Spring naar bijdragen

Waar zijn de weblinks gebleven ?


leokrabbendam

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Dus ik kan mijn links naar jou mailen Camelion?

Of is het de bedoeling om ze hier te posten. :no:

In de aanbieding, uhm, laat me raden... deze? ;)

 

Maar nee, je mag ze zelf toevoegen door aan de linkerkant op Voeg Nieuwe Link Toe te rammelen.

 

 

Heel goed Ronald :thumbup: jij hebt het snel door, hoe zou dat toch komen.

Nou de eerste links zijn gepost, ik zal komende dagen mijn best nog even doen om jou aan het werk te houden. ;)

 

Gr Twinlife :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door twee hardnekkige Grunners  ;)

 

Dat kan je niet menen, jullie modjes spreken toch niet stiekem over ons he. :)

Anders volgen er andere maatregelen. :D

 

Nu even weer on-topic, is het een idee om de links knop ook weer in het menu op de start pagina van .nl te plaatsen.

Ik meen mij te herinneren dat deze daar "vroeger"ook zat.

 

 

Gr Twinlife :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door twee hardnekkige Grunners 

 

Dat kan je niet menen, jullie modjes spreken toch niet stiekem over ons he. ;)

Anders volgen er andere maatregelen. ;)

 

Nu even weer on-topic, is het een idee om de links knop ook weer in het menu op de start pagina van .nl te plaatsen.

Ik meen mij te herinneren dat deze daar "vroeger"ook zat.

 

 

Gr Twinlife ;)

 

 

Valt toch een beetje tegen Camelion, normaal ben je als modje wel snel met antwoorden of actie's maar hierop even niet. ;)

 

 

Gr Twinlife ;)

bewerkt door Twinlife
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde de internationale statistieken link een waardering geven, maar wist niet hoe het systeem werkte en heb zomaar erop geklikt. Ik dacht dat ik zo in een keuzemenuutje zou komen. Hierdoor heb ik onbedoeld de waardering '2 punten' gegeven en dat is natuurlijk onzin.

Het ziet er allemaal erg kaal uit, maar er wordt vast veel werk ingestopt om alles te verzamelen en het is heel overzichtelijk. Zou iemand (beheerder) mijn stem kunnen terugdraaien of veranderen in '4 punten'?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Ik zal mijn best doen om de links regelmatig te verifieren en te accorderen.

 

 

Even een up-date, na ik begreep van jou doe jij het niet meer en kan je het ook niet meer doen.

Ik heb ook goed begrepen dat de modjes of moet ik zeggen mod, ik zie er tegenwoordig maar 1 modereren :) maar dit terzijde dit nu gaan doen?

 

Dan nog ff een vraagje voor Rein wederom, zou de linkknop weer in het menubalkje kunnen terugkeren net als in het verleden. :D

 

Gr Twinlife ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een aantal dagen geleden (als het geen week is) weer een paar links ingestuurd maar tot op heden zijn deze er niet bijgekomen......

Toen Camelion het nog deed :naughty: was het binnen 24uur klaar....maar hij doet het niet meer om 1 of andere redenen en de linkspagina ligt weer op zijn kont.....

Beetje jammer. :ph34r:

 

Nu had ik begrepen van Camelion dat de modjes dit gingen doen maar aangezien dat er tegenwoordig maar 1 mod aktief is op het forum en het enorm druk heeft met het modereren omdat de andere twee afhaken om de 1 of andere redenen(misschien tijd voor 1 erbij of vervangen).

 

Zijn er geen afspraken binnen het team van GC.nl wie wat gaat doen of rommelt iedereen maar wat aan waar die zin in heeft.

Is er niet af en toe team overleg tussen jullie, zo nee dan word het weleens tijd mijne heren....ik heb nog wel een paar agenda punten voor jullie. :P

 

 

Gr Twinlife :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een aantal dagen geleden (als het geen week is) weer een paar links ingestuurd maar tot op heden zijn deze er niet bijgekomen......

Toen Camelion het nog deed :naughty:  was het binnen 24uur klaar....maar hij doet het niet meer om 1 of andere redenen en de linkspagina ligt weer op zijn kont.....

Beetje jammer. :P

 

Nu had ik begrepen van Camelion dat de modjes dit gingen doen maar aangezien dat er tegenwoordig maar 1 mod aktief is op het forum en het enorm druk heeft met het modereren omdat de andere twee afhaken om de 1 of andere redenen(misschien tijd voor 1 erbij of vervangen).

 

Gr Twinlife  :beerchug:

 

Nie zo boos doen :ph34r:

 

Of ik het nog "mag" weet ik niet, maar ik kan het wel. Dus heb ik het maar gedaan :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nie zo boos doen  :lol1:

 

Of ik het nog "mag" weet ik niet, maar ik kan het wel. Dus heb ik het maar gedaan ;)

 

Kan mij er wel kwaad om maken..ja...

 

M.a.w. op het moment dat ik jou sprak had je er geen zin in of wilde het niet doen....jou antwoord was toen "ik kan er niet meer bij, je moet maar bij de modjes zijn die kunnen het wel doen"...sorry hoor HH of Camelion je l*lt ook maar in de ruimte.... :P

 

Maar alsnog bedankt voor het plaatsen van de links... :beer:

 

Gr Twinlife :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan mij er wel kwaad om maken..ja...

 

M.a.w. op het moment dat ik jou sprak had je er geen zin in of wilde het niet doen....jou antwoord was toen "ik kan er niet meer bij, je moet maar bij de modjes zijn die kunnen het wel doen"...sorry hoor HH of Camelion je l*lt ook maar in de ruimte.... :lol1:

 

Maar alsnog bedankt voor het plaatsen van de links... :beer:

 

Gr Twinlife  :P

Hold your horses mate! Als je een beetje zoekt, zie je dat Camelion nu slechts een member is, net als jij. Die kan dus geen links meer goedkeuren. Of ik het als HH kon, leek mij niet omdat die geen mod is. Maar omdat je zo loopt door te drammen, heb ik eens gekeken of ik het als HH toevallig wel kon. Dat blijkt te kunnen, al verbaast het me.

In mijn goedheid heb ik gemeend je tegemoet te kunnen komen, en nu bekruipt mij toch een vervelend gevoel. Zelfs een vleugje spijt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hold your horses mate! Als je een beetje zoekt, zie je dat Camelion nu slechts een member is, net als jij. Die kan dus geen links meer goedkeuren. Of ik het als HH kon, leek mij niet omdat die geen mod is. Maar omdat je zo loopt door te drammen, heb ik eens gekeken of ik het als HH toevallig wel kon. Dat blijkt te kunnen, al verbaast het me.

In mijn goedheid heb ik gemeend je tegemoet te kunnen komen, en nu bekruipt mij toch een vervelend gevoel. Zelfs een vleugje spijt...

 

Het hele verhaal van Camelion ken ik wel "mate" en een drammer ja dat ben ik en blijf het ook....

 

Tja en nu blijkt wel dat iedereen maar wat aan rommelt binnen het team, het is jou taak niet om het te doen maar je doet het in je goedheid wel en hebt nu spijt (wat ik kan voorstellen).

Vind het ook jammer dat jij reageert...maar das weer een verhaal appart...

 

Gr Twinlife :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...