Spring naar bijdragen

Is Het Forum Nu Van Mij Aan Het Vervreemden Of Vervreemd Ik Juist Van


barny

Aanbevolen berichten

Ik kan me herinneren dat Barny in het verleden geheel tegen enige regelgeving was en juist spontane ontwikkelingen toejuichtte. Blijkbaar heb ik me vergist? Probeer ik enigszins tegendraads te zijn op cachepagina's wat betreft hints, dan is het ook weer niet goed. Het gaat me te ver om hierover een draadje te openen op dit forum zoals hij voorstelde. Gaat het allemaal te snel Barny? Voel je je nog wel goed? confused-8.gif

Drink je tegenwoordig cola light? Juist van jou zou je enige tegendraadsheid verwachtten. Probeer dat te houden! :yes:

 

Fire5

 

NB Hoe kan ik je nog meer laten flamen in een log? Nog vervelender hints? Een voortuincache? Vertel het me! respect-053.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Barny,

 

Het klinkt mischien vreemd, maar reageer eens wat vaker.

Het valt me namelijk op dat de draadjes waar je reageert vaak intresant worden alsof je wat peper in het draadje hebt weten te stoppen

(soms trouwens ook niet, doordat je te veel je eigen mening als gelijk bestempeld en daardoor discussie afknijpt)

 

Het valt me ook op dat je de laatste tijd steeds minder en minder reageert. Vooral sinds er meer moderatoren zijn.

 

Betekend dit dat de rest een ingeslapen sootje is en jij niet? Nee, het betekend alleen dat jij meestal stelling neemt en dat je - in ieder geval mij - aan het denken zet over het onderwerp waar jij stelling in neemt.

 

En zoals al gezegd andere mensen hebben andere behoeftes. Ik vind de munten-draadjes best wel interesant, maar het geodating is (op dit moment) niet echt aan mij besteed. De off-topic dingetjes als het woordspelletje en de ultime log vond ik leuk, maar ik zag ook mensen reageren die die dingen het liefst eergisteren afgekapt gezien hadden. Enzovoort.

 

Dus pak die bus met peper en reageer (ergens). :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is Het Forum Nu Van Mij Aan Het Vervreemden Of Vervreemd Ik Juist Van

 

Ik denk dat je dit het allerbeste zelf kunt beantwoorden, ik kan dit niet voor je doen

 

Hallo all,

 

En natuurlijk ook Barny en Twin peaks.

 

Ik begrijp de reactie van jullie beide, maar wat ik nu zo jammer vind is

dat ik zie dat er sinds het plaatsen van het draadje een heleboel cacher's

meelezen en dat er niemand reageert?? :yes:

 

Zou de reden hiervoor zijn dat er niemand voor zijn mening uit durft te komen? :no:

 

Dus kom op reageer op dit draadje nu het kan. :eek:

 

Groetjes Kees

 

Als ik wel iets lees dan wil het toch niet zeggen dat ik ook reageer? En als ik niet reageer dat ik dan niet voor mijn mening uit durf te komen? Ik heb ook niet altijd zin om te reageren of weet niet goed hoe ik het onder woorden moet brengen. Misschien dat dat later dan nog komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan is er een keer een leuk draadje met een aardige discussie, komt er een slotje op en wordt het verwijderd zodat niemand het meer kan lezen. Da's jammer.

 

Welk draadje, waarover, waar stond het? Dan zoek ik het terug, bekijk waarom het gesloten is en waarom het zelfs verwijderd is. Gesloten draadjes hoeven wat mij betreft niet verwijderd te worden. Draadjes die verwijderd worden hoeven niet gesloten worden :yes:

 

De regel is dat een draadje niet maar zo gesloten wordt, of men moet zich er continu misdragen door offtopic te zijn of door te flamen. Dan blijft het draadje wat mij beetreft wel zichtbaar. Beter zou zijn de offtopicgasten en de flamers eruit te halen en het draadje weer leesbaar te maken en te houden. Dat is tenminste in mijn opinie zoals het hoort.

 

Een draadje verwijderen hoeft voor mij alleen maar als het al vanaf de start niet volgens de regels is. Immers, anders kan het ook opgeschoond worden.

 

 

Eh, ja, ik kan best een topic bedenken dat over geocaching gaat, beste Kruimel, en dat volgens mij binnen de kortste keren gesloten wordt ... in ieder geval Lepman en jij hebben er al van alles over gelezen. Mag ik de proef op de som nemen ;-) ?

 

Groetjes, Fangorn.

 

Gut ja, er zal altijd wel iets te vinden zijn. Degene die met een steen wil gooien ......

 

Je reageert alsof ik gewoon carambakoek zit uit te kramen en dat is niet zo. Ik wil graag van Quarens weten over welke topic hij het heeft zodat ik kan gaan terugzoeken waar de topic is en met welke reden het verwijderd is. Dat hier topics verdwijnen is een feit. Maar als ik niet weet om welke het gaan, kan ik ze niet terug zoeken. Immers, niets verdwijnt er echt. Ook verdwenen topics blijven hier zichtbaar voor ons, onzichtbaar voor jullie.

 

De "verklaring" die ik gaf over wat we met een topic doen of moeten doen, is mijn eerlijke en persoonlijke mening. Zo vind ik het en zo zou het moeten gaan. Maar dat het niet zo gaat steeds, tja, ik ben hier geen baas.

 

Ik weet niet welke proef je op de som wilt nemen, maar be my guest. Als het maar zinvol is en binnen de forumregels is alles ok. Ik moet wel weten om welke topics het gaat als ze verdwenen zijn. Ik kan ze terugzien, eventueel terughalen of melden wat de reden van het verwijderen is. Voor mij hoeft er niet veel gesloten te worden, nog minder verwijderd te worden. Maar wat niet aan de huisregels voldoet moet wel wat mee gedaan worden natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eh, ja, ik kan best een topic bedenken dat over geocaching gaat, beste Kruimel, en dat volgens mij binnen de kortste keren gesloten wordt ... in ieder geval Lepman en jij hebben er al van alles over gelezen. Mag ik de proef op de som nemen ;-) ?

 

Groetjes, Fangorn.

 

Wie weet... misschien helpt het om de discussies op die newsgroep, ontdaan van de nodige ruis, eens samen te vatten, er een verhaaltje over te maken en het ergens neer te zetten. En daar dan gewoon naar te verwijzen, waarom niet? Het is immers ook bedoeld ter promotie van het geocachen lijkt me?!

 

Onzin natuurlijk. Op een a twee pesonen na staat het daar alleen maar vol met leugens en valse aannames. Die onzin hoef ik hier echt niet te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met alle respect Xaa, maar wat hebben jou twee laatste berichten met deze topic te maken? Het gaat erover of het forum van Barny vervreemd of hij van het forum. Als jij hetzelfde doelt in beide berichten, dan spijt het me, maar ik kan er niets mee omdat ik er geen ene moer van begrijp.

 

Ik ga weer dat doen wat van me verwacht wordt.

 

Metabase weet ik niets van, heb ik niet gevolgd, en snap niet wat dat met deze topic te maken heeft.

 

Metabase staat bij mij in de ignore.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In een discussie waarom ons forum wel of niet jouw ding meer is en wat daaraan ten grondslag zou kunnen liggen, kan diezelfde discussie natuurlijk alle kanten opgaan.

 

Immers, iedereen heeft een reden waarom het wel of niet of niet langer jouw ding is en die redenen lopen in een aantal gevallen nogal uiteen.

 

Maar om nou in dit topic twee personen te laten welles / nietesen over wie, wat, waar, gelezen heeft, al dan niet van de ander, en hoe dat is, of moet worden uitgelegd, gaat me te ver van het padje af.

 

Als daar behoefte aan is stel ik Xaa en Kruimel dan ook voor deze discussie niet in dit topic te voeren. Dan blijft het nog een beetje on-topic en begrijpelijk voor de anderen.

Ga met elkaar in PB of open desnoods een ander draadje als je denkt dat deze discussie een zinvolle bijdrage kan zijn voor de overige forumgebruikers, maar hou het hier a.u.b. een beetje bij het onderwerp van de topicstarter.

 

Dat houdt het voor iedereen wel zo duidelijk, dunkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vervreemd ik van of andersom, that's the question

Is beide het geval wordt het gevoel nog eens versterkt.

De utikomst zal niet veel verschillend zijn, je voelt je niet meer "thuis"

Komt de hamvraag wat moet er gebeuren, als je dat al wilt, om weer een goed gevoel te krijgen bij dit forum en deze site.

Heb daar zelf de laatste tijd ook wat last van en ga me voorlopig nog wat meer op de achtergrond houden, alhoewel men dat op een ander draadje ook niet de juiste manier vindt.

 

Wel voor ogen houden dat dingen veranderen, ontwikkelen en niet altijd verbeteren, maar teruggrijpen en kijken naar alleen maar het verleden is ook niet de weg lijkt me.

:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas heb ik geen mening, anders zou ik zeggen: "Heerlijk zo'n Forum. Iemand schrijft een onzinnige uitspraak, andere reageren daar grappig op, en vervolgens vliegen enkelen in elkanders haren :rolleyes: . Om te huilen zou iemand met een mening zeggen, maar ik niet hoor.

 

Mijn buurman heeft wel een mening en vraagt: "Barny, besef je wel wat je hebt aangericht met het starten van dit draadje? Denk alsjeblieft na voordat je zoiets schrijft/"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...