De Roode Loper Geplaatst 9 augustus 2008 Geplaatst 9 augustus 2008 Sta ik er niet tussen, het nummertje is GC1ETMC. Zal wel na nummer 70 staan . Sinds 01:55 Nederlandse tijd staat die van jou online. Dat si iets anders dan "mijn" tijd dat op de cachepagina staat. Die loopt 2 uur achter
dutch-locutus Geplaatst 9 augustus 2008 Geplaatst 9 augustus 2008 Bedankt wie het ook is die de stats op de NL site aan het oppoetsen is, zie net dat bij stats per hunter meer gegevens zijn gekomen, en een prachtige taart grafiek . Keep up the good work... ( en dat het af en toe niet klopt omdat ze op de .com weer aan het klooien zijn... ach het komt telkens weer goed. D.L.
Malyenki Geplaatst 12 augustus 2008 Geplaatst 12 augustus 2008 @Xaa: wil je nog steeds My Finds PQ's ontvangen? Heb em net weer gekregen.
Remunj Geplaatst 12 augustus 2008 Geplaatst 12 augustus 2008 Resultaat: de stats tussen .com en .nl zijn weer helemaal gelijk Hier nog niet, maar dat zal over een paar dagen wel zijn opgelost. Dus
Remunj Geplaatst 12 augustus 2008 Geplaatst 12 augustus 2008 Zoals al paar keer in dit draadje vermeld, je kan je My Founds query sturen als je premium member bent. Dan is het het snelste opgelost. Mailadres: zie ergens in dit draadje Ik wacht wel een, geduld is een schone zaak.
ZaNaBoZa Geplaatst 13 augustus 2008 Geplaatst 13 augustus 2008 Wat verdere uitbreiding met Belgie en Luxemburg zou geen kwaad kunnen overigens Indien gewenst kan ik de PQ's voor beide landen vaker laten draaien.
Bloodwoosj Geplaatst 13 augustus 2008 Geplaatst 13 augustus 2008 Hallo Xaa, kan het zijn dat er nog iets anders mis is? Hieronder mijn stats van .nl Dat er nog 6 missen t.o.v. .com is verklaarbaar, maar bij de optelsom van .nl gaat iets fout volgens mij. Als ik alle aantallen per gevonden type optel, kom ik op 740 uit, terwijl "Totaal gevonden" zegt dat het er 741 zijn. Persoonlijk zal me dat verschil worst zijn, ik gebruik de stats vooral om via de vlekjes op de kaart nieuwe caches uit te zoeken. Ik neem echter aan dat het jouw wel interesseert. Greetz Bloodwoosj, en bedankt voor de vele vrije tijd die je erin steekt. Algemeen Totaal gevonden: 741 Eerste found: 2006-12-22 Laatste found: 2008-08-11 Founds per kalenderdag: (dagen tot laatste log) 1.237 Actieve dagen: 320 Founds per actieve dag: 2.316 Per type Traditional 335 Multi-cache 230 Virtual cache 7 Letterbox 1 Event 5 Mystery 139 Webcam 2 Earth-cache 21
Fire5 Geplaatst 13 augustus 2008 Geplaatst 13 augustus 2008 Zoals al paar keer in dit draadje vermeld, je kan je My Founds query sturen als je premium member bent. Dan is het het snelste opgelost. Mailadres: zie ergens in dit draadje Da's voor mij nieuw. Ga ik dan ook maar eens doen. (nu maar eens het emailadres zoeken). Fire5
The Scorpios Geplaatst 13 augustus 2008 Geplaatst 13 augustus 2008 Goh ook eens gekeken hoe de aantallen volgens NL voor mij zijn en ik heb er daar méér dan bij gc.com Kijk ik zelf wel eens na hoor Xaa En wat zien de statistieken er mooi uit! Aantallen, soorten, dagen van alles en overzichtelijk en een mooi kaartje. Super hoor. Leuk om te zien.
zoekbaars Geplaatst 13 augustus 2008 Geplaatst 13 augustus 2008 Ook ik ben aangenaam verrast met de statistieken per hunter. Bij deze dus ook mijn dank daarvoor. Had ze nog niet eerder gezien, noch opgeroepen. Zo zie je maar dat het forum niet alleen zijn nut heeft voor sommigen om stoom af te blazen, maar er wel degelijk goede en interessante kennis en informatie uitwisseling plaats vindt. Mijn reply betreft nu echter slechts mijn mening. Zoekbaars
cagiva Geplaatst 17 augustus 2008 Geplaatst 17 augustus 2008 Vorige week flink wat correcties aangevraagd van gearchiveerde caches. Daarna waren mijn stats op NL weer gelijk met COM. Vandaag weer 13 gevonden caches gelogd, maar er worden er maar 9 geteld. Hoe kan het toch dat niet alle logs goed binnen komen? En moet ik nu deze 13 caches gaan corrigeren om er achter te komen welke mist?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden