlindert wilde het in ieder geval hier even kwijt, informatie delen en misschien is er wel iemand, met verstand van cache navigator, die dit kan toelichten. Dat is helemaal niet bijzonder hoor; daar is dit forum voor. Je hoeft er niet op te antwoorden als je over het onderwerp niets te melden hebt of als je niet wilt helpen. Als je dat wel doet, dan graag wat vriendelijker en on topic.

 

o. sorry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de html-pagina van een PM cache staat direct onder de cache-titel en de difficulty/terrain-sterren de volgende zin: This is a subscriber-only cache.

Het zijn kleine letters, dus niet heel opvallend.

In een overzicht van caches staat er naast het cache-icoon ook een extra PM-icoontje: een wit vakje met een zwart silhouet.

 

Kan je die zien op je mobiel?

nee via geocache navigator zie je dat niet...zelfs niet in het klein.. ik ken die pagina wel waar je het over hebt .maar als je dan de cache aanklikt krijg je de melding:premium only... en kom je niet verder.

maar met navigator bestaat er dus blijkbaar geen premium onderscheid en geeft hij dus zonder dat je het zelf in de gaten hebt ook de premium caches.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dit is een 'probleem' van geocaching.com en niet van geocaching.nl Als je wilt dat het wordt opgelost, moet je dus daar de zaak aanhangig maken... (geocaching.com en geocaching.nl zijn 2 los van elkaar staande organisaties)

 

voor nu heb je gewoon pech (of geluk) maar als je de cache wilt loggen, moet je dus premium member worden, hetgeen voor iemand die via z'n gsm de geocaching.com website raadpleegt financieel geen onoverkomelijk probleem zal zijn.

 

 

 

Ach er zijn wel meer problemen die bij GC.com horen maar hier besproken worden. Vlindert wilde het in ieder geval hier even kwijt, informatie delen en misschien is er wel iemand, met verstand van cache navigator, die dit kan toelichten. Dat is helemaal niet bijzonder hoor; daar is dit forum voor. Je hoeft er niet op te antwoorden als je over het onderwerp niets te melden hebt of als je niet wilt helpen. Als je dat wel doet, dan graag wat vriendelijker en on topic.

 

o. sorry.

bedankt sivota voor je reactie

...

want ja 'Mars Express' hoe zou je moeten weten dat iets bij geocache.com aangekaart moet worden en niet bij geocache.nl

ik kijk eigenlijk alleen maar op gc.nl...ook op mijn gsm bezoek ik niet de site gc.com!

en ...ik ben geen premium...daar heb ik mijn reden voor.....maar met een opmerking als:voor iemand die via z'n gsm de geocaching.com website raadpleegt financieel geen onoverkomelijk probleem zal zijn...kan je er wel eens beschamend naast zitten!!!!dus graag hier geen ordeel over geven...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het ook maar vreemd en dit zal inderdaad niet de bedoeling zijn. Ik zou zeggen pb eens een eigenaar van een premium cache en vraag of die op de hoogte hiervan is.

 

Misschien kunnen premium-cache eigenaren die dit meelezen even aangeven of zij bekend zijn met dit gegeven.

 

groetjes GeoVlinder

 

tja ik ben ook erg benieuwd...heb inmiddels ook 1 premium-lid aangeschreven of hij hiervan op de hoogte is..

En ben benieuwd of dit verder bekend is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al kwartier via de mobiel bezig met een antwoord intikken en pats boem één verkeerde druk op de verkeerde knop en alles was weg. Kort gezegd nu even ipv verhaal : je kunt wel account gc koppelen., heb je dat al gedaan .?! Markeer jij bv. je found etc. via navigator, zodat je ze later via je account pagina direct kunt loggen, netjes op datum...?! Zo ja, dan is er idd al een koppeling met je gc. Account en heeft de navigator een bug. Zo nee, kijk op de site van de navigator en koppel je account, wie weet herkent ie dan ook dat je GEEN PM BENT !! Heb je evt. .GC nummer voor me, ga ik ook even anoniem inloggen EN als PM, en kijken wat ik merk hier...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik kijk eigenlijk alleen maar op gc.nl...ook op mijn gsm bezoek ik niet de site gc.com!

waar kijk je dan precies?, want alleen .com heeft rechten op het gebruik van de (hun) database..

 

en ...ik ben geen premium...daar heb ik mijn reden voor.....maar met een opmerking als:voor iemand die via z'n gsm de geocaching.com website raadpleegt financieel geen onoverkomelijk probleem zal zijn...kan je er wel eens beschamend naast zitten!!!!dus graag hier geen ordeel over geven...

tips over gsm-data-gebruik-voor-weinig zijn welkom...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonder meer een kwalijke gang van zaken vind ik. Als het een PM cache is dan zouden de coords alleen zichtbaar moeten zijn voor Premium members. Dat deze toch zichtbaar blijken te zijn voor niet Premium members lijkt me in principe niet de bedoeling. Ik stel voor dat dit aanhangig wordt gemaakt bij .com.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...