Spring naar bijdragen

Group Message Onzichtbaar Maken


TuuronTour

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hier wordt de startpagina van geocaching.nl nog als startpagina gebruikt.

 

Liever zag ik daar gewoon een vastgezette link in "gebruikelijk/ouderwets" nederlands en/of engels die enkel NIEUWS/ HOT oid vermeldt. Daar dan even de datum van de laatste update erbij en dan kan ik zelf bepalen of ik dat wil lezen.

 

Linkje mag overigens best wel "hoog" staan, zodat er niet voor gescrolled (of gescrolld ? :dribble:) hoeft te worden.

 

Spirit / Geest

 

(Overigens word ik op een nederlands forum liever verwelkomd met "hallo" ipv met "hello")

bewerkt door Pentagram
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er geen mogelijkheid dat je je kunt aanmelden voor een nieuwsbrief. Krijg je het laatste nieuws binnen via de mail. Hoef je ook geen BALK boven aan te maken.

 

Het is een ieders verantwoordelijkheid dan om de mail al dan niet te lezen, je hebt dan een ieder wel de kans gegeven van het laatste nieuws op de hoogte te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er geen mogelijkheid dat je je kunt aanmelden voor een nieuwsbrief. Krijg je het laatste nieuws binnen via de mail. Hoef je ook geen BALK boven aan te maken.

 

Het is een ieders verantwoordelijkheid dan om de mail al dan niet te lezen, je hebt dan een ieder wel de kans gegeven van het laatste nieuws op de hoogte te zijn.

 

Er zijn mogelijkheden genoeg, maar die geven allemaal de kans om nieuws te missen. Wat erop het bord staat is een tijdelijke link naar het mededelingenbord. Dat mededelingenbord werd niet gelezen door de mensen die met vragen steeds nieuwe draadjes openden, waar jullie (nou veel gebruikers) moppers over hadden. Sterker nog; dit idee is door gebruikers aangedragen. Zoals gezegd het is tijdelijk en niet de bedoeling dat het op deze manier deel uit gaat maken van enige vormgeving oud of nieuw. Maak even gebruik van het scriptje van BBosman of verdraag het even.

Jullie dragen ons veel discussiestof aan over allerlei zaken en ik zou het wel fijn vinden om daar mee verder te kunnen.Anders zijn we constant bezig het idee van de ene groep weer te wijzigen omdat een andere groep het weer niet wil.

 

Marit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De huidig vorm valt, na enkele dagen niet meer op, je raakt aan het grote blok gewend en kijk al gauw niet meer wat voor datum er in staat.

 

Zelf scrol ik nu al automatisch naar beneden zonder er naar te kijken.

 

Als er "nieuws" is en er opeens een mededelingen blok tevoorschijn komt dan geeft het opeens de volledige aandacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De huidig vorm valt, na enkele dagen niet meer op, je raakt aan het grote blok gewend en kijk al gauw niet meer wat voor datum er in staat.

 

Zelf scrol ik nu al automatisch naar beneden zonder er naar te kijken.

 

Als er "nieuws" is en er opeens een mededelingen blok tevoorschijn komt dan geeft het opeens de volledige aandacht.

 

Met andere woorden . . ? Het heeft nu zijn functie verloren ? :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het geen probleem dat dat blok er prominent staat. Sterker nog : goeie zaak team !

 

Iedere keer dat ik .nl open kijk ik er recht op en ook recht op de vermelde laatste datum.

 

Er is weet ik hoeveel gemopperd en gezeurd om info , bijblijven op de hoogte gehouden worden door het team en als het dan ook echt gebeurt - op niet over het hoofd te ziene wijze - gaat een deel van de goegemeente daarover weer mopperen. :crybaby: Ja, even scrollen is ook wel een heftige activiteit .

 

Ik ben het er ook helemaal mee eens dat het zo gebeurt , omdat het anders weinig tot niet gelezen wordt omdat men haast heeft naar de statistieken , persoonlijke berichten, vakantievragen , nieuwe caches ed. door te clicken.

 

Voor mij geen BBscriptje.

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk vind ik het niet zo erg dat dat ding er staat, als het er maar niet te lang staat. Na een maand heb ik het wel gezien. Ik vind het best goed dat ze dat doen, anders zou ik niet weten dat er bijvoorbeeld nieuwe forumregels waren. Maar nu mag ie van mij wel weg ja, de meeste mensen zullen het nu wel gelezen hebben... :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D

 

Wordt er een blokje getoond waar we de gebruikers op de hoogte houden, is het weer eens wat.

 

En tuurlijk hoef je het niet in de gaten te houden, wie weet wordt er wel beslist om het blokje volgende week weg te halen?

 

Hoewel ik het zelf nuttig vind, op deze manier weten we allemaal wat er aan het handje is, en zeg nou zelf zo'n klein blokje valt toch in het niet, bij het overmatige gebruik van de "quote".

 

 

Dus op deze manier hebben jullie de laatste info. Kijk je er niet naar dat is je eigen keuze natuurlijk. Gebruik je een script prachtig, maar dan moet er niet achteraf worden geschreven "daar wist ik niets van".

 

 

Plezier toegewenst :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...