BY Angels Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 Voor het proeflopen van caches kun je in dit topic vinden wie bij jou in de buurt jouw cache wil proeflopen. BY Angels Regio: Groningen/Drenthe Contact: via PM
Diversion600 Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 Hey Hey, Ik kom dan net kijken, maar zou me best willen aanmelden als proefloper ! Dus als er iemand nodig is in Noord Brabant, Zuid Holland Van Papendrecht, Dordrecht, Sleidrecht tot Den Bosch, Tilburg , Breda zo ongeveer in die regio. Groetjes Martine
Flevofrog Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 Goed idee Ik stel me beschikbaar voor de provincie Flevoland en de wijde omgeving, ik begrijp dat dit een beetje vaag is maar ik probeer elk weekend te gaan cachen en de aanliggende provincies is ook geen probleem.
Gast Proefloper Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 Ik stel me beschikbaar voor het proeflopen van caches in de regio Rotterdam/Randstad/Rijnmond/Europoort. Ik ben via mail en PB te bereiken op dit account of via mijn Twin Peaks account (voor wie die naam misschien iets meer zegt ) Bedenk echter wel: naast een berichtje of de cache "technisch" in orde is, krijg je er van mij "ongevraagd" en indien nodig een aantal eehhh "verbeter-uitdagingen" bij Natuurlijk geheel naar eigen inzicht te gebruiken.
De broekies Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 (bewerkt) Voor het proeflopen van caches kun je in dit topic vinden wie bij jou in de buurt jouw cache wil proeflopen. BY Angels Regio: Groningen/Drenthe Contact: via PM Is een speciale plek op de site niet handiger. Zo door een draadje zoeken is niet erg handig. Dus, Xaa, kun je een pagina op gc.nl maken, waar mensen zich voor een regio in kunnen tekenen? 12 oktober 2008 bewerkt door De broekies
@rend Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 Ik stel me beschikbaar voor de regio Oost-Brabant
Vasc0 Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 Ook ik wil me beschikbaar stellen voor het proeflopen van caches. Dit zou ik kunnen doen in de omgeving Rotterdam-Rijnmond, Hoeksche Waard en Voorne Putten.
Team Guppie Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 ik wil wel proeflopen in prof. Utrecht en alles rondom lopikerwaard
Jorienepien Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 Ik wil mij beschikbaar stellen voor de regio Leiden, Oegstgeest en Haarlemmermeer-Zuid.
Banditgirl Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 Ik wil wel proeflopen in Flevoland en omgeving Kampen/Harderwijk.
zeebanket Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 Proeflopen rondom putten, nijkerk, ermelo, zeg maar noord west veluwe. zijn wij wel voor te porren. Al eens gedaan voor een cachebuur, we vonden dat erg leuk om te doen.
Team Dutch Collies Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 Ook wij zijn wel in de gelegenheid om in de regio Leiden en Oegstgeest te gaan proeflopen voor diverse caches.
De Oliva's Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 We willen best Zuid Limburg af en toe proeflopen....
Aanbevolen berichten