@rend Geplaatst 10 oktober 2008 Geplaatst 10 oktober 2008 Of zoals in het normale leven. Het bestuur een paar ton meegeven en nieuwe bewindvoerder aanstellen
Ilonka1980 Geplaatst 10 oktober 2008 Geplaatst 10 oktober 2008 Volgens mij gaat het nu over iets aanders dan waar deze topic uiteindelijk voor is gestart. De vraag is immers of er meer is veranderd. Daar heb ik geen antwoord op. Dat caches op rotondes het archief in zijn gegaan is in een ander draadje naar voren gekomen. Toch is Kruimeldief en/of Kralenfee de persoon om dit te vragen. De achiefnote van Kruimeldief is voor mij (in het geval van jouw cache) toch duidelijk. En de opmerking van Kruimeldief "Email staat vrij" nodigt naar mijn idee ook uit om je vragen te stellen. Als jou ervaring anders is , dan weet ik het ook niet.
Wammus Geplaatst 10 oktober 2008 Geplaatst 10 oktober 2008 Er is door de moderators (SN@G, Team jemar en BY Angels) geen post verwijdert. Wel dus! In dit draadje is van alles verdwenen! Niet alleen de posting van Barny. Erg jammer dat zoiets gebeurt, helemaal jammer dat het gedaan wordt zonder enig opgaaf van reden.
delta123 Geplaatst 10 oktober 2008 Geplaatst 10 oktober 2008 Zijn er niet twee mogelijkheden? 1 Een moderator zet een bericht op onzichtbaar, de andere moderators kunnen dit dus wel zien. 2 Een moderator verwijdert een bericht, de andere moderators zien dat dus ook niet meer.
@rend Geplaatst 10 oktober 2008 Geplaatst 10 oktober 2008 Of de admin doet iets is volgens mij ook nog een mogelijkheid.
LTeunis Geplaatst 10 oktober 2008 Geplaatst 10 oktober 2008 Hoe dan ook, completly NOT DONE. Gewoon zonder opgaaf van reden berichten verwijderen getuigt van zeer lange teeeeeenen. Is er een zelfdestructiemechanisme in werking gezet? Jammer hoor, dat het zo moet lopen. De groenen worden zo natuurlijk snel blauw.
Smurfin & Grote Smurf Geplaatst 10 oktober 2008 Geplaatst 10 oktober 2008 De groenen worden zo natuurlijk snel blauw.Wat betekent dit??? Moet ik mij als Smurf zorgen maken???
ET4FR & CO Geplaatst 10 oktober 2008 Geplaatst 10 oktober 2008 De groenen worden zo natuurlijk snel blauw.Wat betekent dit??? Moet ik mij als Smurf zorgen maken??? Nee hoor jij bent nog blauw, maar kunt wel groen worden
Team jemar Geplaatst 10 oktober 2008 Geplaatst 10 oktober 2008 Of zoals in het normale leven. Het bestuur een paar ton meegeven en nieuwe bewindvoerder aanstellen Een paar ton @rend? Tjonge: dan moeten er wel HEEL VEEL donateurs bijkomen ... Er is door de moderators (SN@G, Team jemar en BY Angels) geen post verwijdert. Wel dus! In dit draadje is van alles verdwenen! Niet alleen de posting van Barny. Erg jammer dat zoiets gebeurt, helemaal jammer dat het gedaan wordt zonder enig opgaaf van reden. Er zijn door geen enkele moderator berichten verwijderd of op invisible gezet in deze rubriek. De enige die dat ook kan is een admin. Wat ik begrepen heb, berust het probleem wat het de topicstarter beschreef een misverstand geweest tussen de reviewer en de betrokkene. M.a.w. het probleem speelt niet meer... @Wammus: wat het stukje betreft waarin je beschrijft dat het jammer is, verwijs ik naar de volgende forumregel (nr. 17), die je geaccepteerd hebt tijdens je aanmelding: "Als zij dit nodig achten in het belang van het forum, dan kunnen de moderators altijd, zonder opgaaf van reden posts, threads of zelfs gebruikers van dit forum verwijderen. (...) Commentaar op een moderator is altijd bespreekbaar via PB of email met de desbetreffende moderator". Posts kunnen dus zonder opgave van reden verwijderd worden, maar vaak zal de desbetreffende mod je een mailtje sturen... Zijn er niet twee mogelijkheden? 1 Een moderator zet een bericht op onzichtbaar, de andere moderators kunnen dit dus wel zien. 2 Een moderator verwijdert een bericht, de andere moderators zien dat dus ook niet meer. Inderdaad! @LTeunis: completely not done?! Zie forumregel 17: maar in 90-95% van de gevallen ontvangt de poster van mij een bericht met de reden... Verder ga ik in dit draadje niet meer reageren op het wel/niet verwijderen van draadjes/posts: dat was niet het onderwerp van deze topic. Ontopic: @Ruud4d: ik zal Kruimel deze week even vragen wat de reden is waarom dit soort caches gearchiveerd zijn. Eventueel zou je ook nog één van de andere reviewers kunnen benaderen
LTeunis Geplaatst 10 oktober 2008 Geplaatst 10 oktober 2008 Een paar ton @rend? Tjonge: dan moeten er wel HEEL VEEL donateurs bijkomen ... Zoals ik al zei er zullen er veel blauw worden. Donateur af dus.
Bloodwoosj Geplaatst 10 oktober 2008 Geplaatst 10 oktober 2008 Hoe dan ook, completly NOT DONE. Gewoon zonder opgaaf van reden berichten verwijderen getuigt van zeer lange teeeeeenen.Is er een zelfdestructiemechanisme in werking gezet? Jammer hoor, dat het zo moet lopen. De groenen worden zo natuurlijk snel blauw. De groenen? Dan toch zeker niet allemaal. Deze jongen blijft gewoon groen. Niet blauw omdat het herinneringsmailtje wat laat komt en ik dat niet zo handig vind en ook niet blauw omdat ik zelf de regels waarvoor ik bij aanmelding bij dit forum getekend heb plotseling ter discussie wil stellen. Greetz van een groene Bloodwoosj (ondanks dat blauwe bloodwoosj veel lekker in het gehoor ligt)
Team RoCo Geplaatst 10 oktober 2008 Geplaatst 10 oktober 2008 Wat kunnen we toch zeiken over vrijwilligers is het niet in de sport is het wel bij geo NL Ga lekker cache heb je meer aan dan hier zo te zeiken over en cache die gevaarlijk is. Heb is respecteer de vrijwilligers ze doen het voor ons voor nop.
LTeunis Geplaatst 10 oktober 2008 Geplaatst 10 oktober 2008 Hier wordt niet gezeken over vrijwilligers maar over berichten die zomaar naar de eeuwige bitstromen verdwijnen.
Ruud4d Geplaatst 10 oktober 2008 Auteur Geplaatst 10 oktober 2008 Ik heb inmiddels mijn email bekeken en gezien dat Kruimel geantwoord heeft. Daarom wil ik verzoeken dit draadje te sluiten.
Aanbevolen berichten