Spring naar bijdragen

WWFM4


keske27

Aanbevolen berichten

In principe gaat de WWMF in Oegstgeest, dus provincie Zuid Holland gewoon door.

8 november 19.00 tot 19.15 uur

Als alles klaar is zal ik meer info hier plaatsen.

Hou deze maar in de gaten: GC1GZDQ

 

Leuk! Als dit doorgaat in Oegstgeest dan doe ik op zeker mee.

 

Grote Griezel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Alle deelnemers in de provincie UTRECHT; binnenkort meer nieuws over het Event! :thumbdown:

Tsja, als er weer een event naar ons toe gehaald wordt, zullen we zekere proberen even langs te gaan. We vonden het idee in Kampen al een leuk idee, laat staan als het in de provincie Utrecht is, scheelt weer reistijd/-kosten! :crybaby: (We komen dan wel uit de provincie Utrecht, maar we hebben ook in Zeeland gewoond: Ons ben zunig!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke dan,

 

een WWFM in Midden Brabant!!!!

 

BRABANTSE GEOCACHERS, en andere natuurlijk, hou de event-site in de gaten en houdt zeker 8 november tussen 19:00 uur en 19:15 vrij!!

 

Purk zal dit weekend met meer info komen want voor een event van 15 minuten, moet ik nog wel een kwartiertje over hebben :lol1: !!

 

groeten,

 

Purk :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veghel is voor mij goed te doen en ik krijg wel iemand mee. Als het een andere locatie in brabant wordt ligt het er een beetje aan waar....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ps WilP, centraal in Brabant is mij ook goed, maar dan kan ik er helaas niet bij zijn. Als ik het organiseer wordt het Veghel of iets heel dichtbij zoals Uden. Ik vind het best als een ander het liever in het midden van Brabant wil organiseren! Wie wil?

 

Zoals aangegeven heb ik helaas geen tijd op het moment, anders had ik zelfs een leuke locatie op het oog waar ze hele lekkere koffie hebben ;)

Tja en idd slechts 4km van huis.

Maar Veghel, Uden of omgeving is natuurlijk geen probleem voor mij maar, voor west-brabantse cachers is het best een end.

Vandaar mijn gedane suggestie waarbij ik dacht aan Tilburg e.o. maar ik houd verder mijn mond maar, want ik heb geen tijd om er zelf aan mee te werken dus ik meld me wel aan als het er uberhaubt komt.

 

:beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.... knipperdeknip ...

Plaats alle reacties gaarne onder deze dan kunnen wij er wat mee/of aan doen.

 

Groetjes Belbor,Team de kamper uien en Keske27

 

Staat er nog iets in de wacht voor Delft ??

 

Nu er ook ééntje in Oegstgeest komt van Cacheorganic wordt het zelfs kiezen :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ps WilP, centraal in Brabant is mij ook goed, maar dan kan ik er helaas niet bij zijn. Als ik het organiseer wordt het Veghel of iets heel dichtbij zoals Uden. Ik vind het best als een ander het liever in het midden van Brabant wil organiseren! Wie wil?

 

Zoals aangegeven heb ik helaas geen tijd op het moment, anders had ik zelfs een leuke locatie op het oog waar ze hele lekkere koffie hebben :blush:

Tja en idd slechts 4km van huis.

Maar Veghel, Uden of omgeving is natuurlijk geen probleem voor mij maar, voor west-brabantse cachers is het best een end.

Vandaar mijn gedane suggestie waarbij ik dacht aan Tilburg e.o. maar ik houd verder mijn mond maar, want ik heb geen tijd om er zelf aan mee te werken dus ik meld me wel aan als het er uberhaubt komt.

 

:thumbup:

 

Veghel/Uden zou voor mij iets dichterbij zijn, maar nu heeft Purk gezegd om het event te willen organiseren en dat is zo ongeveer Tilburg e.o.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

 

het WWFM event dat in Brabant gehouden wordt is aangemeldt. Het zal binnenkort te vinden zijn via de volgende GC-code: GC1H4H5

 

Komt allen dan maken we er samen een gezellige boel van. :thumbup::blush::blush::blush:

 

groeten,

 

Purk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

persoonlijk vind ik het jammer dat er nu zoveel wwfm4 events gehouden word.

die versnippering komt het deelnemersaantal =effect, denk ik, voor elk event niet ten goede denk ik.

ik ga naar Kampen, gewoon omdat die het eerste was

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...