Spring naar bijdragen

Filmkokertjes


DiedB

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

We zijn een nieuwe cache aan het voorbereiden. Helaas ligt het dankzij de sneeuw even stil. Ik ben hier in tilburg al een paar fotozaken langs geweest, maar nergens hebben ze kokertjes (of ze willen ze niet geven dan kan ook). Heeft er iemand in de buurt van Tilburg een stuk of 10 kokertjes over ? We zouden er heel blij mee zijn.

wendy

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn een nieuwe cache aan het voorbereiden. Helaas ligt het dankzij de sneeuw even stil. Ik ben hier in tilburg al een paar fotozaken langs geweest, maar nergens hebben ze kokertjes (of ze willen ze niet geven dan kan ook). Heeft er iemand in de buurt van Tilburg een stuk of 10 kokertjes over ? We zouden er heel blij mee zijn.

wendy

groetjes

je kan ook petlings nemen Kijk hier eens http://www.geoclub.nl/tiki-index.php?page=Petlings of http://www.gpssports.org/products/PETling/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn een nieuwe cache aan het voorbereiden. Helaas ligt het dankzij de sneeuw even stil. Ik ben hier in tilburg al een paar fotozaken langs geweest, maar nergens hebben ze kokertjes (of ze willen ze niet geven dan kan ook). Heeft er iemand in de buurt van Tilburg een stuk of 10 kokertjes over ? We zouden er heel blij mee zijn.

wendy

groetjes

 

Ik heb hier nog wel een stuk of 15 kokertjes liggen (gebruik ze zelf toch niet)

Ik geef ook de voorkeur aan een petflesje of nog liever een ammobox :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn een nieuwe cache aan het voorbereiden. Helaas ligt het dankzij de sneeuw even stil. Ik ben hier in tilburg al een paar fotozaken langs geweest, maar nergens hebben ze kokertjes (of ze willen ze niet geven dan kan ook). Heeft er iemand in de buurt van Tilburg een stuk of 10 kokertjes over ? We zouden er heel blij mee zijn.

wendy

groetjes

 

 

Stuur me via een PB maar even je gegevens dan stuur ik je kokertjes wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn een nieuwe cache aan het voorbereiden. Helaas ligt het dankzij de sneeuw even stil. Ik ben hier in tilburg al een paar fotozaken langs geweest, maar nergens hebben ze kokertjes (of ze willen ze niet geven dan kan ook). Heeft er iemand in de buurt van Tilburg een stuk of 10 kokertjes over ? We zouden er heel blij mee zijn.

wendy

groetjes

 

 

Stuur me via een PB maar even je gegevens dan stuur ik je kokertjes wel.

 

Als je ze wilt, kan ik het wel voor je regelen hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie wil 10 witte doorzichtige filmkokertjes met deksel over de rand ruilen tegen 10 zwarte filmkokertjes met deksel over de rand. :lol1:

 

Als bonus krijg je 4 extra witte doorzichtige filmkokertjes, bij deze filmkokertjes klemt de deksel in het filmkokertje. :)

 

 

Bij voor baat dank :wink2:

 

 

Je kunt ons pm of e-mailen , zoals je zelf wilt. B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...