Spring naar bijdragen

Premium ?...


vlindert

Aanbevolen berichten

Tja misschien is hier al eens over geschreven maar ik kon het niet terug vinden.

Ik geocache als ik onderweg ben ook nog wel eens via mijn gsm..ik laat hem dan zoeken naar de Quick caches...

leuk...erg leuk...maar ...nu blijkt er iets vreemds te zijn...

hij geeft dus de quick caches te zoeken...ik doe dan mijn best om deze te vinden...

en als het lukt schrijf je dan je naam er in...

en dan denk je Yes ...gevonden...weer een found erbij...

maar als je dan thuiskomt...en hem wil loggen....dan blijkt het een premium te zijn.....

mmmmwwww

en dat roept toch wat vragen op.....is dit de bedoeling van premium??ik hoor toch geen gegevens te zkrijgen van een premium cache?

bewerkt door vlindert
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ja, ik denk het wel. De maker heeft het niet voor niets gedaan, maar dit had je toch van te voren ook al kunnen zien.

 

 

uh...van te voren..???....de gsm zoekt ter plekke...had ik het daar moeten zien dan?........

want ja als je op het internet een cache zoekt dan zie je het staan ...en kom je niet eens in die cache...maar met een gsm werkt dat toch anders..!!

en ik neem aan dat de maker het doet om zijn cache voor een geselecteerde groep te laten zien..maar dat werk dus niet bij een gsm .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat doet de GSM dan voor speciaals. Die haalt toch ook gewoon de cache-pagina op en dan zie je meteen dat het een premium is. Sterker nog je ziet hem niet als je geen premium bent. Dus je GSM lijkt wel een premium lid, zal de rekening deze maand weer iets hoger zijn :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat doet de GSM dan voor speciaals. Die haalt toch ook gewoon de cache-pagina op en dan zie je meteen dat het een premium is. Sterker nog je ziet hem niet als je geen premium bent. Dus je GSM lijkt wel een premium lid, zal de rekening deze maand weer iets hoger zijn :crybaby:

 

 

tja als het zo zou werken...maar nee hoor hij haalt niet de cache pagina op...de gsm zoekt het ook niet via mijn internetpagina... maar via geocaching navigator direkt op

zo kan je o.a gewoon zoeken naar quick caches.

maar die blijkt dan ook ongewild van mijn kant ook de premium ertussen te plaatsen...en dat lijkt mij niet de bedoeling..premium moet toch alleen beschikbaar zijn voor premium....en wees gerust ..ik ben geen premium...en mijn rekening wordt ook niet hoger omdat mijn gsm dat wel zou zijn...

 

 

het lijkt mij een lek bij het premium gebeuren.....!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je het spelletje leuk vind, wordt je toch gewoon lekker premium lid. probleem opgelost.

hopenlijk ben je goed in caches zoeken...maar ....je kan niet in mijn portomone kijken.......!!!!!

en ...lees mijn draadje goed ...want van premium cache plaatsers hoor ik juist dat ze het doen om alleen voor premium leden hun cache beschikbaar te stellen...maar dat gebeurt dus niet...en ook daar gaat het mij dus om..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je het spelletje leuk vind, wordt je toch gewoon lekker premium lid. probleem opgelost.

hopenlijk ben je goed in caches zoeken...maar ....je kan niet in mijn portomone kijken.......!!!!!

en ...lees mijn draadje goed ...want van premium cache plaatsers hoor ik juist dat ze het doen om alleen voor premium leden hun cache beschikbaar te stellen...maar dat gebeurt dus niet...en ook daar gaat het mij dus om..

 

Nou volgens mij gebeurde dit wel. alleen vind jij dit niet leuk !

 

Het enige probleem is en was dat je niet goed gelezen hebt en dat is ook lastig op zo'n klein schermpje, he.

Maak je niet zo dik om een puntje meer of minder.

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan toch nog een vraagje van mij, want ik snap het niet.

Bedoel je nu te zeggen dat je de coordinaten van de cache niet zou moeten krijgen, maar wel krijgt. Dat je de cache daarmee wel hebt gevonden, terwijl je thuis ontdekt dat dat niet zou moeten omdat je geen premiummember bent?

Je zou dus de coordinaten ook helemaal niet moeten krijgen op je GSM?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je het spelletje leuk vind, wordt je toch gewoon lekker premium lid. probleem opgelost.

hopenlijk ben je goed in caches zoeken...maar ....je kan niet in mijn portomone kijken.......!!!!!

en ...lees mijn draadje goed ...want van premium cache plaatsers hoor ik juist dat ze het doen om alleen voor premium leden hun cache beschikbaar te stellen...maar dat gebeurt dus niet...en ook daar gaat het mij dus om..

 

Nou volgens mij gebeurde dit wel. alleen vind jij dit niet leuk !

 

Het enige probleem is en was dat je niet goed gelezen hebt en dat is ook lastig op zo'n klein schermpje, he.

Maak je niet zo dik om een puntje meer of minder.

 

Geopatra.

 

het verbaast mij toch echt wat voor antwoorden hier gegeven worden......tja ..zou goed lezen soms op een groot scherm ook moeilijk zijn?

ten eerste...als jij weet waar het dan wel op mijn scherm zou moeten staan ...geef mij dan die tip...

heeft niets met een klein schermpje te maken...heb een bril en zie daar heeeeeeeel goed mee

en...ook...de reacie...van volgens mij gebeurt het wel ...maar vind jij dit niet leuk...???

troost je hoor als ik op internet een cache zoek en ik kan er niet bijkomen omdat het een primium is dan lig ik er geen seconde van wakker...en laat hem lekker liggen....

maar..nogmaals...

ik werk onderweg met het programma geocache navigator...en laat dat programma zoeken...en ...waar zou ik dan moeten zien dat het om een primium gaat...als het goed is moet jij dat weten te staan..geef mij dan graag de tip,daar zou ik dan in ieder geval iets aan hebben...en kan ik dan nog kiezen of ik het wel of niet wil doen..!!

 

en nogmaals....ik vraag mij dus af of primium leden die zulke caches speciaal plaatsen voor premium leden het de bedoeling vinden dat het dus wel gewoon aangegeven wordt voor niet primium leden...en stel dat je wel gelijk zou hebben ,dat ik het had kunnen zien..??...dan blijft het vreemd dat ik tot in de puntjes wel gewoon de juiste plaats krijg doorgegeven via mijn gsm....terwijl ik geen primium lid ben

dat is op de site wel anders...want op de site is primium echt alleen voor primium leden...want als je die cache aanklikt voor verder gegevens dan kom je niet verder..

bewerkt door vlindert
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan toch nog een vraagje van mij, want ik snap het niet.

Bedoel je nu te zeggen dat je de coordinaten van de cache niet zou moeten krijgen, maar wel krijgt. Dat je de cache daarmee wel hebt gevonden, terwijl je thuis ontdekt dat dat niet zou moeten omdat je geen premiummember bent?

Je zou dus de coordinaten ook helemaal niet moeten krijgen op je GSM?

 

 

Ja, dus; nou dat vind ik inderdaad dan ook een beetje merkwaardig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan toch nog een vraagje van mij, want ik snap het niet.

Bedoel je nu te zeggen dat je de coordinaten van de cache niet zou moeten krijgen, maar wel krijgt. Dat je de cache daarmee wel hebt gevonden, terwijl je thuis ontdekt dat dat niet zou moeten omdat je geen premiummember bent?

Je zou dus de coordinaten ook helemaal niet moeten krijgen op je GSM?

 

 

Ja, dus; nou dat vind ik inderdaad dan ook een beetje merkwaardig.

 

he he ...eindelijk iemand die wel de moeite neemt om goed te lezen...ja daar gaat het om...

was door het antw.van de vorige reactie toch even gaan twijvelen...

maar heb net mijn progr. opgestart van mijn gsm.

en hem in de woonplaats laten zoeken waar ik weet dat er een premium is...en ja hoor hij gaf hem gewoon aan...helemaal tot in de puntjes...de juiste coordinaten

en echt...zelfs het hele scherm doorgenomen...en nergens staat aangegeven dat het een premium is...en ...ik krijg dus eigenlijk informatie waarvan de primium leden denken dat het alleen voor premium leden is...en dat is dus niet het geval!!!

en vraag mij af of dit bekend is.....want ik verwacht als niet premium lid geen info over een premium cache....dat is toch ook de bedoeling??

bewerkt door vlindert
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je het spelletje leuk vind, wordt je toch gewoon lekker premium lid. probleem opgelost.

hopenlijk ben je goed in caches zoeken...maar ....je kan niet in mijn portomone kijken.......!!!!!

en ...lees mijn draadje goed ...want van premium cache plaatsers hoor ik juist dat ze het doen om alleen voor premium leden hun cache beschikbaar te stellen...maar dat gebeurt dus niet...en ook daar gaat het mij dus om..

 

Nou volgens mij gebeurde dit wel. alleen vind jij dit niet leuk !

 

Het enige probleem is en was dat je niet goed gelezen hebt en dat is ook lastig op zo'n klein schermpje, he.

Maak je niet zo dik om een puntje meer of minder.

 

Geopatra.

 

het verbaast mij toch echt wat voor antwoorden hier gegeven worden......tja ..zou goed lezen soms op een groot scherm ook moeilijk zijn?

ten eerste...als jij weet waar het dan wel op mijn scherm zou moeten staan ...geef mij dan die tip...

heeft niets met een klein schermpje te maken...heb een bril en zie daar heeeeeeeel goed mee

en...ook...de reacie...van volgens mij gebeurt het wel ...maar vind jij dit niet leuk...???

troost je hoor als ik op internet een cache zoek en ik kan er niet bijkomen omdat het een primium is dan lig ik er geen seconde van wakker...en laat hem lekker liggen....

maar..nogmaals...

ik werk onderweg met het programma geocache navigator...en laat dat programma zoeken...en ...waar zou ik dan moeten zien dat het om een primium gaat...als het goed is moet jij dat weten te staan..geef mij dan graag de tip,daar zou ik dan in ieder geval iets aan hebben...en kan ik dan nog kiezen of ik het wel of niet wil doen..!!

 

en nogmaals....ik vraag mij dus af of primium leden die zulke caches speciaal plaatsen voor premium leden het de bedoeling vinden dat het dus wel gewoon aangegeven wordt voor niet primium leden...en stel dat je wel gelijk zou hebben ,dat ik het had kunnen zien..??...dan blijft het vreemd dat ik tot in de puntjes wel gewoon de juiste plaats krijg doorgegeven via mijn gsm....terwijl ik geen primium lid ben

dat is op de site wel anders...want op de site is primium echt alleen voor primium leden...want als je die cache aanklikt voor verder gegevens dan kom je niet verder..

Geen primium :crybaby:, maar premium!

 

Even on topic:

 

Ik begrijp je vraag niet. Al zijn die caches voor Premium Members, dan log je ze toch gewoon niet of kun je niet zien op je GSM dat ze PM-only zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is inderdaad een vreemde gang van zaken.

Misschien is het probleem dat je het doet zonder ingelogd te zijn en het systeem daardoor niet kan zien of je al dan niet een premium member bent.

Maar dan zou het nog niet mogen.

Ik zal binnenkort ook eens kijken met mijn gsm of ik zoiets dergelijks krijg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je het spelletje leuk vind, wordt je toch gewoon lekker premium lid. probleem opgelost.

hopenlijk ben je goed in caches zoeken...maar ....je kan niet in mijn portomone kijken.......!!!!!

en ...lees mijn draadje goed ...want van premium cache plaatsers hoor ik juist dat ze het doen om alleen voor premium leden hun cache beschikbaar te stellen...maar dat gebeurt dus niet...en ook daar gaat het mij dus om..

 

Nou volgens mij gebeurde dit wel. alleen vind jij dit niet leuk !

 

Het enige probleem is en was dat je niet goed gelezen hebt en dat is ook lastig op zo'n klein schermpje, he.

Maak je niet zo dik om een puntje meer of minder.

 

Geopatra.

 

het verbaast mij toch echt wat voor antwoorden hier gegeven worden......tja ..zou goed lezen soms op een groot scherm ook moeilijk zijn?

ten eerste...als jij weet waar het dan wel op mijn scherm zou moeten staan ...geef mij dan die tip...

heeft niets met een klein schermpje te maken...heb een bril en zie daar heeeeeeeel goed mee

en...ook...de reacie...van volgens mij gebeurt het wel ...maar vind jij dit niet leuk...???

troost je hoor als ik op internet een cache zoek en ik kan er niet bijkomen omdat het een primium is dan lig ik er geen seconde van wakker...en laat hem lekker liggen....

maar..nogmaals...

ik werk onderweg met het programma geocache navigator...en laat dat programma zoeken...en ...waar zou ik dan moeten zien dat het om een primium gaat...als het goed is moet jij dat weten te staan..geef mij dan graag de tip,daar zou ik dan in ieder geval iets aan hebben...en kan ik dan nog kiezen of ik het wel of niet wil doen..!!

 

en nogmaals....ik vraag mij dus af of primium leden die zulke caches speciaal plaatsen voor premium leden het de bedoeling vinden dat het dus wel gewoon aangegeven wordt voor niet primium leden...en stel dat je wel gelijk zou hebben ,dat ik het had kunnen zien..??...dan blijft het vreemd dat ik tot in de puntjes wel gewoon de juiste plaats krijg doorgegeven via mijn gsm....terwijl ik geen primium lid ben

dat is op de site wel anders...want op de site is primium echt alleen voor primium leden...want als je die cache aanklikt voor verder gegevens dan kom je niet verder..

Geen primium :crybaby:, maar premium!

 

Even on topic:

 

Ik begrijp je vraag niet. Al zijn die caches voor Premium Members, dan log je ze toch gewoon niet of kun je niet zien op je GSM dat ze PM-only zijn?

oke...premium..zoals ik ook begonnen was.. .en ja ik kan dus niet op mijn gsm zien dat het pm-only is...en het is toch gek dat ik via mijn gsm alle info en coordinaten krijg terwijl ik en ook mijn gsm geen premium lid ben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...