Spring naar bijdragen

Natuurlijk Leudal 8 Gesneuveld


Team Ramy

Aanbevolen berichten

Niet alleen op radio L1, staat ook op teletekst van L1 (pagina 109).

Hopelijk loopt het zw....n snel tegen de bekende lamp en wordt het gesnapt voor er nog meer in de regio verdwijnen.

Zowel het verhaal op de radio als de tekst op teletekst was/is duidelijk.

 

Kijk wel naar de teletekstpagina op de tv zender zelf, niet via de pc want daar staat inmiddels weer wat anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ben nog maar een newby en moet mijn eerste cache deze week nog gaan lopen maar ik snap werkelijk niet wat mensen bezielt om de de caches te vernielen en zo bij een heleboel mensen het plezier vergallen :beerchug:

 

Veel succes met het lopen van de je eerste cache, maar let op, het kan een verslaving worden.

Zelfs cachers die al wat langer tot zelfs heel lang meelopen snappen het niet wat zulke mensen bezielt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel succes met het lopen van de je eerste cache, maar let op, het kan een verslaving worden.

 

 

Even off topic. Ik me ongezonder verslavingen bedenken :beerchug:

 

kistje wel late leggen he :clap::P:thumbup:

 

Veel plezier kijk uit het is wel verslavend, op een gegeven moment denk je er alleen maar aan :thumbup: en verder niks meer :thumbup:

bewerkt door Honsbeek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verdachten?

 

Op 3 mei hebben wij de 7 raven gelopen (ook van midjoke) en daar 4 coins en 2 TB's gedropt.

De dag erna was de cache geript :beerchug: (sorry ik was niet op de hoogte dat er een idioot was die caches vernielt in deze buurt)

Maar nu komt het ......

Op de dag zelf (3-5) liepen er 3 mensen rond in dit gebied. Ze kwamen net voor ons aan en liepen weg om te gaan cachen (man, vrouw, tienermeisje)

Na heel veel getreuzel, gedraai en op en neer geloop bij het tweede wp (eerste wp is een bordje) Kwamen ze terug naar ons gelopen en vroegen ze of wij ook aan het cachen waren.

Ze vertelden een verhaal over dat ze nieuw waren op het gebied van cachen en het tweede punt niet konden vinden.

Na kort overleg zijn wij voorop gegaan en zij behoorlijk veel later achter ons aan.

 

Op dat moment heb ik er niets achter gezocht.

Maar achteraf ....toen ik hoorde dat de cache geript was..... :thumbup:

 

Ze leken precies te weten wat ze deden bij wp 1.

WP 2 lag niet moeilijk verstopt, ook een beginner had die kunnen vinden

Ze hebben heel lang staan kijken bij wp 2 wat wij aan het doen waren (wij stonden op 500m afstand te wachten tot ze klaar waren)

Toen liepen ze weg van wp 2 in de verkeerde richting voor 3.

Nadat wij in de richting van wp 2 liepen kwamen ze weer terug gelopen, om vragen te stellen.

achteraf lijkt het of ze bewust op ons hebben gewacht.

Ze hadden ook een blits (duur) GPS-apparaat bij zich. :thumbup:

 

Heb ik nu de mogelijke daders gezien.....of waren het echt een paar beginnelingen?

Ze hadden een heel oude rode volvo sedan 740 (of 750 of 850) met een klein dakkoffer bij zich.

 

Wat denken jullie?

Zie ik spoken? :clap:

Of moeten we gaan opletten op oude rode volvo's ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt wel eens wat problemen hebben met je cache(s) maar dit is echt te gek. :beerchug: Wij zijn tijdens Hemelvaart in Maasbracht geweest en wilde ook caches doen in het Leudal. We wisten al dat ze weg waren maar de werkelijke omvang was nog niet doorgedrongen.

Helaas, jullie zijn niet de enige ( ik herinner me o.a. Sn@g in het noorden van ons land) en ik kan me verschrikkelijk kwaad maken over het feit dat er altijd weer figuren zijn die er behagen in scheppen om een ander erg tot last te zijn of ernstig te benadelen. GGGRRrrrrrrr! :clap::thumbup:

 

Ik hoop dat de caches terug komen en dat wij ze nog een keertje kunnen doen. Op dit moment kan ik alleen maar tot alle gedupeerde zeggen: Hou je taai en scherp en denk aan de honderden anderen teams die Geocachen op een manier zoals het bedoelt is.

Veel succes! :thumbup:

 

Rini

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ik er nog wat vaker over nagedacht heb ben ik er eigenlijk wel zeker van dat ik de ripper gezien heb. :lol1:

En als ik terug denk aan hun licht verhitte gezichten en de glans in hun ogen, weet ik ook waarom ze het doen........Het is verdomd spannend.

Van geocachen gaat je bloed sneller stromen en de adrenaline komt los telkens als je een cache vindt. :)

Maar als je elk WP vernietigd en moet uitkijken dat andere niet niet of betrappen wordt alles nog VEEEEL spannender. :blush:

bewerkt door k4p12
Link naar opmerking
Deel via andere websites

zou iemand niet doorhebben dat de doos weer terug moet en nu een stapel kistjes en kokers in de garage hebben liggen?

Nee, natuurlijk niet! Dan sloop je toch niet de hele multi?

 

En trouwens, je moet wel heel erg dom zijn om niet na te gaan denken voor dat je zo'n ding weghaalt, je ziet een logboek met honderden logjes, waarom zouden die de cache niet hebben weggehaald?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even voor alle cacheleggers in en rond Leudal:

 

Het is jammer dat alles geript wordt en het is ontzettend zonde, maar als jullie de caches nou gewoon zelf even weghalen zodat ze niet 'echt' geript kunnen worden? Jammer voor de cachers in de buurt, maar als ze geript worden is het erger. Dan leren die rippers het gauw af, als ze niks meer kunnen slopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer genoeg is het niet zo eenvoudig als hierboven wordt geschetst. Ik doe nogmaals een dringend beroep op diegene die deze caches heeft ontvreemd. Ben sportief en neem even met me contact op, het moet toch mogelijk zijn dit op een grote mensen manier uit te praten..........??

 

M.vr.gr.

 

Jack Ramakers

Team Ramy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...