Spring naar bijdragen

Natuurlijk Leudal 8 Gesneuveld


Team Ramy

Aanbevolen berichten

Bij deze een waarschuwing aan alle mensen die geocaches geplaatst hebben in het gebied Midden-Limburg:

 

Kennelijk zijn er een aantal personen in de weer die er lol in heeft om andermans geocaches in de vernieling te helpen. Afgelopen nacht is de nachtcache in Kelpen-Oler gesneuveld (Natuurlijk Leudal 8:GC17HF3). Diegenen die deze cache gedaan hebben weten dat dit niet echt eenvoudig is geweest, niet om de cache te vinden en al zeker niet om de behuizing en alles mee te nemen. Na de droevige Crime-time story van vorige week is het dus nu de beurt geweest aan onze cache. Het hoeft geen betoog dat wij als plaatsers allerminst zijn gecharmeerd van deze nieuwe vorm van geocachen.

 

Wees gewaarschuwd,

 

en voor diegene die dit heeft gedaan: reken niet op enig mededogen mochten onze paden elkaar kruisen.

 

 

Mieke Raemakers

Jack Ramakers

 

als gelegenheidsteam Ra & Ra ?

bewerkt door Team Ramy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hee Jack,

 

Heel erg sneu om te horen. Ik hoop niet dat dit zich gaat herhalen. Is alweer zo'n slecht bericht op het forum.

En al helemaal niet te hopen dat ze richting Budel komen :(

 

Jan

MADpalace

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij deze een waarschuwing aan alle mensen die geocaches geplaatst hebben in het gebied Midden-Limburg:

 

De waarschuwing mag bij deze worden uitgebreid naar een redelijk brede strook langs de A2 vanaf Utrecht naar Maastricht. Waarschijnlijk heeft de rip plaats gevonden in de nacht van 21 op 22 maart door twee redelijk bekende teams. We houden het voor iedereen in de gaten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wederom een triest bericht.

Was er met het verdwijnen/vernielen van Crime Time 2 nog de hoop dat het om een eenzame daad zou gaan, nu slaat de twijfel toe.

 

Zoals Jack al aangeeft, is het niet een cache die je toevallig tegenkomt. Er is moet hier inderdaad sprake zijn van een geplande aktie.

 

Laten we maar hopen dat het hier bij zal blijven, en zich niet nog verder gaat verspreiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals Jack al aangeeft, is het niet een cache die je toevallig tegenkomt. Er is moet hier inderdaad sprake zijn van een geplande aktie.

 

Misschien kunnen jullie ons helpen. We hebben een vrij sterk vermoeden wat er gaande is!

 

Wanneer is crimetime precies verdwenen?

En zijn er linkjes naar beide caches?

Bevinden ze zich mogelijk in hetzelfde gebied?

Wat is de rijafstand vanaf de A2 naar beide caches?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ten eerste; hartstikke vervelend voor team Ra&Ra; die zo te zien veel tijd en plezier in deze cache gestoken hebben. Ik kan me de gevoelens van kwaadheid en frustratie goed indenken.

 

 

Ten tweede: Ik zou toch nogmaals willen manen tot voorzichtigheid met speculaties in dit draadje over wie dit gedaan zou kunnen hebben. Geen heksenjacht hier a.u.b. Voor we het weten zitten we elkaar over en weer te beschuldigen en dat leidt helemaal nergens toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een vreselijke tijding, wij hebben vorig jaar met plezier deze cache gedaan en hebben er nog een geweldige herinnering aan en JoGnet heeft er nu nog hoofdpijn van, maar dat verteld hij vast een zeker nog wel een keer.

 

Nee inderdaad geen heksenjacht dat leidt tot niets maar als de bewijzen hard zijn wel meteen goed doorpakken, vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan mij deze cache nog heeeeeelllll goed herinneren, toen ik de bewuste plek eindelijk had moest ik eerst heel hard lachen omdat ik het niet eerder gezien had. Jammer dat er van die vandalen in de regio zitten. Dit is alweer nummer 2 die zo aan zijn einde komt.

Maar om nu met een vingertje naar iemand te wijzen moet men toch voorzichtig zijn. Een verkeerde aanwijzen is sneller gedaan dan de daadwerkelijke dader/daders.

Of het wat met de A2 te maken heeft kan ik niet zeggen, Natuurlijk Leudal nr 8 ligt niet ver van de A2 af, maar Crime Time 2 daar moet je toch nog een stuk voor rijden vanaf de A2.

 

Jack, laat je niet kisten, maak samen met Mieke snel een mooie nieuwe nachtcache, misschien schiet ik dan weer spontaan in de lach. Jij weet wel waarom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ten tweede: Ik zou toch nogmaals willen manen tot voorzichtigheid met speculaties in dit draadje over wie dit gedaan zou kunnen hebben. Geen heksenjacht hier a.u.b. Voor we het weten zitten we elkaar over en weer te beschuldigen en dat leidt helemaal nergens toe.

 

Je hebt helemaal gelijk Sivota! Speculaties dienen niet op het forum te verschijnen. We zouden wel beide cache eigenaren willen verzoeken om even per PM contact met ons op te nemen. Verder houden we ons buiten dit draadje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het heel spijtig Jack dat zo wat gebeurd want ik heb die tocht twee keer gelopen en twee keer vol op genoten van die tocht en ik vind het erg jammer dat die gasten de handen niet thuis kunnen houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ten tweede: Ik zou toch nogmaals willen manen tot voorzichtigheid met speculaties in dit draadje over wie dit gedaan zou kunnen hebben. Geen heksenjacht hier a.u.b. Voor we het weten zitten we elkaar over en weer te beschuldigen en dat leidt helemaal nergens toe.

 

Je hebt helemaal gelijk Sivota! Speculaties dienen niet op het forum te verschijnen. We zouden wel beide cache eigenaren willen verzoeken om even per PM contact met ons op te nemen. Verder houden we ons buiten dit draadje!

 

:( Ik las er iets te snel overheen en las:

 

"We zouden wel beide cache plunderaars willen verzoeken om even per PM contact met ons op te nemen."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju

Balen team_Ramy dat ook jullie cache blijkbaar niet veilig lag. Dat er in midden-limburg iemand actief bezig is met cachen rippen/vernielen/verzieken was me al langer bekend.

Mijn nachtcache was ook geript op bijna alle punten die onderweg lagen.. dus hup, in archief ermee.

Nu ben ik al tijd niet meer actief met het cachen zelf om persoonlijke redenen, maar het blijft K dat het steeds gebeurd met caches.

Hoop voor jullie dat dit een eenmalige actie was van die oet.... die dit doet...

 

succes in elk geval.

 

maju

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Team Ramy, jullie weten erg goed, hoe ik mee voel...

 

En ook weer en cache met veel coins. Ik houdt mijn caches nu in de gaten, zijn er meer coins, haal ik ze eruit.

 

(Gott hat leider viele Deppen und die Langweile erschaffen). :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Vanmorgen was het 'stelen' van caches in het Leudal nieuws op L1 (radio Limburg)

de reporter snapte het niet helemaal, maar de boodschap kwam wel over,

dus even gekeken en... wat een bende, zowat de hele streek geript.

zou iemand niet doorhebben dat de doos weer terug moet en nu een stapel kistjes en kokers in de garage hebben liggen?

 

succes voor de leggers, ik hoop dat dit fenomeen niet afdaalt naar Zuid Limburg...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet alleen op radio L1, staat ook op teletekst van L1 (pagina 109).

Hopelijk loopt het zw....n snel tegen de bekende lamp en wordt het gesnapt voor er nog meer in de regio verdwijnen.

Zowel het verhaal op de radio als de tekst op teletekst was/is duidelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...