Spring naar bijdragen

Paypal


DiedB

Aanbevolen berichten

Ik heb net een account aangemaakt bij PayPal, omdat je voor een Premium Membership daarmee moet betalen en op andere sites (CoinsAndPins.com bijvoorbeeld) ook. Nu heb ik mijn gironummer ingevuld, en nu zegt hij dat er binnen 5 - 7 dagen :rolleyes: ter controle twee bedragen onder de 1,00 op je rekening worden gestort. Als je dat hebt gehad dan moet je zeggen welke bedragen dat waren. Is er geen snellere manier. Ik heb niet zo'n zin om 5 - 7 dagen te gaan wachten... :dribble:

bewerkt door DiedB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb net een account aangemaakt bij PayPal, omdat je voor een Premium Membership daarmee moet betalen en op andere sites (CoinsAndPins.com bijvoorbeeld) ook. Nu heb ik mijn gironummer ingevuld, en nu zegt hij dat er binnen 5 - 7 dagen :rolleyes: ter controle twee bedragen onder de 1,00 op je rekening worden gestort. Als je dat hebt gehad dan moet je zeggen welke bedragen dat waren. Is er geen snellere manier. Ik heb niet zo'n zin om 5 - 7 dagen te gaan wachten... :dribble:

Raar verhaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net een account aangemaakt bij PayPal, omdat je voor een Premium Membership daarmee moet betalen en op andere sites (CoinsAndPins.com bijvoorbeeld) ook. Nu heb ik mijn gironummer ingevuld, en nu zegt hij dat er binnen 5 - 7 dagen :rolleyes: ter controle twee bedragen onder de 1,00 op je rekening worden gestort. Als je dat hebt gehad dan moet je zeggen welke bedragen dat waren. Is er geen snellere manier. Ik heb niet zo'n zin om 5 - 7 dagen te gaan wachten... :dribble:

Raar verhaal.

Dit is niet met je creditcard, maar met je girorekening. Dan zegt ie dit. En ik zit toch echt op www.paypal.com hoor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vroeger kon je aan paypal alleen een creditcard hangen. Maar sinds ze internationaal zijn geworden en hebben ontdekt dat nederland bestaat, kan je nu ook je account verbinden aan een giro/bankrekening.

En om te controleren dat ze niet te maken hebben met een grappenmaker gaan ze die 2-kleine bedragen storting doen.

Vorige maand moest ik dit doen: een nieuwe paypal rekening omdat de oude met de creditcard niet meer werkte (creditcard was geupdated en dat weigerde paypal te pikken)

De tijd die het duurde (ik heb online banking) was 3 dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net een account aangemaakt bij PayPal, omdat je voor een Premium Membership daarmee moet betalen en op andere sites (CoinsAndPins.com bijvoorbeeld) ook. Nu heb ik mijn gironummer ingevuld, en nu zegt hij dat er binnen 5 - 7 dagen :rolleyes: ter controle twee bedragen onder de 1,00 op je rekening worden gestort. Als je dat hebt gehad dan moet je zeggen welke bedragen dat waren. Is er geen snellere manier. Ik heb niet zo'n zin om 5 - 7 dagen te gaan wachten... :no:

 

De producten die je aanschaf met paypal zijn meestal langer onderweg! :dribble:

 

Dus wen er alvast aan....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net een account aangemaakt bij PayPal, omdat je voor een Premium Membership daarmee moet betalen en op andere sites (CoinsAndPins.com bijvoorbeeld) ook. Nu heb ik mijn gironummer ingevuld, en nu zegt hij dat er binnen 5 - 7 dagen :rolleyes: ter controle twee bedragen onder de 1,00 op je rekening worden gestort. Als je dat hebt gehad dan moet je zeggen welke bedragen dat waren. Is er geen snellere manier. Ik heb niet zo'n zin om 5 - 7 dagen te gaan wachten... :dribble:

 

Stukje veiligheid is ook belangrijk. Anders zouden andere mensen een account kunnen aanmaken met jouw girorekening. Dat zou betekenen dat ze lekker kunnen bestellen en van jouw giro wordt afgeschreven. En dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dus maak je niet druk. Heb gewoon geduld!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net een account aangemaakt bij PayPal, omdat je voor een Premium Membership daarmee moet betalen en op andere sites (CoinsAndPins.com bijvoorbeeld) ook. Nu heb ik mijn gironummer ingevuld, en nu zegt hij dat er binnen 5 - 7 dagen :rolleyes: ter controle twee bedragen onder de 1,00 op je rekening worden gestort. Als je dat hebt gehad dan moet je zeggen welke bedragen dat waren. Is er geen snellere manier. Ik heb niet zo'n zin om 5 - 7 dagen te gaan wachten... :dribble:

 

klopt dit heb ik ook gehad met een bank rekening

 

daarna stort je geld en duurt het weer een week.

maar alles is goed zo.

je krijgt automatisch mailtjes van paypal en dan kan je verder !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net een account aangemaakt bij PayPal, omdat je voor een Premium Membership daarmee moet betalen en op andere sites (CoinsAndPins.com bijvoorbeeld) ook. Nu heb ik mijn gironummer ingevuld, en nu zegt hij dat er binnen 5 - 7 dagen :rolleyes: ter controle twee bedragen onder de 1,00 op je rekening worden gestort. Als je dat hebt gehad dan moet je zeggen welke bedragen dat waren. Is er geen snellere manier. Ik heb niet zo'n zin om 5 - 7 dagen te gaan wachten... :dribble:

Raar verhaal.

 

Tja, raar verhaal... Toch heb ik dit ook meegemaakt. Het word al eerder gezegd: het staat waarschijnlijk al eerder erop. Als je online bankiert heb je het zo gezien. Wellicht word het nog een leuke valentijns verrassing!

 

P.s Wel handig om te weten: Als je het via Paypal van je rekening af laat schrijven dan heb je wel meteen de 'verkoper' betaald maar dan kan daar nog 1 a 2 (werk)dagen overheen gaan voor het van je rekening is gehaald. Dat is mijn ervaring bij de P***bank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die 5-7 werkdagen is overigens niet iets waar paypal voor verantwoordelijk is, maar de termijn die banken gebruiken om geld over te maken.

Dit kan in een milliseconde, maar banken vinden het o, zo handig om eerst nog even een paar dagen jouw geld te misbruiken voor andere doeleinden (teneinde winst te maken), en daarom duurt het een paar dagen.

In Nederland inderdaad 1-3 dagen, maar paypal gaat niet iedere transactie van ieder land bekijken, en neemt het daarom ruim.

Bij mij was het in een dag gepiept, maar dat is alweer een aardig tijd geleden, en toen was ik 1 van de eersten die het had.

Daarvoor inderdaad alleen per creditcard, of per saldo gestort bij paypal.

 

Ik verwacht ook niet dat GC.com snel diensten als iDeal gaat invoeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...