yurrie-currie Geplaatst 31 oktober 2008 Geplaatst 31 oktober 2008 En deze kwamen we tegen op de cache locatie van GC1AHRF
zitawalk Geplaatst 31 oktober 2008 Geplaatst 31 oktober 2008 Het is gewoon een gesmurfde Smurf. Nee dat is het niet, hij heeft geen witte muts op
De Roode Loper Geplaatst 31 oktober 2008 Geplaatst 31 oktober 2008 (bewerkt) En deze kwamen we tegen op de cache locatie van GC1AHRF Vliegende hond. Ze bestaan echt maar zien er anders uit 31 oktober 2008 bewerkt door De Roode Loper
De broekies Geplaatst 31 oktober 2008 Geplaatst 31 oktober 2008 Ik hoop alleen maar dat de hond het paard...en niet het paard de hond... Nah in het laatste geval zouden we deze foto wel niet gehad hebben.
De broekies Geplaatst 31 oktober 2008 Geplaatst 31 oktober 2008 (bewerkt) We gaan nu door voor de blafkanarie Aan de avatar van jou te zien, moet jij dus niet alleen uitkijken voor reutjes, maar nu ook voor kleine vogels. Dus zoveel mogelijk blijven zitten zou ik zeggen. 31 oktober 2008 bewerkt door De broekies
327 Geplaatst 31 oktober 2008 Geplaatst 31 oktober 2008 (bewerkt) Ik kom toch nog even terug op de eerste vraag van het dier in de grot. Als je geen foto van de schedel kunt tonen wordt het toch wel een beetje moeilijk, kun je misschien vertellen hoe lang de wervelkolom was? Je kan dan in ieder geval vaststellen of het groter of kleiner dan een hond/kat is. 31 oktober 2008 bewerkt door Eriksteam
Nemelis Geplaatst 31 oktober 2008 Geplaatst 31 oktober 2008 (bewerkt) En deze kwamen we tegen op de cache locatie van GC1AHRF Deze is erg leuk... Een hondmus 31 oktober 2008 bewerkt door Nemelis
yurrie-currie Geplaatst 31 oktober 2008 Geplaatst 31 oktober 2008 En deze kwamen we tegen op de cache locatie van GC1AHRF Deze is erg leuk... Een hondmus Allemaal fout ik zal de oplossing maar zelf geven het is een LABRAVINK
cachorganic Geplaatst 31 oktober 2008 Geplaatst 31 oktober 2008 Dat probleem kennen we: en we hebben nog ergens een foto, maar die kan ik zo snel niet vinden....was een klein knal-oranje soort van takje uit de grond, in herfsttijd in de bossen. Echt mini, leek wel op koraal-achtig plantje. Leuk topic! groetjes GeoVlinder Volgens mij is dit een Judasoor. Is de boom waarop deze zat een vlier? Dan is het bijna zeker een Judasoor! Komt bij ons in de Duinen van het westen vaker voor.
Rob228 Geplaatst 31 oktober 2008 Geplaatst 31 oktober 2008 Nee hoor, volgens mij is het een ijslandse dony!!! Is dat zo'n beest die je een hoop rente belooft en er dan met je inleg vandoor gaat
yurrie-currie Geplaatst 31 oktober 2008 Geplaatst 31 oktober 2008 Deze schedel vond ik tijdens een cache in het bos heeft iemand een idee van welk dier het kan zijn? (ik vermoed een ree maar weet het niet zeker) P.s niet in de buurt van Nunspeet dus Barny kan het niet zijn
yurrie-currie Geplaatst 31 oktober 2008 Geplaatst 31 oktober 2008 Deze schedel vond ik tijdens een cache in het bos heeft iemand een idee van welk dier het kan zijn? (ik vermoed een ree maar weet het niet zeker) P.s niet in de buurt van Nunspeet dus Barny kan het niet zijn
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden