Spring naar bijdragen

WWFM4


keske27

Aanbevolen berichten

Willen de mensen die naar een WWFM in Noord-Brabant willen komen, zich effe melden aub?

 

Ik wil best iets organiseren (hulp zeker nodig) maar dan is het wel fijn om te weten of er ook iemand komt.

 

Dus heb je zin om te komen of te helpen, laat je horen!

 

groetjes GeoVlinder....die wel zin heeft in een gezellige, gekke actie :rolleyes:

bewerkt door GeoVlinder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Willen de mensen die naar een WWFM in Noord-Brabant willen komen, zich effe melden aub?

 

Ik wil best iets organiseren (hulp zeker nodig) maar dan is het wel fijn om te weten of er ook iemand komt.

 

Dus heb je zin om te komen of te helpen, laat je horen!

 

groetjes GeoVlinder....die wel zin heeft in een gezellige, gekke actie :thumbup:

 

Iets geks, met geocaching, in Brabant... daar ben ik bij natuurlijk!

(niet doordeweek op maandag t/m woensdag)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:dribble: Goed begrepen!!!!!!! :dribble: En leuk dat je wil komen!

 

En iedereen vrij, na die 15 minuten, ergens gezellig samen wat te gaan doen natuurlijk. :thumbup:

 

groetjes GeoVlinder

 

ps "Wordt iets georganiseerd :dribble: ">>>>dat is het plan, ik beloof nog niks. Eerst iemand die me wil helpen en wat mensen die willen komen!

bewerkt door GeoVlinder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onder voorbehoud ook wel interesse.

Helaas momenteel geen tijd om mee te organiseren omdat er in het nieuwe huis van Michael geklust moet worden.

 

Suggestie, organiseer een beetje centraal in Brabant zodat het voor alle Brabanders goed bereikbaar zal zijn.

 

:ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb Kruimel gesproken en wat de reviewers betreft mogen er meerdere wwfm4's worden gehouden, wel ieder event apart aanmelden. Let hierbij op de deadline van 2 weken, voor het aanmelden van een event!

De woorden "bij wijze van uitzondering" hadden betrekking op de duur van het event, want normaal zou een event van slechts 15 minuten niet goed worden gekeurd, maar dit event mag dus wel.

 

Als mensen het event niet los aanmelden, wel op een andere locatie houden en dan loggen op het event van Kampen, zal het hele WWFM4-event terug getrokken worden.

 

Dus per provincie een event aanmelden en organiseren, zover iedereen het daar mee eens is, of is een max. van 4 events verdeeld over het land voldoende?

 

Als ze aan de voorwaarden voldoen en op tijd worden aangemeld, zien de reviewers geen reden om ze af te keuren.

 

De reden is, als je niet op het event bent geweest, kun je het event ook niet loggen als "Attended" (aanwezig geweest).

Net als een cache loggen. Heb je hem niet gevonden? dan kan het nooit een found it zijn.

 

Als men een samenscholing in bijvoorbeeld Amsterdam, wil loggen als attended op het evnt in Kampen, moet men niet raar op gaan kijken als men bijvoorbeeld het halloween event gaat loggen als attended terwijl men het huis niet uit is geweest, maar met een rode zakdoek als verklede joker voor de pc heeft gezeten. Zo'n attended zou dan ook mogen.

 

Of het snert event....Je gaat er niet heen, maar logt hem als aanwezig geweest omdat je thuis een bord snert hebt gegeten ten tijde van het event.

 

Fijn Kruimel effe gesproken te hebben, het is me nu duidelijk. Ik kan me helemaal vinden in de voorwaarden en als er genoeg animo is voor Brabant, dan ga ik hem aanmelden. Tenzij iemand anders dat liever doet?

 

groetjes GeoVlinder

 

ps WilP, centraal in Brabant is mij ook goed, maar dan kan ik er helaas niet bij zijn. Als ik het organiseer wordt het Veghel of iets heel dichtbij zoals Uden. Ik vind het best als een ander het liever in het midden van Brabant wil organiseren! Wie wil?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er al iemand bezig voor Utrecht? Anders wil ik dat wel oppakken.

 

Ik denk dat wat collega's van het MZLE wel kunnen/willen helpen :lol1:

 

Utrecht....twelve points! :thumbup:

B) Ja ja Ton ik ga natuurlijk ook helpen, en ik denk dat de rest van de MZLE crew ook wel aansluit :thumbup:

lijkt me echt leuk om het te organiseren in Utrecht, dus wat mij betrefd doen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...