Spring naar bijdragen

Is Het Forum Nu Van Mij Aan Het Vervreemden Of Vervreemd Ik Juist Van


barny

Aanbevolen berichten

...hier de conclusie: Domme vragen bestaan niet, vragen die niet bijdragen wel. Geef dan geen lieve antwoorden, maar doe ook niet stom. Stom doen mag immers niet, dat is tegen de regels.

Probeer zelf eens een interessante thread te starten, al dan niet geïnspireerd door avontuurlijker volk in het buitenland.

Vol goede moed opende ik vervolgens een nieuw draadje in de hoop mooie verhalen te ontlokken. Dat zou wel bewijzen dat men wil lezen en schrijven over de avonturen die ze beleven onderweg, dacht ik zo. Ongeveer 240x gelezen in een kleine 24 uur tijd, 1 reactie (van de eigenaar van de cache in kwestie), geen verhalen van anderen.

 

Als je vraagt wat voor telefoon iedereen gebruikt en waarom, heb je zo 10 pagina's vol...

Ik ben een van de lurkers die jou nieuwe draadje alleen heeft gelezen (en natuurlijk ook je volledige log). En op zich is het een goed begin, maar het probleem is dat niet iedereen zoiets mee (heeft ge-)maakt in de tijd dat ze cachen / tijdens het cachen.

 

Het meest vreemde dat mij is overkomen tijdens het cachen is dat ik oog-in-oog met een ree kwam te staan (die op het moment dat ik eindelijk mijn fototoestel aan kon zetten wegvluchtte, maar eerst genoegelijk zat te kijken hoe ik zat te stuntelen. Het beestje heeft mij vast in het bosje in de buurt staan uitlachen). Maar dat vind ik dus niet "vreemd" genoeg om als reactie in dat draadje te plaatsen.

 

Dus mischien moet je wat geduld hebben, want als het een beetje gaat lopen lijkt het me een leuk draadje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

...hier de conclusie: Domme vragen bestaan niet, vragen die niet bijdragen wel. Geef dan geen lieve antwoorden, maar doe ook niet stom. Stom doen mag immers niet, dat is tegen de regels.

Probeer zelf eens een interessante thread te starten, al dan niet geïnspireerd door avontuurlijker volk in het buitenland.

Vol goede moed opende ik vervolgens een nieuw draadje in de hoop mooie verhalen te ontlokken. Dat zou wel bewijzen dat men wil lezen en schrijven over de avonturen die ze beleven onderweg, dacht ik zo. Ongeveer 240x gelezen in een kleine 24 uur tijd, 1 reactie (van de eigenaar van de cache in kwestie), geen verhalen van anderen.

 

Als je vraagt wat voor telefoon iedereen gebruikt en waarom, heb je zo 10 pagina's vol...

 

Nou ik heb net m'n best gedaan in je draadje en ik hoop dat er veel van dergelijke verhalen gaan volgen.

 

Groeten,

Cache in het handje

bewerkt door Cache in het handje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na de 28ste zal je mij hier niet meer zien. Ik heb veel gezien, maar helaas moet ik constateren dat er hier veel gepost wordt zonder diepgang. Ik geef Barny gelijk als eerste poster. Dit forum bloed langzaam dood. Helaas....... :thumbup:

 

Ik heb je bijna alleen maar zien posten in dat waardeloze draadje. Alsof daar veel diepgang in zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na de 28ste zal je mij hier niet meer zien. Ik heb veel gezien, maar helaas moet ik constateren dat er hier veel gepost wordt zonder diepgang. Ik geef Barny gelijk als eerste poster. Dit forum bloed langzaam dood. Helaas....... :thumbup:

 

Ik heb je bijna alleen maar zien posten in dat waardeloze draadje. Alsof daar veel diepgang in zit.

 

Geef me maar een ban als je wilt, je snapt denk ik een draadje levendig houden en onzin niet, sorry, bij deze kap ik met het posten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na de 28ste zal je mij hier niet meer zien. Ik heb veel gezien, maar helaas moet ik constateren dat er hier veel gepost wordt zonder diepgang. Ik geef Barny gelijk als eerste poster. Dit forum bloed langzaam dood. Helaas....... :thumbup:
waarom wachten tot de 28ste? wat is er tot die tijd zo interessant hier?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na de 28ste zal je mij hier niet meer zien. Ik heb veel gezien, maar helaas moet ik constateren dat er hier veel gepost wordt zonder diepgang. Ik geef Barny gelijk als eerste poster. Dit forum bloed langzaam dood. Helaas....... :thumbup:

 

Ik heb je bijna alleen maar zien posten in dat waardeloze draadje. Alsof daar veel diepgang in zit.

 

Geef me maar een ban als je wilt, je snapt denk ik een draadje levendig houden en onzin niet, sorry, bij deze kap ik met het posten!

 

Je zou DIT draadje levendig kunnen houden door ONtopic te reageren en niet alleen maar (OFFtopic) aankondigen dat je gaat stoppen met dit forum.

 

Edit: Ehh Excuus je reageerde wel een beetje ontopic natuurlijk. :cry: Ik was het alleen niet erg eens met je term weinig diepgang. Als je alles in dit draadje leest zul je zeer zinnige opmerkingen zien. Eigenlijk een zeer ondergewaardeerd onderwerp dit. Zoals met vele dingen kan je ergens fanatiek aan beginnen en daarna wordt het wat minder en denk je terug aan de fantastische begindagen. Het kan dan wat tegenvallen. Dat heb ik dus ook. Daarom ben ik andere ontwikkelingen meer gaan volgen (wherigo) en gestart (de geocoinrace) en daar gaat heel veel tijd in zitten. Zodoende lijkt het of ik steeds meer tijd in de hobby steek maar dat is wel wat verschoven van buiten naar binnen.

 

Er is natuurlijk helemaal niks mis mee als je interesse verschuift naar andere zaken. Maar daarom kan je wel met plezier afscheid nemen van een leuke tijd.

bewerkt door delta123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was ook wat ontsteld . . . ;)

 

Heb ik net een vrij lang verhaal gedaan in het Goonies draadje over graatje . . .

Zegt die "ridder zonder schroom " gelijk daarop z'n bezoek hier op !! ;)

 

Exit :thumbup:

 

 

Je lijkt nu meer een "dolende" ridder ! :o

 

Niet dolend, maar meer zeer boos

:cry:

En dit is echt mijn laatste post, succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bij deze kap ik met het posten!

 

Stoppen met posten? en die brief aan de Koning dan? of had je die al gepost?

 

Trek je je terug in "de geheimen van het Wilde Woud?"

 

Waarom zo verontwaardigd? je had je vertrek hier al maanden geleden aangekondigd. Vanwaar dan nu ineens die bombarie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na de 28ste zal je mij hier niet meer zien. Ik heb veel gezien, maar helaas moet ik constateren dat er hier veel gepost wordt zonder diepgang. Ik geef Barny gelijk als eerste poster. Dit forum bloed langzaam dood. Helaas....... :thumbup:

 

Ik heb je bijna alleen maar zien posten in dat waardeloze draadje. Alsof daar veel diepgang in zit.

 

Geef me maar een ban als je wilt, je snapt denk ik een draadje levendig houden en onzin niet, sorry, bij deze kap ik met het posten!

 

Als je niet meer op dit forum wil posten hoef je dat toch niet aan te geven.

Of wil je soms een vorm van medelijden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het forum bloed misschien dood, maar is tevens een aardige database geworden voor allerlei wel ter zaken doende geocache items. Dacht je (iedereen die dit leest dus) nu echt dat het US of andere cache fora er beter voor staan?

Bovendien reageert maar een fractie van de ruim 10000 aangemelde leden zich hier. En ja, ook mijn bijdragen verwateren na zoveel serieuze postjes. Zal ik ook maar stoppen dan? Wordt het pas echt serieus :cry::thumbup:

 

Maar waar de Knight nu ineens last van krijgt ontgaat mij ook een beetje! Ik d8 dat hij zich wel kon weren tegen commentaar en/of kritiek (ik heb niet echt ontdekt waar). Om nu boos de ring te verlaten om dat de WAARDELOZE rust weerkeert na zaterdag is mij onduidelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na de 28ste zal je mij hier niet meer zien. Ik heb veel gezien, maar helaas moet ik constateren dat er hier veel gepost wordt zonder diepgang. Ik geef Barny gelijk als eerste poster. Dit forum bloed langzaam dood. Helaas....... :crybaby:

 

Ik heb je bijna alleen maar zien posten in dat waardeloze draadje. Alsof daar veel diepgang in zit.

 

Geef me maar een ban als je wilt, je snapt denk ik een draadje levendig houden en onzin niet, sorry, bij deze kap ik met het posten!

 

Waarom een ban geven als je zelf al aangeeft te gaan stoppen met posten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...