Spring naar bijdragen

WWFM4


keske27

Aanbevolen berichten

Aan de ene kant jammer, maar niet iedereen zal zo'n eind willen/kunnen reizen voor 15 minuten. En door de opdracht in elke provincie hetzelfde te doen, krijg je toch 1 geheel.

 

Is de opdracht intussen al bekend? In ieder geval bij de organisatoren, voor de deelnemers kan dit ook op het laatste moment.

 

Zonder opvallende opdracht, valt het effect namelijk helemaal weg.

 

groetjes GeoVlinder.....die het zo jammer vind, dat ze niet kan komen. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

persoonlijk vind ik het jammer dat er nu zoveel wwfm4 events gehouden word.

die versnippering komt het deelnemersaantal =effect, denk ik, voor elk event niet ten goede denk ik.

ik ga naar Kampen, gewoon omdat die het eerste was

Zo dacht ik er eerst ook over. Maar iedere provincie is ook wel leuk.

Anders hoeft het ook niet internationaal, dan zou je kunnen zeggen, wie mee wil doen komt maar naar New York (bijvoorbeeld).

 

Nu is het namens cachers voor cachers een service dat je niet zo ver hoeft te reizen.

Als dat gele bussie nou wat groter was kon jij iedereen ophalen om naar Kampen te gaan :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

persoonlijk vind ik het jammer dat er nu zoveel wwfm4 events gehouden word.

die versnippering komt het deelnemersaantal =effect, denk ik, voor elk event niet ten goede denk ik.

ik ga naar Kampen, gewoon omdat die het eerste was

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

 

Dat word dan een best end rijden na het oude stompen event. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Kampen weten we inmiddels wat het gaat worden, er zal binnenkort meer info komen op de Eventpagina.

Voor de andere events lijkt het me wel duidelijk wat ze gaan doen.

 

Oké ik heb de afzonderlijkepagina's eens goed bekeken en het is me nu duidelijk :blush: , iedere provincie doet iets anders.

Dan mis ik wel de saamhorigheid binnen Nederland en ontgaat mij het idee wat ik ken van de flashmob een beetje.

 

Maar ik hou snel mijn mond, want ik doe niet eens mee en vind het al lang tof dat er mensen het willen organiseren en goedkeuren. :thumbup:

 

Ik wens iedereen heel veel plezier en ik ben zeer benieuwd naar de foto's en het aantal mensen dat komt, ik hoop enorm veel!

Succes!!!!!!!

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

persoonlijk vind ik het jammer dat er nu zoveel wwfm4 events gehouden word.

die versnippering komt het deelnemersaantal =effect, denk ik, voor elk event niet ten goede denk ik.

ik ga naar Kampen, gewoon omdat die het eerste was

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

 

Dat word dan een best end rijden na het oude stompen event. :beerchug:

 

 

A wie zegt dat ik naar het stompen event ga? ;)

B als het kon zou ik naar alle 4 wwfm4 events gaan maar ze beginnen allemaal om het zelfde tijdstip :blink:

 

kilometertjes maken mij niet zo veel uit, en hoewel ik genoeg massa bij me draag ken ik me niet in 4en delen

 

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

persoonlijk vind ik het jammer dat er nu zoveel wwfm4 events gehouden word.

die versnippering komt het deelnemersaantal =effect, denk ik, voor elk event niet ten goede denk ik.

ik ga naar Kampen, gewoon omdat die het eerste was

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

 

Dat word dan een best end rijden na het oude stompen event. :beerchug:

 

 

A wie zegt dat ik naar het stompen event ga? ;)

B als het kon zou ik naar alle 4 wwfm4 events gaan maar ze beginnen allemaal om het zelfde tijdstip :blink:

 

kilometertjes maken mij niet zo veel uit, en hoewel ik genoeg massa bij me draag ken ik me niet in 4en delen

 

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Wij ,want je staat als 25 ste op de lijst maar ik heb me wel vergist in de dag SORRY .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

persoonlijk vind ik het jammer dat er nu zoveel wwfm4 events gehouden word.

die versnippering komt het deelnemersaantal =effect, denk ik, voor elk event niet ten goede denk ik.

ik ga naar Kampen, gewoon omdat die het eerste was

 

Dan ga je voorbij aan de WWFM-bedoeling. Het is inderdaad niet de bedoeling om ver te reizen (al mag dat natuurlijk wel), maar om zoveel mogelijk mensen op zoveel mogelijk plekken gelijktijdig iets te laten doen.

Dus liever 50 WWFM events dan 1 hele grote.

 

Alle WWFM-events worden uiteindelijk bij elkaar opgeteld, al valt dit niet onder een mega-event.

Overigens zijn daar nog wel onderhandelingen over met GC.com, maar die zijn tot nu toe nog niet gelukt.

bewerkt door dmace
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan ga je voorbij aan de WWFM-bedoeling. Het is inderdaad niet de bedoeling om ver te reizen (al mag dat natuurlijk wel), maar om zoveel mogelijk mensen op zoveel mogelijk plekken gelijktijdig iets te laten doen.

:thumbup:

/me verwijderd pleister van Geovlinder...

 

Wat wou je zeggen?

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...