Spring naar bijdragen

Filmkokertjes


DiedB

Aanbevolen berichten

Je ziet tegenwoordig steeds vaker dat hele reeksen caches in 1 keer gearchiveerd worden. Nit omdat ze geript zijn, maar omdat de legger er om een of andere reden geen zin meer in heeft. In veel gevallen zullen die caches niet in het veld opgeruimd worden. Als de nood echt hoog wordt zijn daar dus nog massa's ongebruikte microotjes te vinden. :dribble:

 

 

Kun je die bewering hard maken ?

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De caches van BobValdez zijn een goed voorbeeld. Deze heeft een paar jaar geleden in 1 keer 200 caches gearchiveerd na een ruzie. Er is toen nog door een groep cachers een TB en coin reddingsplan uitgevoerd. Zelf heb ik nadien ook nog een van die caches gevonden die ik voor die archiveer-actie al eens gezocht en toen niet gevonden had.

 

Recentelijk hebben de Saatjes in 1 klap zo'n 85 caches gearchiveerd. Ook na en conflict. Ik weet niet of ze er wel of niet nog liggen, maar het zou mij persoonlijk verbazen als die alle 85 door de leggers zijn weggehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De caches van BobValdez zijn een goed voorbeeld. Deze heeft een paar jaar geleden in 1 keer 200 caches gearchiveerd na een ruzie. Er is toen nog door een groep cachers een TB en coin reddingsplan uitgevoerd. Zelf heb ik nadien ook nog een van die caches gevonden die ik voor die archiveer-actie al eens gezocht en toen niet gevonden had.

 

Recentelijk hebben de Saatjes in 1 klap zo'n 85 caches gearchiveerd. Ook na en conflict. Ik weet niet of ze er wel of niet nog liggen, maar het zou mij persoonlijk verbazen als die alle 85 door de leggers zijn weggehaald.

 

 

Beste Hneel,

 

ik ben onder de indruk van je onderbouwing ! :crybaby:

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien wel goed idee, om van de archived caches de kokertjes weg te halen (zou eerst de eigenaar mailen) en dan voor je eigen cache te gebruiken. Maar dat die BobValdez en de Saatjes nou al hun caches het archief in doen is wel wat overdreven... Ik zou ze laten staan, 't is leuk om de logs te lezen! :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was het maar zo dat, als de fotorolletjes op zijn, er geen micro's meer worden neergelegd :crybaby:

 

Ik kan me voorstellen dat je als supercacher niet meer zit te wachten op een micro. Maar zijn deze niet heel geschikt voor de nieuwe starters? Ik denk dat als je meteen lastige puzzels, berekeningen of zelfs mysteries op moet lossen, veel starters af zouden haken.

 

Het zoeken én vinden van de cache kost mij in ieder geval nog best veel moeite. Zelfs zonder gepuzzel....De micro's helpen mij om hiermee ervaring te krijgen.

 

Groetjes Esther

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was het maar zo dat, als de fotorolletjes op zijn, er geen micro's meer worden neergelegd :crybaby:

 

Ik kan me voorstellen dat je als supercacher niet meer zit te wachten op een micro. Maar zijn deze niet heel geschikt voor de nieuwe starters? Ik denk dat als je meteen lastige puzzels, berekeningen of zelfs mysteries op moet lossen, veel starters af zouden haken.

 

Het zoeken én vinden van de cache kost mij in ieder geval nog best veel moeite. Zelfs zonder gepuzzel....De micro's helpen mij om hiermee ervaring te krijgen.

 

Groetjes Esther

 

Mijn menig is dat je als beginnende cacher helemaal lastige puzzels, berekeningen of zelfs mysteries moet willen vinden, maar wel de leuke cache’s zou willen vinden.

 

En wees nu eens eerlijk al die veel gevonden niet zeggende oprapers worden we daar nu blij van?

Oké behalve de puntjes dan

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn menig is dat je als beginnende cacher helemaal lastige puzzels, berekeningen of zelfs mysteries moet willen vinden, maar wel de leuke cache’s zou willen vinden.

 

En wees nu eens eerlijk al die veel gevonden niet zeggende oprapers worden we daar nu blij van?

Oké behalve de puntjes dan

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

Ik snap je punt, en ik wil ook heeeel graag puzzels, berekeningen een mysteries vinden....en heel veel mooie plekjes tegenkomen. Maar ik ben voorlopig nog

- aan het vechten met mijn Etrex :crybaby:

- aan het bedenken waar zo'n cache in hemelsnaam verstopt is, wat is nu een goede plek :wine:

- de kinderen ervan overtuigen dat zo'n lange wandeling echt leuk is (en tja...een simpel fotokokertje vinden is ook een beloning) :lol:

 

Maar misschien kunnen we vaststellen dat er genoeg micro's zijn en dat er niemand op nog meer zit te wachten.

(want ook ik, dacht vandaag bij de 5e micro: is dit alles??? Maar goed dat er na 8 van dit soort oppikkertjes toch nog wat te beleven zal zijn.) ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Kom gerust eens bij mij thuis kijken wat er allemaal op de plank (klaar)

staat om geplaatst te worden als ik een goede lokatie heb gevonden. :lol:

en overeenkomt met hetgeen erop de plank staat??????????????????????? :crybaby:

 

Ik ben met deze cache's al zeker een half jaar bezig met het ontwerp en de layout

voor op de cache pagina. ;)

 

Vandaag weer even op pad geweest omdat het via het ijs beter gaat :wine:

 

Dus beste Cachers, plaats geen CANISTERS, maar een cache waar men jaren later nog over

PRAAT

 

Groetjes Keske(die nog wat in petto heeft)27

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus beste Cachers, plaats geen CANISTERS, maar een cache waar men jaren later nog over

PRAAT

Iedereen praat toch al jaren over micro's :crybaby:

 

 

Inderdaad iedereen praat al jaren over Micro's

maar de meeste weten nog steeds niet hoe je een leuk/goeie/nette cache in elkaar steekt.

 

Groetjes Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad iedereen praat al jaren over Micro's

maar de meeste weten nog steeds niet hoe je een leuk/goeie/nette cache in elkaar steekt.

 

Groetjes Keske27

 

Maar hoe komt het dan dat ik in de korte tijd dat ik cache toch al heel wat naar mijn idee leuke, goede en nette cahes heb gevonden? En zelfs die filmcanisters kunnen aan het eind van een leuke, mooie route liggen.

 

:crybaby:

 

Met vriendelijke groet,

 

Jack

bewerkt door JackHoe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...