Spring naar bijdragen

Group Message Onzichtbaar Maken


TuuronTour

Aanbevolen berichten

Is er iemand die weet hoe je een Group Message kan wegklikken na het gelezen te hebben? Sinds enige tijd staat er bovenaan een erg grote boodschap over nieuwe regels en updeets. Ik kan hem wel minimaliseren, maar de volgende keer dat ik terugkom staat hij er weer uitgeklapt en al.

 

Het zou handig zijn als je het gewoon kon wegklikken totdat er weer een nieuw bericht is. Valt dat in te stellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tja..ik ben bang dat dat pas verdwijnt als de Admin denkt dat iedereen het nu wel gelezen heeft.

 

Ik zal een reminder sturen

Kijken of het wat helpt. :thumbup:

 

Tot die tijd zul je er helaas even voorbij moeten scrollen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een aanvulling op Twin Peaks. Dat grote bord is er gekomen omdat iedereen (vooral ook forumgebruikers) zo suf werd van alle nieuwe draadjes met vragen over nieuws en funktionaliteiten die het niet deden. Vaak van mensen die hier zelden komen en dan weer tot ergernis van mensen die hier wel vaak komen.

Er is dus vooral niet aan gedacht hoe je het weer weg kunt halen. :thumbup: Voorlopig zal het dus blijven.

Op het minnetje drukken dus of misschien is er nog een slimmerik die kan bedenken hoe je dat, van buiten af, individueel kan doen.

 

Marit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, niet iedereen is iedere dag of de hele dag ingelogd. De bedoeling is dat "iedereen" het leest als hij/zij inlogt. Helaas is het niet mogelijk om de mededeling per account weg te kunnen laten klikken na het lezen.

 

Tegen de tijd dat je er aan gewend bent is het ineens weer verdwenen, of er is eer iets nieuws te mededelen :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maak in elk geval van dat 'updeet' ff 'update'. dit ziet er echt niet uit zo.

 

Ach, voor mij zou dat niet hoeven. Dat is gewoon de nederlandse versie van het woord :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maak in elk geval van dat 'updeet' ff 'update'. dit ziet er echt niet uit zo.

 

Ach, voor mij zou dat niet hoeven. Dat is gewoon de nederlandse versie van het woord :crybaby:

 

Bestaan er tegenwoordig ook Nederlandse versies van buitenlandse woorden? :dribble:

 

De vertaling is in ieder geval

 

EN: update NL: bijwerken

EN: updated NL: bijgewerkt

 

Dus ik zou gewoon gaan voor het Engelse woord in de Engelse versie: Update!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...