Spring naar bijdragen

Filmkokertjes


DiedB

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Was het maar zo dat, als de fotorolletjes op zijn, er geen micro's meer worden neergelegd :P

 

Ik kan me voorstellen dat je als supercacher niet meer zit te wachten op een micro. Maar zijn deze niet heel geschikt voor de nieuwe starters? Ik denk dat als je meteen lastige puzzels, berekeningen of zelfs mysteries op moet lossen, veel starters af zouden haken.

 

Het zoeken én vinden van de cache kost mij in ieder geval nog best veel moeite. Zelfs zonder gepuzzel....De micro's helpen mij om hiermee ervaring te krijgen.

 

Groetjes Esther

Touché!!! :) Op weg naar prachtige multi's of regulars laten we de micro's zeker niet liggen ;) Overigens leiden hele moeilijke mystery's maar al te vaak naar een micro, zelfs de bonuscache van een serie :thumbup: Dus de moeilijkheidsgraad van een cache heeft niet direct een oorzakelijk verband met de grootte van de stash.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[Touché!!! :blush: Op weg naar prachtige multi's of regulars laten we de micro's zeker niet liggen ;) Overigens leiden hele moeilijke mystery's maar al te vaak naar een micro, zelfs de bonuscache van een serie :lol1: Dus de moeilijkheidsgraad van een cache heeft niet direct een oorzakelijk verband met de grootte van de stash.

tja...newbie hè, ik ging er, in mijn onschuld, vanuit dat de moeilijke caches ook echt beloond werden met een prachtige grote verassingsdoos!! :crybaby:

that's life...gelukkig staat het erbij?? of dat ook niet...

 

Ojee.ik krijg een visioen:

..kinderen mee, beloofd dat er aan het einde van de lange, lange, zeer lange tocht een prachtige schat zal liggen...en dan...een micro...met een nat en vol logrolletje....

:frusty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Liever een mooie multi met aan het einde een fotorolletjes dan een munitiekist "vol" met "afval". Met een fotorolletje weet je zeker wat je krijg."

Wel off topic. Sorry

bewerkt door sukor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[Touché!!! :blush: Op weg naar prachtige multi's of regulars laten we de micro's zeker niet liggen ;) Overigens leiden hele moeilijke mystery's maar al te vaak naar een micro, zelfs de bonuscache van een serie :lol1: Dus de moeilijkheidsgraad van een cache heeft niet direct een oorzakelijk verband met de grootte van de stash.

tja...newbie hè, ik ging er, in mijn onschuld, vanuit dat de moeilijke caches ook echt beloond werden met een prachtige grote verassingsdoos!! :crybaby:

that's life...gelukkig staat het erbij?? of dat ook niet...

 

Ojee.ik krijg een visioen:

..kinderen mee, beloofd dat er aan het einde van de lange, lange, zeer lange tocht een prachtige schat zal liggen...en dan...een micro...met een nat en vol logrolletje....

:frusty:

Gelukkig valt dat nog wel mee. Boven aan een cachepagina kun je zien wat voor formaat de stash heeft. Size:micro, small, regular, large of unknown. Dus piepklein, klein, normaal, groot of onbekend. Deze laatste is meestal van een mystery of van een heel ongebruikelijke verpakking of formaat. Als je de logjes leest van een cache zie je vanzelf wat er zoal geruild wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig valt dat nog wel mee. Boven aan een cachepagina kun je zien wat voor formaat de stash heeft. Size:micro, small, regular, large of unknown. Dus piepklein, klein, normaal, groot of onbekend. Deze laatste is meestal van een mystery of van een heel ongebruikelijke verpakking of formaat. Als je de logjes leest van een cache zie je vanzelf wat er zoal geruild wordt.

 

Onbekend kan vaak een nano zijn, staat normaal wel vermeld op de pagina.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...