Spring naar bijdragen

Is Het Forum Nu Van Mij Aan Het Vervreemden Of Vervreemd Ik Juist Van


barny

Aanbevolen berichten

Naar aanleiding van dit draadje wat ik heb opgestart en daarna niet meer openlijk heb gereageerd kreeg ik er vele vragende vragen over.

 

Enkele mensen die mij wel wat zinnig leken te zeggen heb ik dan ook altijd per PB beantwoord, en dat werden merendeels leuke en interessante gedachteuitwisselingen, soms heb ik dan ook uitgelegd waarom ik hier niet meer in een openlijke forum discussie ga.

 

Als men dan de laatste zoveel postings hier ziet is dat juist het bewijs voor mij en de reden om hier dan maar niet meer in discussie te gaan, er zijn altijd weer gasten die denken zich r mee te moeten gaan bemoeien jammer genoeg zonder enige toegevoegde waarde dan alleen persoonlijk gewin om mensen publiekelijk op hun woord aan te vallen, met als resultaat dat de emotie overwint en ondoordachte beslissingen gedaan worden, wees er maar trots op met z’n alle………

 

Al die andere draadjes waar tegenwoordig de zelfverheerlijking de boventoon aanvoert geeft mij dan ook alleen maar te denken aan de sneue gedachte gang van de mens die dat meent op te moeten schrijven.

 

Ik denk er zeker niet aan om te stoppen met posten, laat mij de motjes maar alert houden of ze het willen of niet.

En als er eens een posting komt waar ik wel op wil reageren heb ik geen publiek nodig om mijn mening kracht bij te zetten ik kan ze wel zelf ventileren en ik stuur dan een PB naar de desbetreffende.

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

Voor een discussie in reallive ben ik natuurlijk altijd wel te porren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik denk er zeker niet aan om te stoppen met posten, laat mij de motjes maar alert houden of ze het willen of niet.

 

Daar ben ik blij om Barny, want ik geef eerlijk toe, ik beschouw jouw "verhandelingen" alsmede die van enkele andere cachers toch een beetje als

"de Brieven der Apostelen",

Apostelen die ondertussen of ze nou willen of niet ook deel uitmaken van "het Nieuwe Testament"

 

Geloof me, ik vond het Oude Testament ook altijd veel spannender, maar : "de tijd tikt voort de toekomst in" en met elke seconde raken we verder van "de goeie ouwe tijd" vandaan.

Voor je het weet is "vandaag" voor anderen "de goeie ouwe tijd" en is wat daarachter ligt "geschiedenis".

 

Streel je maar met de gedachte, dat jij en enkele andere "ouwe stompen" die geschiedenis hebben meegeschreven.

Verhaal hier af en toe met smaak die geschiedenis en hoe het toen was.

Leg keer op keer geduldig uit, waarom vroeger alles beter was en waarom jij vind dat het nog steeds zo zou moeten.

 

Het lijkt op praten tegen een muur, vechten tegen de bierkaai, maar heus, er zijn er die er iets van meekrijgen.

Al zijn dat er maar een paar, en in jouw ogen veel te weinig, ze kunnen een verschil maken.

 

"Wie opgeeft, heeft bij voorbaat verloren".

 

Een gedachte die mij enkele maanden geleden, na mijn aangekondigde vertrek constant door het hoofd heeft gespookt en die me uiteindelijk heeft doen besluiten, om, toen de gelegenheid zich aandiende, op dat besluit terug te komen en me weer, zij het nu binnen GC.NL in te spannen om samen iets van die toekomst te maken.

 

Ik zeg bewust "samen" want met de expertise van de oudjes en de frisse denkbeelden van een aantal jonkies kunnen we van die toekomst echt iets leuks maken, daar heb ik in elk geval alle vertrouwen in.

Het wordt nooit meer hetzelfde. dat kan ook niet, maar daarom hoeft het niet minder leuk te worden.

 

....en ja, daarbij rekenen we ook een beetje op jullie vertrouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij is altijd bijgebracht, dat je de goede dingen uit het verleden moet combineren met de goede dingen van nu.

Altijd alleen maar in het verleden blijven hangen geeft steeds meer achterstand, maar de goede/juiste dingen uit het verleden moet je wel koesteren.

Oud en nieuw gaan goed samen, maar je moet er wel aan werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na de 28ste zal je mij hier niet meer zien. Ik heb veel gezien, maar helaas moet ik constateren dat er hier veel gepost wordt zonder diepgang. Ik geef Barny gelijk als eerste poster. Dit forum bloed langzaam dood. Helaas....... :thumbup:

 

Ik heb je bijna alleen maar zien posten in dat waardeloze draadje. Alsof daar veel diepgang in zit.

 

Geef me maar een ban als je wilt, je snapt denk ik een draadje levendig houden en onzin niet, sorry, bij deze kap ik met het posten!

 

Hallo all,

 

Net terug van een weekje weg en wat valt mij op Knight of Darkness verlaat het toneel??

 

Ik begrijp het geloof ik niet helemaal? :D

 

Het meeste wat ik las van Knight of Darkness was niet echt positief?? :no:

 

Zelfs de reactie dat ik zijn profiel las loog er niet om???

 

Maar ja komt tijd komt raad,

Welkom thuis zal ik maar zeggen.

 

Groetjes Keske(die er morgen wel zal zijn)27

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of vervreemden het juiste woord is.

Is het misschien beter om het te veranderen in:

Is het forum aan het veranderen, of veranderd het forum mij.

 

Iedereen die hier reageert op het forum heeft een bijdrage in de verandering van het forum. Met het ene topic heb je meer dan met andere. Ik hoef niet zo nodig te weten waar we het komende weekend gaan cachen. Om aan dat onderwerp ook een andere wending te geven... wie durft het aan om een soort van blind date te organiseren. Maak een topic aan en vraag aan mensen waarom ze met jou willen gaan cachen, zonder dat je verteld in welk gebied van Nederland je gaat cachen.

 

Wat ik bedoel te zeggen is: wees creatief, wees origineel en kijk eens hoe zo'n draadje zich zal ontwikkelen.

 

En nee, ik ga het topic niet maken. Ik hoef niet zo nodig op een blind geodate. Al hoewel, de Munchen trip is dat ook wel een beetje.

 

Ik zou bijna zeggen Barny verras ons.

 

Trouwens wel een beetje gek dat een ridder stopt met een gevecht. Ik zou zeggen, ga op weg, doe je kruistocht ding, een verandering op het forum begint bij jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...