Twin Peaks Geplaatst 19 maart 2009 Geplaatst 19 maart 2009 (bewerkt) Team Regio Groningen BY Angels heel Brunsting zuid fantje Groningen stad (straal 20 km) tuutjefloiter heel Friesland Brunsting Zuid-oost Peetee Zuidwest Friesland (uitvalsbasis Sneek). Nijen Heerenveen e.o. & Leeuwarden e.o.] Ivo-tje West-Friesland Enkhuizen, Andijk, Wervershoof, Hoorn, Venhuizen, Schellinkhout. en alles wat binnen dat gebied valt Drenthe By_Angels heel Brunsting heel tuutjefloiter heel Team IJsbeer Onderste deel Overijssel Montebaldo Twente / Salland Mineraal heel Reej heel masterchef grensgebied Flevoland/NOP, ong. van Kampen tot Harderwijk jo-anne in de ruime omgeving van Deventer Tilly1808 in een straal van 25 kilometer rond Raalte. De Kolonisten Enschede - Almelo - Holten - Borculo - Groenlo - Haaksbergen Team IJsbeer Bovenste deel Gelderland Zeebanket N-W Veluwe Ilonka Nijmegen > Kleve Mineraal grensgebied Overijssel Lein heel Wammus Nijmegen e.o. (straal ca. 25 km.) Team Nessa Ede (straal ca. 50 km.) Goedweerloper Zuidelijke Achterhoek (na okt.-09) Seapie heel Lubbie Achterhoek Geppie Wijchen - Nijmegen - Groesbeek Emiledkregio Geldermalsen - Tiel - Houten - Zaltbommel Zitawalk Arnhem e.o. GerardM86 driehoek Zwolle - Amersfoort - Apeldoorn masterchef grensgebied Flevoland/NOP, ong. van Kampen tot Harderwijk Crankyhenkie (noordelijke) Achterhoek en regio Apeldoorn-Zutphen jo-anne in de ruime omgeving van Deventer jefmen Enschede Utrecht Team Guppie Utrecht & Lopikerwaard Lepman Linschoten e.o. Ilonka Utrecht > Culemborg remco.1971 Zeist e.o. godzuki Baarn / Soest e.o. maca_en_niels regio Rhenen Seapie heel miwirosj Leusden/Amersfoort Sannekjein de driehoek Weesp, Soest en Maarssen Flevoland Flevofrog heel Banditgirl & Kampen / Harderwijk Lighthouse777 Noordoostpolder en omgeving (Steenwijk / Kampen / Lelystad) maca_en_niels regio Almere GerardM86 grensgebied Gelderland De Bu(n)gels Dronten, Gemeente Noordoostpolder (Oostelijk Flevoland en de NOP masterchef Oostelijk Flevoland & NOP steensnoeper heel Flevoland volksdansje omgeving Almere staatsgeheim71 Zuidelijk Flevoland, Gooi Noord Holland Nickels48 Kennemerland Jorienepien Haarlemmermeer zuid godzuki Hilversum / Bussum / Huizen / Laren e.o. BBosman alles boven de lijn Amsterdam - Haarlem MCMAL regio Amsterdam - Zaanstad - Purmerend De Wijngemachtigde Haarlem e.o.: Heemstede, Zandvoort, Bloemendaal, Bennebroek Ivo-tje regio Enkhuizen, Andijk, Wervershoof, Hoorn, Venhuizen, Schellinkhout. en alles binnen dat gebied Venniper Cache-zoekers ten zuiden van Haarlem en Amsterdam tot en met Noordwijk-Kaag en Brasem de zonderlingetjes Den Helder en Texel, vanaf Den Helder tot aan Den Oever en dan naar het zuiden tot aan de lijn Heemskerk/Edam. omecor Alkmaar, de Egmonden, Heiloo, Castricum en Bakkum Zuid Holland *BaJo* Rotterdam, Spijkenisse, Europoort, Hellevoetsluis VasCo Rijnmond, Hoekse Waard, Voorne-Putten Katrien gehele regio Rijnmond - Hoekse Waard - Gorinchem - Tiel GeoTaz Delft e.o. Diversion600 Regio Drechtsteden tot Breda / Den Bosch Jorienepien Leiden Oegstgeest Haarlemmermeer zuid DutchCollies Leiden Oegstgeest Haarlemmermeer zuid Venniper Cache-zoekers ten zuiden van Haarlem en Amsterdam tot en met Noordwijk-Kaag en Brasem Firefox Gorinchem > Tiel DiedBGouda e.o. (fietsafstand) Team Guppie grenzend aan Lopikerwaard mlvdburg ca. 20 km. rond Rotterdam Westlander Complete Westland,Hoek van Holland en Maassluis Keske27 Westland e. o. (ook evt. hulp bij het maken v.d. cache) N0kk0 heel Zuid Holland peterseli Goeree Overflakkee (Zuid Holland) hoekraam1 Schiedam,vlaardingen en rotterdam Fotogravinnetje Krimpen aan den IJssel wij-twee Zoetermeer jefmen Krimpen aan de Lek, Lekkerkerk, kinderdijk, Alblasserdam, Ridderkerk, Krimpen aan den IJssel, Capelle aan den IJssel, Nieuw-Lekerland (eventueel Nieuwerkerk en Ouderkerk aan den IJssel, de oostkant van Rotterdam, en een stuk Krimpenerwaard tot pak en beet Bergambacht) Zeeland SolidRock777Goes e.o. MacDDZeeuwsVlaanderen, Walcheren, N&Z Beveland Team Snerty53 Walcheren peterseli Schouwen Duiveland en Tholen (Zeeland) Oemoemenoe Zuid-Beveland, Noord-Beveland, Walcheren snerty53 Walcheren Noord Brabant Diversion600 Breda Den Bosch > Drechtsteden @rendOost Brabant Goedweerloper Z-O Brabant (tot ca. 10-09) Ringeling Tilburg, tot Breda - Waalwijk - Den Bosch - Eindhoven en alles daaronder tot de grens met Vlaanderen Team Aragorn driehoek Den Bosch - Tilburg - Weert (ook wel bekend als de regio Eindhoven). Geppie regio Den Bosch- Eindhoven en Helmond tot aan Grave beneden de sluis Jozsi&kids West- en Midden Brabant Team WilP Meierij van 's-Hertogenbosch en directe omgeving Zitawalk West Brabant ZaNaBoZa Eindhoven en alles in een straal van ca. 20 km. daar omheen Patje Tilburg - Waalwijk - Breda - Den Bosch e.o. jefmen Hank en Dussen Limburg de Oliva's Z-Limburg Remunj M-Limburg k4p12N-Limburg BloodwoosjM&Z-Limburg Nemelis M&Z-Limburg Goedweerloper N-Limburg (tot ca. okt.-09) Buurman Noord- en Midden-Limburg MmoreIce N-Limburg lange wandelingen 20km + 17 november 2011 bewerkt door 't Hopbelletje t/m bericht 81 up to date
Sivota Geplaatst 25 maart 2009 Geplaatst 25 maart 2009 Er wordt hier een nieuw topic geopend met dezelfde inhoud en opzet. Alleen de lijst komt nu bovenaan te staan in dit draadje. Verder kan ieder hier zich aanmelden en (liever niet) afmelden zoals in het eerste draadje; met je naam en het gebied waarin je wilt proeflopen. De lijst wordt actueel gehouden door Twin Peaks en de moderators.
Lubbie Geplaatst 25 maart 2009 Geplaatst 25 maart 2009 Zet mij maar op het lijstje voor de Achterhoek (Gelderland). Lubbie
Twin Peaks Geplaatst 25 maart 2009 Auteur Geplaatst 25 maart 2009 (bewerkt) Zet mij maar op het lijstje voor de Achterhoek (Gelderland). Lubbie waarvoor dank ook aan tuutjefloiter en Westlander en fantje 25 maart 2009 bewerkt door Twin Peaks
MCMAL Geplaatst 25 maart 2009 Geplaatst 25 maart 2009 Gebied van 020 (Amsterdam e.o.), 075 (Zaanstad) en 0299 (Purmerend e.o.) vind ik geen bezwaar om proef te lopen
keske27 Geplaatst 25 maart 2009 Geplaatst 25 maart 2009 (bewerkt) Hallo all, Ik/wij willen ons ook graag inzetten om cache's in westland en omstreken proef te lopen! En vooral met het samenstellen van een cache. (Dit is soms belangrijker dan er één te plaatsen) Dus iedereen die in deze regio een cache wil plaatsen neem kontakt met ons op en het komt helemaal goed. Groetjes Keske27 25 maart 2009 bewerkt door keske27
Team Aragorn Geplaatst 26 maart 2009 Geplaatst 26 maart 2009 (bewerkt) O, ik dacht dat ik me hiervoor allang had aangemeld. Fangorn, driehoek Den Bosch - Tilburg - Weert (ook wel bekend als de regio Eindhoven). 26 maart 2009 bewerkt door Team Aragorn
Geppie Geplaatst 26 maart 2009 Geplaatst 26 maart 2009 Zet mij er maar op voor Noord-Brabant en de driehoek Wijchen - Nijmegen - Groesbeek.
Ivo-tje Geplaatst 26 maart 2009 Geplaatst 26 maart 2009 (bewerkt) Och, zet maar op de lijst: Grofweg west-friesland rechts van de A7. Dus Enkhuizen, Andijk, Wervershoof, Hoorn, Venhuizen, Schellinkhout. en alles wat binnen dat gebied valt Misschien een idee om de gebieden op een kaart aan te geven en de proefloper in het gebied melden. Dan kun je ook snel zien welke gebieden nog proeflopers nodig hebben, of waar je er meerdere hebt. 26 maart 2009 bewerkt door Ivo-tje
Twin Peaks Geplaatst 26 maart 2009 Auteur Geplaatst 26 maart 2009 (bewerkt) mcmal, keske27, team aragorn, geppie en Ivo-tje bedankt @geppie: is dat heel N-Brabant? of een bepaalde regio? 26 maart 2009 bewerkt door Twin Peaks
Peetee Geplaatst 26 maart 2009 Geplaatst 26 maart 2009 Peetee voor Zuidwest Friesland (uitvalsbasis Sneek). Maar ik zou het prettig vinden als zich nog één of twee zouden melden, want het ontbreekt me wel eens wat aan tijd.
Twin Peaks Geplaatst 26 maart 2009 Auteur Geplaatst 26 maart 2009 (bewerkt) Peetee voor Zuidwest Friesland (uitvalsbasis Sneek). Maar ik zou het prettig vinden als zich nog één of twee zouden melden, want het ontbreekt me wel eens wat aan tijd. Peetee, bedankt enne...maak je geen zorgen over de tijdsbesteding hoor, alles in overleg en ik heb de ervaring, dat je het er echt niet erg druk mee krijgt. (ikzelf in het afgelopen halfjaar, ondanks de drukke regio, slechts 2 x ) 26 maart 2009 bewerkt door Twin Peaks
De Oliva's Geplaatst 26 maart 2009 Geplaatst 26 maart 2009 Kleine correctie op de lijst, het is "De Oliva's" (dus zonder "i" ertussen). Triviaal natuurlijk maar anders zijn we via "find another player" zo slecht te vinden......
zitawalk Geplaatst 26 maart 2009 Geplaatst 26 maart 2009 Wij willen ook wel proeflopen in de regio West Brabant en rond Arnhem Groeten Zitawalk
Twin Peaks Geplaatst 26 maart 2009 Auteur Geplaatst 26 maart 2009 Kleine correctie op de lijst, het is "De Oliva's" (dus zonder "i" ertussen). Triviaal natuurlijk maar anders zijn we via "find another player" zo slecht te vinden...... jullie zijn "aangepast" bedankt! Zodra ik even tijd vind, maak ik alle namen klikbaar, zodat iedereen nog makkelijker "bereikbaar" wordt.
Aanbevolen berichten