Spring naar bijdragen

Geo d'Or terugnemen voor gearchiveerde caches?


Jersepe

Aanbevolen berichten

Zomaar een vraagje:

 

Kun je een Geo d'Or ook terugnemen? Niet dat ik er een onterecht heb gegeven, maar voor een cache die in het archief zit lijkt het mij vrij zonde om de Geo d'Or te laten staan. Het is tenslotte een indicatie(voor sommigen) om een cache te gaan doen. Nu heb ik nog genoeg Geo d'Ors over om te verdelen, maar wellicht zijn er mensen met weinig founds die een Gd'O hebben toegekend en dat de betreffende cache niet meer actief is.

Wat vinden jullie ervan. Persoonlijk zou ik eerst de owner een mailtje sturen met de vraag en de uitleg.

Maar kan het überhaupt en is het zinvol?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Geo D'or KAN je ALTIJD terug nemen als je dat wilt.

Of de cache nu gearchiveerd is of niet.

Het is helemaal aan diegene die hem gegeven heeft.

Deze heeft OOK het recht hem weer in te nemen.

Los wat de ontvanger ervan vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een reden zou kunnen zijn om de Geo d'Or te laten staan is voor de legger zelf.

Je ziet in sommige handtekeningen zo'n banner met het totaal Geo d'Ors dat iemand ontvangen heeft. Als ze worden terug gehaald bij een gearchiveerde daalt hij opeens met dat aantal.

Of voor het archief, dat je kunt zien wat een hele mooie 'was' al heeft dat minder zin misschien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, dat iemand dan in zijn banner een d'Or minder heeft is voor die persoon jammer. Maar daar gaat het toch hopelijk niet om. Eens gegeven blijft gegeven snap ik als argument ook. Maar daarom zou ik ook geen d"Or terugnemen die ik voor een nog actieve cache heb gegeven. Maar bij een gearchiveerde heb ik daar minder problemen mee.

In ieder geval alvast bedankt voor jullie meningen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op zich doe ik niet zo veel met geo d'ors. Echter als ik een cache tegenkom die er echt 1 verdient en ik heb er geen meer te vergeven, dan haal ik hem toch echt weg bij een andere....

 

Ik zie dat niet als oscars die een acteur krijgt. Meer als sterren die een camping/hotel krijgt, alhoewel dat ook niet echt een goede vergelijking is. Wellicht is de Fifa ranglijst een beter voorbeeld....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon weghalen die hap. Het zou te gek zijn om die dingen laten staan bij een gearchiveerde cache. Ik ben een voorstander om ze verplicht na een x periode weg te halen. Je zal maar steedfs mooiere caches tegenkomen en eerst weer een zooi caches moeten vinden om de nog mooiere weer te kunnen belonen.

 

Nee, je hebt een x aantal te verdelen en het lijkt me logisch dat bij 100 founds je een aantal caches leuk genoeg vond voor een geo geval, maar dat je na 1000 founds die eerste leuke caches echt geen ene ruk meer aan vindt. Dan is het toch carambalig dat je een eens gegeven blijft gegeven principe moet aanhouden?

 

Stel dat je een bepaalde cacher beloont hebt met een geo geval en je komt hem tegen hier op het forum en je vind die gast totaal onsymphatiek, dan moet je toch de gegeven geo ding bij die gast weg kunnen halen. Waar blijft anders het principe van vriendjespolitiek?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stel dat je een bepaalde cacher beloont hebt met een geo geval en je komt hem tegen hier op het forum en je vind die gast totaal onsymphatiek, dan moet je toch de gegeven geo ding bij die gast weg kunnen halen. Waar blijft anders het principe van vriendjespolitiek?

 

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als een acteur of actrice met pensieon gaat of is overleden pakken ze ook zijn Oscars niet af.

 

In Nederland moeten eventuele Koninklijke Onderscheidingen wel worden geretourneerd aan de Staat. De nabestaanden mogen die niet houden. De geretourneerde onderscheidingen worden opgelapt en hergebruikt.

 

Mooi staaltje Hollandse krenterigheid.

 

Tot zover even :offtopic:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zomaar een vraagje:

 

Kun je een Geo d'Or ook terugnemen? Niet dat ik er een onterecht heb gegeven, maar voor een cache die in het archief zit lijkt het mij vrij zonde om de Geo d'Or te laten staan. Het is tenslotte een indicatie(voor sommigen) om een cache te gaan doen. Nu heb ik nog genoeg Geo d'Ors over om te verdelen, maar wellicht zijn er mensen met weinig founds die een Gd'O hebben toegekend en dat de betreffende cache niet meer actief is.

Wat vinden jullie ervan. Persoonlijk zou ik eerst de owner een mailtje sturen met de vraag en de uitleg.

Maar kan het überhaupt en is het zinvol?

 

Toch niet een van ons he Jeroen... :P

 

:offtopic:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een feit dat je op de pagina "Geo d'Or toewijzen" kunt doen en laten wat je wilt. Dit binnen de beperkingen van je maximale aantal dat je mag toewijzen. Dus, de vraag stellen is hem tevens beantwoorden. Als het niet de bedoeling was om ze te kunnen wijzigen zouden de makers van de pagina het wel geblokkeerd hebben.

 

De moraal van dit verhaal: leef je uit :offtopic:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...