Spring naar bijdragen

Waar zijn de weblinks gebleven ?


leokrabbendam

Aanbevolen berichten

Tja en nu blijkt wel dat iedereen maar wat aan rommelt binnen het team, het is jou taak niet om het te doen maar je doet het in je goedheid wel en hebt nu spijt (wat ik kan voorstellen).

Vind het ook jammer dat jij reageert...maar das weer een verhaal appart...

 

Vind het wel strak van Camelion dat ie toch nog wat probeert en dat mag dan ook wel eens gewaardeerd worden.

En ja een dramzak ben je zeker, zeker als je bij mij bier zit te drinken, jammer alleen dat ik zelf om een tweede flesje bij jou thuis moet vragen.

 

En voor de rest reageert er niemand want er is niemand meer..... :P

bewerkt door SN@G
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tja en nu blijkt wel dat iedereen maar wat aan rommelt binnen het team, ...

Als het blijkt, dan is dat een gevolgtrekking op basis van observaties die door meerdere mensen gedaan kunnen worden. Dat jij DENKT dat het rommelt in het team, dat mag. Ik kan jou verzekeren dat het tegendeel waar is.

Het hele team is een team van vrijwilligers die veel, heeeeeeel veel tijd in deze website steken. Het leuke van vrijwillger zijn is dat niemand van mij kan eisen dat ik iets doe. Ik doe het als ik er zin in heb of er de tijd voor wil vrijmaken. Als men (wie dat dan ook maar mag zijn) van mij gaat verwachten dat ik dingen doe, gaan we praten over een arbeidsverhouding. En daar zit een tarief aan.

 

Kom op Twinlife, er zitten hier in het team een paar mensen die in hun vrije tijd hun stinkende best doen voor jullie en dus ook voor jou. Dan is het niet zo leuk om te horen dat "we maar wat aanrommelen". En ik weet niet hoe bij jou de prioriteiten liggen, maar ik ken niemand in het team die geocaching als prioriteit nummer 1 heeft staan. Elk huisje heeft zijn kruisje. En wat dat is, dat gaat niemand wat aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het blijkt, dan is dat een gevolgtrekking op basis van observaties die door meerdere mensen gedaan kunnen worden. Dat jij DENKT dat het rommelt in het team, dat mag. Ik kan jou verzekeren dat het tegendeel waar is.

Het hele team is een team van vrijwilligers die veel, heeeeeeel veel tijd in deze website steken. Het leuke van vrijwillger zijn is dat niemand van mij kan eisen dat ik iets doe. Ik doe het als ik er zin in heb of er de tijd voor wil vrijmaken. Als men (wie dat dan ook maar mag zijn) van mij gaat verwachten dat ik dingen doe, gaan we praten over een arbeidsverhouding. En daar zit een tarief aan.

 

Kom op Twinlife, er zitten hier in het team een paar mensen die in hun vrije tijd hun stinkende best doen voor jullie en dus ook voor jou. Dan is het niet zo leuk om te horen dat "we maar wat aanrommelen". En ik weet niet hoe bij jou de prioriteiten liggen, maar ik ken niemand in het team die geocaching als prioriteit nummer 1 heeft staan. Elk huisje heeft zijn kruisje. En wat dat is, dat gaat niemand wat aan.

 

Ronald, een groep vrijwillegers heeft ook afspraken in een team en ik en misschien ook wel meer mensen observeren dat er soms maar wat aangerommelt word plus het een beetje op vriendjespolitiek begint te lijken dat hele team...maar ja wie ben ik om dat te zeggen....

 

Ga rustig zo door, zou ik zeggen....trek je van mij niks aan...

 

Nog 38 postjes.... :beer:

 

 

Gr Twinlife :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga rustig zo door, zou ik zeggen....trek je van mij niks aan...

Dat is een beetje moeilijk zo, denk je ook niet?!

 

Er zit je iets erg dwars en volgens mij is dat niet het feit dat je links later dan door jou gewenst zijn vrijgegeven. En ik denk ook niet dat het jou dwars zit dat het team maar aanrommelt. Ik denk dat deze twee opmerkingen slechts uitingen zijn van een veel dieper liggend onbehagen. Wellicht is het een uitdaging om het probleem dat met sommige iemanden hebt eens direct met hen aan te kaarten?! Eerlijk gezegd denk ik niet dat een openlijke discussie via het forum tot een passende oplossing zal leiden.

 

Intussen heb ik de moderators (alledrie) gevraagd om een oordeel te vellen over dit draadje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm, ik weet niet precies wat er hier speelt, maar ik wil wel even wat 'waarschuwende woorden' laten klinken.

 

We zijn hier bezig met een hobby. Ja, dat draait dus op vrijwilligers. En nee, vrijwilligerswerk is niet vrijblijvend werk. Maar, team geocaching NL (als ik jullie zo mag noemen, moderators en andere vrijwilligers), volgens mij doen jullie je werk goed! Volgens mij kunnen we nog steeds geocachen en worden er nieuwe caches geapproved. Het is natuurlijk zo klaar als een klontje dat de geocaching-wereld in Nederland sterk aan het groeien is, en daarmee de hoeveelheid werk ook groter wordt.

Dus: jongens hou het gezellig, er zijn een paar man die veel tijd in een site als deze steken en die tijd kunnen zij niet geocachen.... Een beetje respect lijkt me wel op zijn plaats.

 

Flatfisher

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is natuurlijk zo klaar als een klontje dat de geocaching-wereld in Nederland sterk aan het groeien is, en daarmee de hoeveelheid werk ook groter wordt.

 

Dat wil a. natuurlijk niet zeggen dat je het overal mee eens hoeft te zijn en b. dat veel meer werk daar twijfel ik aan, want elke 'helpende' hand wordt vaak afgewimpeld met: we redden het prima, we hebben niemand meer nodig etc. etc. (als je al antwoord krijgt natuurlijk)

 

Maar ik ben het eens met de stelling: Laten we het gezellig houden. :P

bewerkt door SN@G
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Om het maar weer on-topic te houden wat ik dus ook kan.... :D

Ik probeer nu al een paar weken (of was het nu maanden) een aantal links toe te voegen maar zie steeds hetzelfde verhaal staan "

De database zal deze week in gebruik worden genomen. Hierna is het weer mogelijk om zelf links aan te melden."

 

Hoe lang zou dit nog gaan duren???

Of moet ik het anders vragen, gaat dit nog weer mogelijk worden.

 

Als het niet zo is dan vind ik het wel jammer, persoonlijk maak ik een hoop gebruik van deze links.

 

Gr Twinlife :lol1:

 

ps; voor de nieuwelingen, de links zijn hier te vinden. :D

bewerkt door Twinlife
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...