Spring naar bijdragen

Filmkokertjes


DiedB

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Filmkokkertjes op? Nee, denk het niet. Ze zullen wel moeilijker verkrijgbaar worden. Er zijn fabrikanten, die nog steeds verbeterde of nieuwe versies van hum films uitbrengen. Er zal mijn inziens altijd wel vraag naar film blijven zijn en daarmee zullen de kokkers niet verdwijnen. Er zijn nog genoeg fotografen die het digitale geweld niets vinden en ik geef ze geen ongelijk.

 

Anyway: dat voert te ver. Persoonlijk denk ik dat ze niet zullen verdwijnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn steeds meer filmfabrikanten die de poorten sluiten, het zal dus echt wel minder gaan worden.

Op dit moment zijn ze echter nog eenvoudig te krijgen, "per volle boodschappentas meenemen anders blijf ik bezig" aldus de lokale fotograaf :beerchug: .

Je kunt dus een voorraadje aanleggen wanneer je er geen vertrouwen in hebt.

bewerkt door Lubbie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

... "per volle boodschappentas meenemen anders blijf ik bezig" aldus de lokale fotograaf :dribble: .

...

Welke fotograaf?? :dribble:

Die van ons doet wel es wat moeilijk ("Tsja, ik heb ze al aan de kleuters beloofd" <_< )

Marc, ik zal er een aantal voor je regelen.

 

Helaas hebben wij geen boodschappentassen over dus er zit niets anders op om de kokertjes in munitie kisten te stoppen. Hoeveel kisten wil je hebben?

 

Je komt ze maar een keer ophalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

... "per volle boodschappentas meenemen anders blijf ik bezig" aldus de lokale fotograaf :dribble: .

...

Welke fotograaf?? <_<

Die van ons doet wel es wat moeilijk ("Tsja, ik heb ze al aan de kleuters beloofd" <_< )

Marc, ik zal er een aantal voor je regelen.

 

Helaas hebben wij geen boodschappentassen over dus er zit niets anders op om de kokertjes in munitie kisten te stoppen. Hoeveel kisten wil je hebben?

 

Je komt ze maar een keer ophalen.

 

Het toeval wil dat ik nog een volle tas heb hangen met kokers, zo'n 150 stuks (maar ik ben ze altijd ook zo maar kwijt ;) ). Kisten daarentegen, nog 'maar' twee. Dus dat duurt niet zo heel lang meer, dan zijn ze alweer op :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je ziet tegenwoordig steeds vaker dat hele reeksen caches in 1 keer gearchiveerd worden. Nit omdat ze geript zijn, maar omdat de legger er om een of andere reden geen zin meer in heeft. In veel gevallen zullen die caches niet in het veld opgeruimd worden. Als de nood echt hoog wordt zijn daar dus nog massa's ongebruikte microotjes te vinden. :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...