sukor Geplaatst 10 januari 2009 Share Geplaatst 10 januari 2009 Een filmkokertje geplaatst op een bijzondere plek met een mooie mystery is niets mis mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GoudHaartje Geplaatst 10 januari 2009 Share Geplaatst 10 januari 2009 We zijn een nieuwe cache aan het voorbereiden. Helaas ligt het dankzij de sneeuw even stil. Ik ben hier in tilburg al een paar fotozaken langs geweest, maar nergens hebben ze kokertjes (of ze willen ze niet geven dan kan ook). Heeft er iemand in de buurt van Tilburg een stuk of 10 kokertjes over ? We zouden er heel blij mee zijn. wendy groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Track_leader Geplaatst 10 januari 2009 Share Geplaatst 10 januari 2009 We zijn een nieuwe cache aan het voorbereiden. Helaas ligt het dankzij de sneeuw even stil. Ik ben hier in tilburg al een paar fotozaken langs geweest, maar nergens hebben ze kokertjes (of ze willen ze niet geven dan kan ook). Heeft er iemand in de buurt van Tilburg een stuk of 10 kokertjes over ? We zouden er heel blij mee zijn.wendy groetjes je kan ook petlings nemen Kijk hier eens http://www.geoclub.nl/tiki-index.php?page=Petlings of http://www.gpssports.org/products/PETling/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 10 januari 2009 Share Geplaatst 10 januari 2009 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D_Jakke Geplaatst 10 januari 2009 Share Geplaatst 10 januari 2009 We zijn een nieuwe cache aan het voorbereiden. Helaas ligt het dankzij de sneeuw even stil. Ik ben hier in tilburg al een paar fotozaken langs geweest, maar nergens hebben ze kokertjes (of ze willen ze niet geven dan kan ook). Heeft er iemand in de buurt van Tilburg een stuk of 10 kokertjes over ? We zouden er heel blij mee zijn.wendy groetjes Ik heb hier nog wel een stuk of 15 kokertjes liggen (gebruik ze zelf toch niet) Ik geef ook de voorkeur aan een petflesje of nog liever een ammobox Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lubbie Geplaatst 10 januari 2009 Share Geplaatst 10 januari 2009 We zijn een nieuwe cache aan het voorbereiden. Helaas ligt het dankzij de sneeuw even stil. Ik ben hier in tilburg al een paar fotozaken langs geweest, maar nergens hebben ze kokertjes (of ze willen ze niet geven dan kan ook). Heeft er iemand in de buurt van Tilburg een stuk of 10 kokertjes over ? We zouden er heel blij mee zijn.wendy groetjes Stuur me via een PB maar even je gegevens dan stuur ik je kokertjes wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DiedB Geplaatst 11 januari 2009 Auteur Share Geplaatst 11 januari 2009 We zijn een nieuwe cache aan het voorbereiden. Helaas ligt het dankzij de sneeuw even stil. Ik ben hier in tilburg al een paar fotozaken langs geweest, maar nergens hebben ze kokertjes (of ze willen ze niet geven dan kan ook). Heeft er iemand in de buurt van Tilburg een stuk of 10 kokertjes over ? We zouden er heel blij mee zijn.wendy groetjes Stuur me via een PB maar even je gegevens dan stuur ik je kokertjes wel. Als je ze wilt, kan ik het wel voor je regelen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petervw Geplaatst 11 januari 2009 Share Geplaatst 11 januari 2009 Toevallig heb ik nog 2 dozen vol staan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geo.Error Geplaatst 11 januari 2009 Share Geplaatst 11 januari 2009 Wie wil 10 witte doorzichtige filmkokertjes met deksel over de rand ruilen tegen 10 zwarte filmkokertjes met deksel over de rand. Als bonus krijg je 4 extra witte doorzichtige filmkokertjes, bij deze filmkokertjes klemt de deksel in het filmkokertje. Bij voor baat dank Je kunt ons pm of e-mailen , zoals je zelf wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Haelder Geplaatst 11 januari 2009 Share Geplaatst 11 januari 2009 Je hebt een PB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DiedB Geplaatst 11 januari 2009 Auteur Share Geplaatst 11 januari 2009 Wie kan er stickertjes maken voor op filmkokertjes met de naam van de cache? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Haelder Geplaatst 11 januari 2009 Share Geplaatst 11 januari 2009 Wie kan er stickertjes maken voor op filmkokertjes met de naam van de cache? Je kunt hier stickers bestellen. http://www.geocaching.nl/shop/ Dan beschrijven met watervaste stift. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DiedB Geplaatst 11 januari 2009 Auteur Share Geplaatst 11 januari 2009 Wie kan er stickertjes maken voor op filmkokertjes met de naam van de cache? Je kunt hier stickers bestellen. http://www.geocaching.nl/shop/ Dan beschrijven met watervaste stift. Oke thanks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
getzie family Geplaatst 11 januari 2009 Share Geplaatst 11 januari 2009 Goed alternatief zijn de doosjes van de teststrips van BV bloedsuiker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 11 januari 2009 Share Geplaatst 11 januari 2009 Filmkokertje zijn tevens handig als hitchhiker. Ook met deze methode weet je nooit waar de cache opduikt.... Uitleg bouw hitchhiker met filmkokertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden