Spring naar bijdragen

Paypal


DiedB

Aanbevolen berichten

Net als vele voor mij.. ... er is niets raars aan.. en je krijgt een paar centjes..

 

De echte enige manier om het sneller te laten verlopen om je betalingen te kunnen voldoen is inderdaad een creditcard toevoegen.

 

Verder.. paypal.. leuk medium om veilig te kunnen betalen.

 

Maar niet altijd ideaal !! :rolleyes:

 

Ik had betaald via echeque.. dan schrijft paypal het van mijn rekening af en betaald de verkoper...het geld was inderdaad meteen van mijn rekening afgeschreven alleen het verwerken naar de verkoper toe zou een 5 dagen duren... ok wist ik van te voren... no probs..alleen bij controle werd de clearing datum iedere dag een later eerst zou het 1 feb zijn, toen 2 feb enzo verder..

 

Tot ik 's middags eens gebeld had hoe het precies zat.. ik zat nu twee dagen over de clearing datum en nog geen verrekening naar de verkoper toe.. Ik moest na 23.oo nog maar eens kijken... dan zou het wel geregeld zijn.

 

Kijk ik om 24.00 zie ik ineens dat mijn betaling geannulleerd is !! en is het geld op mijn paypal tegoed gestort. Wilde ik alsnog mijn item betalen, dan moest ik het geld zo overmaken... Maar via paypal kreeg ik de melding, het is een ebaybetaling dus via ebay afhandelen. dat lukte dus niet... ik kreeg mijn item toen niet betaald. EN.. de koersen waren ondertussen veranderd... dan zou mijn item ineens dik € 25,00 duurder zijn..

 

Ik heb het met de verkoper uiteindelijk wel kunnen regelen, maar dat was niet ze gezellig van paypal..

 

Maar verder.. ben ik super tevreden erover..makkelijk , snel en veilig. !!

 

EN je kan inderdaad profiteren van gunstige koersen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Die 5-7 dagen is inderdaad opgelegd door de banken.

 

Dat de producten aangeschaft met paypal langer onderweg zijn, heb ik geen ervaring mee.

Als je een betaling doet met paypal wordt het bedrag gelijk naar de ontvangen overgemaakt, het duurt inderdaad wel 2 tot 3 werkdagen voordat het geld van je rekening is afgeschreven.

 

Wat dat betreft heb ik goede ervaringen met paypal.

 

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...